Transparent
Inloggen
Sluiten

Debuut voor Vlaar en Drenthe

15 januari 2006 14:27

Erwin Koeman liet tegen Vitesse twee spelers debuteren. Ron Vlaar speelde zoals verwacht in de basis. Koeman haalde daarmee het succesvolle duo Greene/Bahia uit elkaar. Greene stond rechtsback, Vlaar en Bahia samen in het centrum.

Een kwartier voor tijd mocht ook Royston Drenthe zijn debuut maken. Hij kwam in het veld voor, ook al jongeling, Biseswar.




Tags

vlaar drenthe bahia greene koeman biseswar erwin jongeling ron royston vitesse

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.667 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nazi nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu