Telegraaf: Vlaar in de basis
14 januari 2006 10:51
De Telegraaf meldt dat al is besloten dat Ron Vlaar in de basis zal starten. Hij zal een centrum vormen met Bahia. Greene wijkt uit naar de rechtsbackpositie om de geschorste Ostlund te vervangen.

De Telegraaf meldt dat al is besloten dat Ron Vlaar in de basis zal starten. Hij zal een centrum vormen met Bahia. Greene wijkt uit naar de rechtsbackpositie om de geschorste Ostlund te vervangen.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.201 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda valente visa westerlo youtu