Transparent
Inloggen
Sluiten

Telegraaf: Vlaar in de basis

14 januari 2006 10:51

De Telegraaf meldt dat al is besloten dat Ron Vlaar in de basis zal starten. Hij zal een centrum vormen met Bahia. Greene wijkt uit naar de rechtsbackpositie om de geschorste Ostlund te vervangen.




Tags

telegraaf vlaar bahia greene ostlund rechtsbackpositie ron

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda valente visa westerlo youtu