Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Loting Europa League

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Vrijdag a.s. om 12.00, de loting voor de 8e finales van de Europa League. Na morgen weten we alle mogelijke tegenstanders.

Als ik het goed begrijp spelen wij tegen 1 van de ploegen die morgen doorgaan. Dat kan ook nog niet een Nederlandse ploeg zijn. Man utd zou wel mooi zijn maar dan is het ook meteen klaar denk ik.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 februari 2023, 09:57:55.

 

+1/-0

Ajax (NED) / Union Berlin (GER)
Barcelona (ESP) / Man United (ENG)
Juventus (ITA) / Nantes (FRA)
Leverkusen (GER) / Monaco (FRA)
Salzburg (AUT) / Roma (ITA)
Sevilla (ESP) / PSV Eindhoven (NED)
Shakhtar (UKR) / Rennes (FRA)
Sporting CP (POR) / Midtjylland (DEN)

Salzburg, leverkusen of Sevilla lijkt me aantrekkelijk. Man Utd/barca maar even niet. Juventus wel goede herinneringen aan (2x Cruz!), maar liever de volgende ronde. En ook liever geen Shaktar, union of Monaco, beetje kleurloos vind ik dat.

 

+1/-0

Als teams uit hetzelfde land al tegen elkaar kunnen loten hoop ik op ajax. Met een beetje mazzel, dan ook nog in de KNVB beker en we hebben 4x Feyenoord-ajax in april. We kunnen ze dit seizoen hebben, dus laten we dat dan ook gelijk maar zoveel mogelijk doen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 22 februari 2023 om 14:31:

Vrijdag a.s. om 13.00, de loting voor de 8e finales van de Europa League. Na morgen weten we alle mogelijke tegenstanders.

Als ik het goed begrijp spelen wij tegen 1 van de ploegen die morgen doorgaan. Dat kan ook nog niet een Nederlandse ploeg zijn. Man utd zou wel mooi zijn maar dan is het ook meteen klaar denk ik.



O ik dacht dat het een vrije loting was. Beter zo anders had je zomaar binnen een week drie keer tegen Ajax kunnen spelen, als die morgen overleven,

 

+1/-0

Ik verwacht niet dat we tegen Ajax of PSV gaan spelen. We zullen namelijk de enige nederlandse club zijn die doorgaat. RB Salzburg is ook een type UB. Misschien dat we daar tegen gaan spelen of MUFC als ze Barca hebben verslagen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 22 februari 2023 om 14:31:

Vrijdag a.s. om 13.00, de loting voor de 8e finales van de Europa League. Na morgen weten we alle mogelijke tegenstanders.

Als ik het goed begrijp spelen wij tegen 1 van de ploegen die morgen doorgaan. Dat kan ook nog niet een Nederlandse ploeg zijn. Man utd zou wel mooi zijn maar dan is het ook meteen klaar denk ik.



Ploegen uit hetzelfde land kun je inderdaad nog niet loten, voor zover er überhaupt een Nederlandse ploeg doorgaat. Volgens mij kun je nu ook niet loten tegen de ploeg die je in de groepsfase had getroffen (Lazio voor ons dus), maar dat weet ik niet 100% zeker. Wel is het inderdaad tegen een van de ploegen die vanavond doorgaan waarbij wij de tweede wedstrijd thuis spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 februari 2023 om 16:38:

(...)Salzburg, leverkusen of Sevilla lijkt me aantrekkelijk. Man Utd/barca maar even niet. Juventus wel goede herinneringen aan (2x Cruz!), maar liever de volgende ronde. En ook liever geen Shaktar, union of Monaco, beetje kleurloos vind ik dat.



Er mogen geen uitsupporters mee geloof ik, dus Monaco vind ik nog wel een optie. Dan speel je uit voor een leeg stadion en kan je thuis de Kuip laten kolken.

Ik zou Juventus, Manchester United of Barcelona prima vinden om te loten. Als je uitgeschakeld wordt, kun je richten op kampioenschap. Kom je de ronde door, geeft het een zodanige 'boost' dat het ook positief kan werken voor de rest van het seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 februari 2023 om 16:38:

Ajax (NED) / Union Berlin (GER)
Barcelona (ESP) / Man United (ENG)
Juventus (ITA) / Nantes (FRA)
Leverkusen (GER) / Monaco (FRA)
Salzburg (AUT) / Roma (ITA)
Sevilla (ESP) / PSV Eindhoven (NED)
Shakhtar (UKR) / Rennes (FRA)
Sporting CP (POR) / Midtjylland (DEN)

Salzburg, leverkusen of Sevilla lijkt me aantrekkelijk. Man Utd/barca maar even niet. Juventus wel goede herinneringen aan (2x Cruz!), maar liever de volgende ronde. En ook liever geen Shaktar, union of Monaco, beetje kleurloos vind ik dat.



eerst maar lekker vanavond kijken wie er door komt prima uitgangspositie hoor. :pul

 

+1/-0

Sporting CP, Sevilla, Juventus en Bayer Leverkussen. Mooie clubs.

 

+1/-0

Roma, in de Kuip onder leiding van Turpin :cool

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Feyenoord - Manchester United zou me niet verbazen, maar beter de finale!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 februari 2023 om 22:09:

Roma, in de Kuip onder leiding van Turpin :cool


Die klier hoop ik dat we hem ontlopen. Wat is dat een eigenzinnige, voor de rijkste clubs bevoordelende, arrogante en irritante figuur die een wedstrijd nauwelijks weet te leiden. Voor mij heeft hij een brevet van onvermogen.

 

+1/-0

Het is overigens 12.00 ze hebben de tijd veranderd

 

+1/-0

rome, juventus, manchester, sporting en sevilla zijn zeker te sterk. we moeten veel geluk hebben om tot op de bodem te komen.

 

+1/-0

De makkelijkste zijn er al uit

 

+1/-0

tegen shaktar dus

 

+1/-0

Te doen lijkt me maar moet me eens gaan verdiepen in hoe goed die uberhaupt nog zijn. Beetje de grote onbekende naam op dit moment gezien de omstandigheden. Wel blij dat het geen Roma werd lol

 

+1/-0

Gevaarlijke Oostblok tegenstander, gelukkig zonder Mudryk. Onder de Zerbi fantastisch voetbal gespeeld, dit seizoen ben ik minder bekend met hun speelstijl.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 februari 2023 om 12:57:

Gevaarlijke Oostblok tegenstander, gelukkig zonder Mudryk. Onder de Zerbi fantastisch voetbal gespeeld, dit seizoen ben ik minder bekend met hun speelstijl.



Het is de club vd Russische seperatisten, dus populair zullen ze nu niet zijn in Europa. Spelen al sinds de revolutie in 2014 geen thuis wedstrijden de impact van de oorlog op Oekraïense clubs is sowieso gigantisch.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Loting Europa League