Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (29/01/2023-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Wissel:

Danilo --> Gimenez

 

+1/-0

Wissel:

Lopez --> Hartman

 

+1/-0

Ene kant doen we ons te kort, maar aan de andere kant kan ik leven met dit gelijkspel.

Beide ploegen gaven echt alles, teleurstelling is voelbaar, maar overal 1-1 terechte uitslag is.

 

+1/-0

Je laat tegen ajax en Twente toch vier punten liggen doodzonde nu moet je tegen psv wel 3 punten pakken het is dat de rest aan het kloten is geluk van een kampioen misschien.

 

+1/-0

Wedstrijd met een hoge intensiteit, enigszins vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Ajax maar dan iets meer in evenwicht. Ik vond Twente aan de bal wat rustiger en slimmer spelen, maar wij hadden de meest gevaarlijke momenten (kunnen hebben). Als we aan de bal beter waren dan had er absoluut een overwinning in gezeten. Zeker omdat wij absoluut een penalty hadden moeten hebben, we zijn eigenlijk bestolen!

Ons grote probleem blijft het creëren van grote kansen voorin. Met name de vleugelspelers vond ik heel zwak, er zit te weinig vernuft en gevaar in. Daarentegen speelde Gimenez als centrumspits heel sterk. Vorige wedstrijd tegen Twente vond ik hem ook al goed maar scoorde hij niet, nu beloonde hij z'n sterke spel. Het voordeel met Gimenez als spits is dat je een aanspeelpunt hebt en een spits die zelf ook wat weet te creëren, dat compenseert het iets mindere druk zetten wat mij betreft. Met iets betere aanvoer van de flanken kan hij een goalgetter worden.

Overigens ook een compliment aan Bijlow en het centrale duo, speelden ijzersterk in defensief opzicht. Tegentreffer was te wijten aan Hartman en Alireza die stonden te slapen.

 

+2/-0

Als je die toppers gewoon zo veel mogelijk zonder verlies doorkomt dan blijf je gewoon kandidaat. Ook tegen PSV en AZ gaan we nog minimaal 1 gelijkspelen en hopelijk 1 winnen. Over de hele wedstrijd is een gelijkspel geen onterechte uitslag maar het was 100% een penalty en dat irriteert wel. Dan wil je hem als VAR en scheids perse niet geven en dan vraag je je wel af wat daar de reden voor is.

Al met al heeft het geen zin om teleurgesteld te zijn, dit is een goed resultaat. Kampioensschap wordt zoals ieder jaar in de wedstrijden tegen de kleintjes gewonnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 januari 2023 om 14:32:

Wedstrijd met een hoge intensiteit, enigszins vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Ajax maar dan iets meer in evenwicht. Ik vond Twente aan de bal wat rustiger en slimmer spelen, maar wij hadden de meest gevaarlijke momenten (kunnen hebben). Als we aan de bal beter waren dan had er absoluut een overwinning in gezeten. Zeker omdat wij absoluut een penalty hadden moeten hebben, we zijn eigenlijk bestolen!

Ons grote probleem blijft het creëren van grote kansen voorin. Met name de vleugelspelers vond ik heel zwak, er zit te weinig vernuft en gevaar in. Daarentegen speelde Gimenez als centrumspits heel sterk. Vorige wedstrijd tegen Twente vond ik hem ook al goed maar scoorde hij niet, nu beloonde hij z'n sterke spel. Het voordeel met Gimenez als spits is dat je een aanspeelpunt hebt en een spits die zelf ook wat weet te creëren, dat compenseert het iets mindere druk zetten wat mij betreft. Met iets betere aanvoer van de flanken kan hij een goalgetter worden.

Overigens ook een compliment aan Bijlow en het centrale duo, speelden ijzersterk in defensief opzicht. Tegentreffer was te wijten aan Hartman en Alireza die stonden te slapen.



Ik weet niet of je hebt gezien hoeveel kansen we wel niet op 0-2 hebben gehad?

Verder ben ik het wel met je betoog eens...

 

+1/-0

Slot duidelijk onacceptabele beslissing. Stoom kwam uit zijn oren maar was nu wel weer rustig. Harde kritiek op de arbitrage maar hij verwoordt het netjes.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 januari 2023 om 14:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 januari 2023 om 14:32:

Wedstrijd met een hoge intensiteit, enigszins vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Ajax maar dan iets meer in evenwicht. Ik vond Twente aan de bal wat rustiger en slimmer spelen, maar wij hadden de meest gevaarlijke momenten (kunnen hebben). Als we aan de bal beter waren dan had er absoluut een overwinning in gezeten. Zeker omdat wij absoluut een penalty hadden moeten hebben, we zijn eigenlijk bestolen!

Ons grote probleem blijft het creëren van grote kansen voorin. Met name de vleugelspelers vond ik heel zwak, er zit te weinig vernuft en gevaar in. Daarentegen speelde Gimenez als centrumspits heel sterk. Vorige wedstrijd tegen Twente vond ik hem ook al goed maar scoorde hij niet, nu beloonde hij z'n sterke spel. Het voordeel met Gimenez als spits is dat je een aanspeelpunt hebt en een spits die zelf ook wat weet te creëren, dat compenseert het iets mindere druk zetten wat mij betreft. Met iets betere aanvoer van de flanken kan hij een goalgetter worden.

Overigens ook een compliment aan Bijlow en het centrale duo, speelden ijzersterk in defensief opzicht. Tegentreffer was te wijten aan Hartman en Alireza die stonden te slapen.



Ik weet niet of je hebt gezien hoeveel kansen we wel niet op 0-2 hebben gehad?

Verder ben ik het wel met je betoog eens...



Je hebt gelijk inderdaad, we hadden een aantal grote kansen dus ik moet dat anders verwoorden. Ik had specifieker moeten schrijven dat ik de vleugelspelers daar geen grote bijdrage aan vond leveren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 29 januari 2023 om 14:37:

Als je die toppers gewoon zo veel mogelijk zonder verlies doorkomt dan blijf je gewoon kandidaat. Ook tegen PSV en AZ gaan we nog minimaal 1 gelijkspelen en hopelijk 1 winnen. Over de hele wedstrijd is een gelijkspel geen onterechte uitslag maar het was 100% een penalty en dat irriteert wel. Dan wil je hem als VAR en scheids perse niet geven en dan vraag je je wel af wat daar de reden voor is.

Al met al heeft het geen zin om teleurgesteld te zijn, dit is een goed resultaat. Kampioensschap wordt zoals ieder jaar in de wedstrijden tegen de kleintjes gewonnen.


Precies wat is de reden? Var kijkt niet eens waarom niet? Totaal onacceptabel. Geef elk team 1 aan te vragen Var moment dat voorkomt heeel veel onbegrip en discussie en subjectiviteit.

 

+1/-0

Op Twitter gaat het verhaal dat Rob Dieperink, de VAR van dienst, uit Borculo komt. Een Tukker dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 januari 2023 om 16:07:

Op Twitter gaat het verhaal dat Rob Dieperink, de VAR van dienst, uit Borculo komt. Een Tukker dus.



Beetje gemakkelijk om dat weer te roepen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 januari 2023 om 17:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 januari 2023 om 16:07:

Op Twitter gaat het verhaal dat Rob Dieperink, de VAR van dienst, uit Borculo komt. Een Tukker dus.



Beetje gemakkelijk om dat weer te roepen...


Heb jij een andere verklaring dat de Var niet ingrijpt? Het is gewoon volkomen belachelijk, ook als ik mijn Feyenoord bril afzet.

Heb nu alle reacties, analysten, etc gezien en heel NL vindt het een penalty inclusief Ron Jans zelf. Waarom grijpt de Var niet in? Leg het mij ajb uit, ik kan hier heel heel slecht tegen. Propper zelf geeft grappig genoeg ook het signaal hands. De scheids geeft ook aan hands (gebaar) op TV en draait het daarna terug. Reden te meer voor de Var om te kijken en evt de scheids naar het scherm te roepen (zeker omdat brenet zelf het beslissende duwtje geeft). De wedstrijd gaat meteen verder, hoe dan??

 

+1/-0

Ben toch wel trots op Feyenoord, elk ander team word door Twente helemaal weggespeeld , zeer goed team wat goed in elkaar zit.
Feyenoord is de enige die zelfs meer verdiend had in mijn ogen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 januari 2023 om 17:59:

Ben toch wel trots op Feyenoord, elk ander team word door Twente helemaal weggespeeld , zeer goed team wat goed in elkaar zit.
Feyenoord is de enige die zelfs meer verdiend had in mijn ogen.



En zo is het, op naar het kampioenschap. Ik geloof erin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 29 januari 2023 om 18:16:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 januari 2023 om 17:59:

Ben toch wel trots op Feyenoord, elk ander team word door Twente helemaal weggespeeld , zeer goed team wat goed in elkaar zit.
Feyenoord is de enige die zelfs meer verdiend had in mijn ogen.



En zo is het, op naar het kampioenschap. Ik geloof erin.



Ik ook als we minimaal 4 punten halen uit de komende twee thuiswedstrijden.

 

+1/-0

Feyenoord speelt gewoon goed voetbal en dan is het jammer dat je vier punten laat liggen. Pak je er wel drie tegen psv dan doe je het goed in de topduels verlies je die kunnen AZ en psv er over heen gaan, maar heb je wel vast drie moeilijke wedstrijden gehad.

Dit bericht is gewijzigd op 29 januari 2023, 19:50:37.

 

+1/-0

Feyenoord moet iedere eerstvolgende wedstrijd winnen, maar de thuiswedstrijd tegen PSV volgende week wordt echt cruciaal.

Vandaag hadden het ook 3 punten moeten en kunnen zijn. Die penalty had gegeven moeten worden.

Maar goed, Twente verliest ook weer 2 punten. Zo kun je het ook zien, met gelijkspel van AZ toch weer twee concurrenten die niet de volle buit pakken.

Maar na twee gelijke spelen moet Feyenoord de volgende wedstrijd wel weer winnend afsluiten!

 

+1/-0

Het was vandaag ook weer keihard werken, maar je wilt een ploeg zien die zijn tegenstander weg tikt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 29 januari 2023 om 20:52:

Feyenoord moet iedere eerstvolgende wedstrijd winnen, maar de thuiswedstrijd tegen PSV volgende week wordt echt cruciaal.

Vandaag hadden het ook 3 punten moeten en kunnen zijn. Die penalty had gegeven moeten worden.

Maar goed, Twente verliest ook weer 2 punten. Zo kun je het ook zien, met gelijkspel van AZ toch weer twee concurrenten die niet de volle buit pakken.

Maar na twee gelijke spelen moet Feyenoord de volgende wedstrijd wel weer winnend afsluiten!



Het kan echt alle kanten nog op psv en ajax blijven natuurlijk niet aanmodderen kunnen ondanks alles ook zo in een flow komen, hebben natuurlijk geen hele slechte selecties.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (29/01/2023-12:15)