Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (22/10/2022-16:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Hancko is fit en speelt

Feyenoord treft zaterdagmiddag Fortuna Sittard in De Kuip. De Rotterdammers trappen om 16:30 uur af tegen de nummer tien van de Eredivisie. Trainer Arne Slot start vermoedelijke met Dávid Hancko in de basisoptelling.

De Slowaak trainde donderdag en vrijdag volledig mee met de groep en lijkt daardoor inzetbaar. Slot gaf op de persconferentie aan nog niet te kijken naar de wedstrijd van volgende week donderdag tegen Sturm Graz. Het lijkt er dan ook op dat Hancko niet gespaard gaat worden.

Slot wilde verder niet prijsgeven of hij in de punt van de aanval gaat starten met Danilo of Santiago Gimenez. De Braziliaan en Mexicaan ontlopen elkaar weinig waardoor er per tegenstander wordt bekeken wie de beste optie is. Gimenez lijkt de voorkeur te krijgen.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Kökcü, Timber; Szymański, Gimenez, Dilrosun.

'Ezequiel Bullaude opnieuw bij selectie Feyenoord Onder 21'

Ezequiel Bullaude zal morgen wederom in de wedstrijdselectie van Feyenoord Onder 21, meldt 1908.nl die het nieuws heeft van Feyenoord Youth Watcher. De Rotterdammers spelen morgen tegen De Graafschap Onder 21.

Naast Bullaude zal ook Mohamed Taabouni in de wedstrijdselectie zitten van Feyenoord Onder 21. Er wordt morgen om 14:15 uur op Varkenoord afgetrapt voor de competitiewedstrijd.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Slot kiest voor Hancko en Rasmussen

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Fortuna Sittard bekend gemaakt. De Rotterdammers starten gewoon met David Hancko in de verdediging. De Slowaak viel vorige week tegen AZ geblesseerd uit, maar dat bleek achteraf mee te vallen.

Slot lijkt zijn vaste formatie gevonden te hebben. Feyenoord begint ongewijzigd tegen Fortuna Sittard ten opzichte van vorige week tegen AZ. Sebastian Szymański begint hierdoor wederom in de aanval. De Pool moet het middenveld vooral voorzien van een extra speler en Marcus Holmgren Pedersen de ruimte geven om veel op te komen.

Santiago Gimenez krijgt dus wederom de voorkeur boven Danilo. In de ogen van Michael Kramer is het een goede zet dat de Mexicaan nu de voorkeur krijgt. ''Een spits is altijd wel gebaat bij het vertrouwen van de trainer. Ik vind het opvallend dat een spits niet gewoon tien tot vijftien wedstrijden blijft staan, want dan kun je 'm echt beoordelen. Hij rouleert nu best wel veel en dat vind ik best iets aparts.''

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Timber, Kökcü; Dilrosun, Gimenez, Szymanski.

Wissels Feyenoord: Marciano, Wellenreuther, Bjorkan, Jahanbakhsh, Danilo, Paixão, Lopez, Hartman, Wieffer, Wålemark , Benita, Naujoks.

 

+1/-0

Feyenoord via onterechte goal achter: 0-1.

Goal had wegens overtreding op Kökcu afgekeurd moeten worden, maar ja de knjb weer he...

 

+2/-0

Tjonge jonge wat is dit slecht. Totaal fantasieloos, tempoloos en ideeënloos, zo gemakkelijk heef Fortuna het nog niet gehad dit seizoen dat met wat meer overleg wel meer dan één keer had kunnen scoren,

 

+1/-0

Lekker man volgend jaar weer dat derde rangs toernooi de Conference League-debuut. Dat is ons niveau met dit zooitje ongeregeld.

 

+1/-0

Moeten zich kapot schamrn. Tijd voor keiharde straftraining.

Tijd om eens mentaliteit er in te krijgen.
:kwaad

 

+1/-0

Die paixo een dikke schop geven naar het beloftenelftal. Wat hebben ze in godsnaam binnengehaald met dat ventje. Of hebben ze naar een compilatie op YouTube gekeken met wat hoogtepunten…

Dit bericht is gewijzigd op 22 oktober 2022, 18:42:38.

 

+1/-0

De opstelling in de eerste helft sloeg nergens op tegen het inzakkende Fortuna. Waarom in hemelsnaam met Hancko op de back en Rasmussen centraal achterin? Een recept voor gevaarlijke tegencounters. Onbegrijpelijk van Slot.

De wissels waren redelijk goed, maar wat ik niet begrijp is waarom hij niet gewoon de kopsterke Gimenez laat staan en dan met Danilo daarom heen gaat spelen. In plaats van de abominabel slechte Dilrosun, die buiten z'n doelpunt alles fout deed wat je fout kon doen.

Ik vond Paixao overigens helemaal niet slecht invallen, die is levensgevaarlijk in de lucht ten opzichte van z'n lengte. Deed best veel goed, maar ontbeerde een beetje geluk. Ik zeg het al langer, maar laat nou gewoon Paixao en Walemark staan en geef ze vertrouwen. Dat zijn je gevaarlijkste buitenspelers die het meest kansen creëren.

 

+1/-0

https://twitter.com/FRstatistics/status/1583858783205220354link

Deze scheidsrechter was overigens ook compleet waardeloos. Niet dat het verder een excuus is, maar toch opvallend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 oktober 2022 om 18:32:

Die paixo een dikke schop geven naar het beloftenelftal. Wat hebben ze in godsnaam binnengehaald met dat ventje. Of hebben ze naar een compilatie op YouTube gekeken met wat hoogtepunten…



Was een van de betere in de tweede helft. Schymanski was drama.

 

+1/-0

Zolang Slot blijft volharden in zijn keuzes speel je om plek 3 of 4.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 22 oktober 2022 om 19:21:

Zolang Slot blijft volharden in zijn keuzes speel je om plek 3 of 4.



Dat lijkt mij geen gewaagde voorspelling. Eerder misschien wel te optimistisch. AZ en Twente hijgen in onze nek. Eerstvolgende competitiewedstrijd is tegen Volendam uit. Die zie ik ons echt niet zomaar winnen.

 

+1/-0

Ondanks dat we niet meer verdienden, vind ik nog steeds dat de 0-1 afgekeurd had moeten worden.
Kökcu werd ondersteboven geschopt en het spel ging gewoon door, het was duidelijk een overtertreding voor mijn gevoel.

 

+1/-0

Echt geen verrassing Fortuna was al 5 wedstrijden ongeslagen. Het hoort helaas wel bij het proces, die wisselvalligheid zal je eerst nog wel houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 oktober 2022 om 23:50:

Echt geen verrassing Fortuna was al 5 wedstrijden ongeslagen. Het hoort helaas wel bij het proces, die wisselvalligheid zal je eerst nog wel houden.



Slot is gewoon verkeerd begonnen dat maakt het ook niet makkelijker.
Spitsen krijgen ook geen enkele kans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 23 oktober 2022 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 oktober 2022 om 23:50:

Echt geen verrassing Fortuna was al 5 wedstrijden ongeslagen. Het hoort helaas wel bij het proces, die wisselvalligheid zal je eerst nog wel houden.



Slot is gewoon verkeerd begonnen dat maakt het ook niet makkelijker.
Spitsen krijgen ook geen enkele kans.



Kan ook zijn dat er teveel keuze is voor een trainer en dat hij iedereen tevreden wil houden kwa wisselen begint hij op Schmidt telijken vorig jaar deed hij dat niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 22 oktober 2022 om 21:47:

Ondanks dat we niet meer verdienden, vind ik nog steeds dat de 0-1 afgekeurd had moeten worden.
Kökcu werd ondersteboven geschopt en het spel ging gewoon door, het was duidelijk een overtertreding voor mijn gevoel.


Zeker eens maar dan had kokcu meer moeten overdrijven (waar ik eigenlijk niet van hou, maar bij zon harde aktie mag het) hij stond meteen op. Ik kijk nu terug en het is een tackle op de bal maar met gestekt been op kniehoogte echt levensgevaarlijk en een 100 procent overtreding. Kokcu protesteert ook niet een waardeloze aanvoerder. Is met andere dingen bezig in zijn hoofd (oa de islam die tegen homo's is).

Die rasmussen viel gewoon om bij dat flipperkast doelpunt anders was die nooit gevallen.

Slot zegt rasmussen en pedersen hadden een plek verdiend. Ik ben het dan totaal niet eens met hem. Deze wedstrijd (weinig ruimte en counters van hun) vroeg om totaal andere spelers

En je moet punten sprokkelen nu die paar weken tot de winterstop zonder naar ontwikkeling en kansen en dat soort individuele spelersdingen te kijken. Je bent in opbouw met een compleet nieuw team. Puur naar het team en resultaat kijken nu ff, dit is zo ongelofelijk zwaar teleurstellend je had winterkampioen of goed 2e (voorronde CL kan evt 50 miljoen opleveren) kunnen staan met ajax-psv en psv-az op het programma.

In de winterstop kun je weer doorbouwen, oefenen, kijken naar individuen met helaas weinig internationals. Elk nadeel heb ze voordeel.

Dit bericht is gewijzigd op 23 oktober 2022, 09:40:08.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 23 oktober 2022 om 09:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 22 oktober 2022 om 21:47:

Ondanks dat we niet meer verdienden, vind ik nog steeds dat de 0-1 afgekeurd had moeten worden.
Kökcu werd ondersteboven geschopt en het spel ging gewoon door, het was duidelijk een overtertreding voor mijn gevoel.


Zeker eens maar dan had kokcu meer moeten overdrijven (waar ik eigenlijk niet van hou, maar bij zon harde aktie mag het) hij stond meteen op. Ik kijk nu terug en het is een tackle op de bal maar met gestekt been op kniehoogte echt levensgevaarlijk en een 100 procent overtreding. Kokcu protesteert ook niet een waardeloze aanvoerder. Is met andere dingen bezig in zijn hoofd (oa de islam die tegen homo's is).

Die rasmussen viel gewoon om bij dat flipperkast doelpunt anders was die nooit gevallen.

Slot zegt rasmussen en pedersen hadden een plek verdiend. Ik ben het dan totaal niet eens met hem. Deze wedstrijd (weinig ruimte en counters van hun) vroeg om totaal andere spelers

En je moet punten sprokkelen nu die paar weken tot de winterstop zonder naar ontwikkeling en kansen en dat soort individuele spelersdingen te kijken. Je bent in opbouw met een compleet nieuw team. Puur naar het team en resultaat kijken nu ff, dit is zo ongelofelijk zwaar teleurstellend je had winterkampioen of goed 2e (voorronde CL kan evt 50 miljoen opleveren) kunnen staan met ajax-psv en psv-az op het programma.

In de winterstop kun je weer doorbouwen, oefenen, kijken naar individuen met helaas weinig internationals. Elk nadeel heb ze voordeel.


Dit seizoen wordt een kopie van vorig seizoen. Ook vorig seizoen was er steeds discussie wie in de spits moest. Dat is nu weer zo. Vorig seizoen stelde Slot steeds Til op, die niet functioneerde. Nu stelt hij steeds Timber op, die vrijwel niets doet. Slot heeft de reputatie een goede trainer te zijn, maar hij maakt het niet waar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 oktober 2022 om 12:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 23 oktober 2022 om 09:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 22 oktober 2022 om 21:47:

Ondanks dat we niet meer verdienden, vind ik nog steeds dat de 0-1 afgekeurd had moeten worden.
Kökcu werd ondersteboven geschopt en het spel ging gewoon door, het was duidelijk een overtertreding voor mijn gevoel.


Zeker eens maar dan had kokcu meer moeten overdrijven (waar ik eigenlijk niet van hou, maar bij zon harde aktie mag het) hij stond meteen op. Ik kijk nu terug en het is een tackle op de bal maar met gestekt been op kniehoogte echt levensgevaarlijk en een 100 procent overtreding. Kokcu protesteert ook niet een waardeloze aanvoerder. Is met andere dingen bezig in zijn hoofd (oa de islam die tegen homo's is).

Die rasmussen viel gewoon om bij dat flipperkast doelpunt anders was die nooit gevallen.

Slot zegt rasmussen en pedersen hadden een plek verdiend. Ik ben het dan totaal niet eens met hem. Deze wedstrijd (weinig ruimte en counters van hun) vroeg om totaal andere spelers

En je moet punten sprokkelen nu die paar weken tot de winterstop zonder naar ontwikkeling en kansen en dat soort individuele spelersdingen te kijken. Je bent in opbouw met een compleet nieuw team. Puur naar het team en resultaat kijken nu ff, dit is zo ongelofelijk zwaar teleurstellend je had winterkampioen of goed 2e (voorronde CL kan evt 50 miljoen opleveren) kunnen staan met ajax-psv en psv-az op het programma.

In de winterstop kun je weer doorbouwen, oefenen, kijken naar individuen met helaas weinig internationals. Elk nadeel heb ze voordeel.


Dit seizoen wordt een kopie van vorig seizoen. Ook vorig seizoen was er steeds discussie wie in de spits moest. Dat is nu weer zo. Vorig seizoen stelde Slot steeds Til op, die niet functioneerde. Nu stelt hij steeds Timber op, die vrijwel niets doet. Slot heeft de reputatie een goede trainer te zijn, maar hij maakt het niet waar.



Hoe moeilijk kan het zijn de basisopstelling, iedereen is het erover eens. Je kan nog discussiëren over lopez (ik zeg laat hem staan en groeien zeker met 1 wedstrijd afgelopen week). Gimi of Danilo maakt niet veel uit. En Pedersen maar dat is na gistern wel duidelijk wat een drama. https://feyenoord.supporters.nl/favoriete-opstelling/korte-termijnlink lange termijn sowieso Sebastian tov Pedersen.

 

+1/-0

Denk wel dat Slot Geertruida ook liever op rb zet deed hij vorig jaar ook, maar hij zit dan nog met de 6 positie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (22/10/2022-16:30)