Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - SC Heerenveen (13 augustus 2022)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

 

+1/-0

Bijlow
Geertruida-Trauner-Rasmussen-Pedersen
Aursnes-Timber
Szymanski
Dilrosun-Danilo-Walemark*

Dit zal het wel worden denk ik?

Hopelijk speelminuten voor Gimenez.

Dit bericht is gewijzigd op 12 augustus 2022, 14:20:54.

 

+1/-0

Walemark-Danilo-Dilrosun hebben alle drie gescoord al lekker laten staan voorlopig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 augustus 2022 om 12:54:

Bijlow
Geertruida-Trauner-Rasmussen-Pedersen
Aursnes-Timber
Szymanski
Dilrosun-Danilo-Walemark*

Dit zal het wel worden denk ik?

Hopelijk speelminuten voor Gimenez.



Verwacht ik ook, Giminez zal wel een kwartiertje meedoen als het snel beslist is. Als het een moeilijke pot wordt dan misschien giminez en danilo in een alles of niets.

Verder hoop ik dat Walemark speelt want ik wil meer van dat ventje zien. Hij moet nu toch wel dit jaar echt het laten zien. Hij heeft het in zich dat zag je ook bij vlagen bij Sini en dan moet hij gewoon het vertrouwen krijgen. Dat vertrouwen geven heeft ons uiteindelijk bij eerdergenoemde 25 miljoen opgeleverd.Is het 10-15 potjes te weinig dan staan er genoeg vervangers klaar.

 

+1/-0

Ik vind dat Walemark overal veel te snel word afgebrand. Sini had 2 jaar nodig he om op niveau te komen?! Geef deze jongen de tijd om verder te rijpen want hij heeft die potentie om 'n echte publiekslieveling te worden. Laat dat maar aan Slot over.

Ik hoop op 30 minuten Gimenez, ongeacht de stand. Feyenoord beschikt nu over 2 nagenoeg kwalitatief gelijkwaardige aanvalslijnen. Wat best bizar is, is dit: Walenmark-Gimenez-Dilrosum zijn alle linksbenige aanvallers wat zeer uitzonderlijk is tegenwoordig. Ik kijk er naar uit en de selectie volgens mij ook. Avondwedstrijd in 'n uitverkochte Kuip ... mooier wordt het niet :kuip :feyenoord

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 augustus 2022, 10:26:50.

 

+1/-0

Conclusie eerst helft is simpel:

Feyenoord speelt niet slecht, maar zoekt teveel door het midden.
Ze hebben een goal nodig en Heerenveen is gebroken en kan het alsnog een grote uitslag worden.
Feyenoord maakt een veel frissere indruk dan teven Vitesse in mijn ogen.

 

+1/-0

Eerste kwartier zakt Feyenoord volledig door het ijs.
Nu zie je waarom je niet zo laat pas aankopen moet doen.
het team is totaal niet ingespeeld en moet daarmee oppassen dat het geen 0-1 wordt...

 

+1/-0

Feyenoord 100% penalty onthouden.

 

+1/-0

Bijz: Debuut Santiago Giminez

 

+1/-0

Nou we staan weer met beide beentjes op de grond na de hosanna stemming van vorig weekend. Vanaf dag twee moeten we alweer in de achtervolging op de top 2.

 

+1/-0

Dit puntverlies is volledig en persoonlijk op Frank Arnesen aan te schrijven.

Hij had z'n huiswerk niet gedaan, waardoor we veel te laat de markt op konden en handelde veel te traag met uitgaande transfers en inkomende.
Daardoor speel je nu met een niet ingespeeld elftal en lopen we conditioneel VER achter op de rest.

Arnesen is een waardeloze TD en had al lang De Kuip uitgetrapt moeten zijn:kwaad

Daarnaast, wat moeten we met 6 linksbuitens en 2 rechtsbuitens?
Dilrosum is GEEN rechtsbuiten, is een hardloper op links zonder actie. Walemark heeft veel meer potentie, maar wordt misbruikt op links.


Feyenoord moet zich echt kapot schamen!!!!

Een andere conclusie is NIET mogelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 augustus 2022 om 23:06:

Dit puntverlies is volledig en persoonlijk op Frank Arnesen aan te schrijven.

Hij had z'n huiswerk niet gedaan, waardoor we veel te laat de markt op konden en handelde veel te traag met uitgaande transfers en inkomende.
Daardoor speel je nu met een niet ingespeeld elftal en lopen we conditioneel VER achter op de rest.

Arnesen is een waardeloze TD en had al lang De Kuip uitgetrapt moeten zijn:kwaad

Daarnaast, wat moeten we met 6 linksbuitens en 2 rechtsbuitens?
Dilrosum is GEEN rechtsbuiten, is een hardloper op links zonder actie. Walemark heeft veel meer potentie, maar wordt misbruikt op links.


Feyenoord moet zich echt kapot schamen!!!!

Een andere conclusie is NIET mogelijk.



Erg negatief, duidelijk is dat er nog geen sprake is van een ingespeeld geheel.
De linkerkant is het zwakke punt, Pedersen is op rechts al geen hoogvlieger en op links helemaal niet.
Walemark is meer een rechtsbuiten en Idirssi heeft het nog niet.
Ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.
Rasmussen is ook nog niet gewend aan de noodzakelijke nauwkeurigheid en handelings snelheid.
Het moet nog groeien zoals dat heet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 augustus 2022 om 23:06:

Dit puntverlies is volledig en persoonlijk op Frank Arnesen aan te schrijven.

Hij had z'n huiswerk niet gedaan, waardoor we veel te laat de markt op konden en handelde veel te traag met uitgaande transfers en inkomende.
Daardoor speel je nu met een niet ingespeeld elftal en lopen we conditioneel VER achter op de rest.

Arnesen is een waardeloze TD en had al lang De Kuip uitgetrapt moeten zijn:kwaad

Daarnaast, wat moeten we met 6 linksbuitens en 2 rechtsbuitens?
Dilrosum is GEEN rechtsbuiten, is een hardloper op links zonder actie. Walemark heeft veel meer potentie, maar wordt misbruikt op links.


Feyenoord moet zich echt kapot schamen!!!!

Een andere conclusie is NIET mogelijk.



Nou nou jij bent ook lekker voorspelbaar, steeds hetzelfde riedeltje als Feyenoord puntverlies lijdt. Natuurlijk is het teleurstellend maar om nou meteen weer naar Arnesen te wijzen slaat ook nergens op. Er kon pas aktie ondernomen worden op de transfermarkt toen Sini verkocht werd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 13 augustus 2022 om 23:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 augustus 2022 om 23:06:

Dit puntverlies is volledig en persoonlijk op Frank Arnesen aan te schrijven.

Hij had z'n huiswerk niet gedaan, waardoor we veel te laat de markt op konden en handelde veel te traag met uitgaande transfers en inkomende.
Daardoor speel je nu met een niet ingespeeld elftal en lopen we conditioneel VER achter op de rest.

Arnesen is een waardeloze TD en had al lang De Kuip uitgetrapt moeten zijn:kwaad

Daarnaast, wat moeten we met 6 linksbuitens en 2 rechtsbuitens?
Dilrosum is GEEN rechtsbuiten, is een hardloper op links zonder actie. Walemark heeft veel meer potentie, maar wordt misbruikt op links.


Feyenoord moet zich echt kapot schamen!!!!

Een andere conclusie is NIET mogelijk.



Nou nou jij bent ook lekker voorspelbaar, steeds hetzelfde riedeltje als Feyenoord puntverlies lijdt. Natuurlijk is het teleurstellend maar om nou meteen weer naar Arnesen te wijzen slaat ook nergens op. Er kon pas aktie ondernomen worden op de transfermarkt toen Sini verkocht werd.



Ik kijk naar de feiten en meermaals is mijn gelijk daarin bewezen.

Er kon wel degelijk actie ondernomen worden, want er was zo'n 5 a 6 miljoen te besteden. Transfers kwamen pas rond toen Te Kloesse zich er persoonlijk mee ging bemoeien.

Een paar feiten op een rij:

- Er was gewoon budget om Til te halen, los of de methode netjes is, hij had hier gewoon kunnen en ook moeten spelen. Los van je mening over hem.
- Hetzelfde geldt voor Veerman, beiden spelen nu in Eindhoven.
- Met Malacia was Arnesen al "tevreden" met 15 miljoen incl. bonussen, veel te laag.
- Man Utd. kwam "gelukkig" nog met een fatsoenlijk bod en bonussen er bovenop.
- Te Kloesse heeft persoonlijk de deal met Sinistera gemaakt, wat bijna 30 miljoen opgeleverd heeft.
- Lang lopende inkomende transfers kwamen eindelijk op gang, maar toen was de voorbereiding al bijna over de helft.
- Slot heeft daarmee onvoldoende mogelijkheid gehad om een ingespeeld team te kneden.

Waar Arnesen met alle transfers teveel twijfelde en daardoor spelers nu bij de concurrent spelen, heeft Te Kloesse in combinatie met Slot doorgepakt.

Vanavond lag niet direct aan een keeper die een goede dag had of een tegenstander die voor de goal hing, maar je zag een elftal wat totaal niet ingespeeld is en conditioneel begin van de tweede helft al op was.
Dat resulteerde in een paar gevaarlijke situatie voor het doel van Bijlow.

Dit heeft niks met pech te maken, maar zoals ik nu heb uitgelegd ligt het probleem dieper.

Om dan maar positief af te sluiten: Deze selectie heeft veel potentie, op een paar twijfelgevallen of miskopen na.
Als het team ingespeeld raakt en Dilrosum bijvoorbeeld eens een actie gaat uitvoeren, i.p.v. hard lopen en hetzelfde trucje blijft herhalen, dan zitten we kwa niveau niet ver achter psv of 020 momenteel.

Feit is wel dat je onnodig nu weer in de achtervolging moet en dat moet nu maar eens klaar zijn.

 

+1/-0

@Kuijt007; Volgens mij zie je teveel beren op de weg en ook nog die niets met onze club te maken hebben. Arnesen zat in de lappenmand voordat hij in actie kon komen. Te Kloes heeft tijdens zijn vakantie het stokje overgenomen. De scouting draait op volle toeren, en de technische staf wordt geupdated, dus, dit gaat toch goed. De transfers lopen nu eenmaal over een korte periode. Nu zelfs een dag voor sluiting bij de andere Europese landen. Het komt goed. Spelers moeten elkaar zien te vinden. Die automatismen komen er in, als je per eind september begin oktober de contouren al ziet. Voorlopig moet er uit een ander vaatje getapt worden, en dat kost tijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 14 augustus 2022 om 00:16:

@Kuijt007; Volgens mij zie je teveel beren op de weg en ook nog die niets met onze club te maken hebben. Arnesen zat in de lappenmand voordat hij in actie kon komen. Te Kloes heeft tijdens zijn vakantie het stokje overgenomen. De scouting draait op volle toeren, en de technische staf wordt geupdated, dus, dit gaat toch goed. De transfers lopen nu eenmaal over een korte periode. Nu zelfs een dag voor sluiting bij de andere Europese landen. Het komt goed. Spelers moeten elkaar zien te vinden. Die automatismen komen er in, als je per eind september begin oktober de contouren al ziet. Voorlopig moet er uit een ander vaatje getapt worden, en dat kost tijd.



Sorry, maar je gaat aan een paar punten voorbij die ik benoemd heb en ook over de afgelopen maanden, daarin is er sprake van een duidelijk patroon van niet concreet handelen.

Dat heeft te maken met de kwaliteit van de td in kwestie.
Met alle respect, maar dat heeft niks met zijn medische toestand te maken, hoe vervelend dat ook is voor hem.

Het is belangrijk dat die zaken gescheiden worden van elkaar en wat er dan overblijft en dat is gewoon zwaar onvoldoende.

 

+1/-0

Te weinig goed voetbal gezien. Alleen de eerste 6 minuten en de laatste 10 minuten was er wat te beleven. Szymanski en Timber lieten te weinig zien. Walemark kwam niet los en Dilrosun doet enorm z,n best, maar zijn acties leveren te weinig op. Wel een compliment voor de verdedigers. Trauner, Geertruida en Pedersen speelden bijna foutloos. Vooral Pedersen deed het goed, omdat hij als rechterverdediger op links moest spelen. Alireza viel goed in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 augustus 2022 om 23:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 13 augustus 2022 om 23:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 augustus 2022 om 23:06:

Dit puntverlies is volledig en persoonlijk op Frank Arnesen aan te schrijven.

Hij had z'n huiswerk niet gedaan, waardoor we veel te laat de markt op konden en handelde veel te traag met uitgaande transfers en inkomende.
Daardoor speel je nu met een niet ingespeeld elftal en lopen we conditioneel VER achter op de rest.

Arnesen is een waardeloze TD en had al lang De Kuip uitgetrapt moeten zijn:kwaad

Daarnaast, wat moeten we met 6 linksbuitens en 2 rechtsbuitens?
Dilrosum is GEEN rechtsbuiten, is een hardloper op links zonder actie. Walemark heeft veel meer potentie, maar wordt misbruikt op links.


Feyenoord moet zich echt kapot schamen!!!!

Een andere conclusie is NIET mogelijk.



Nou nou jij bent ook lekker voorspelbaar, steeds hetzelfde riedeltje als Feyenoord puntverlies lijdt. Natuurlijk is het teleurstellend maar om nou meteen weer naar Arnesen te wijzen slaat ook nergens op. Er kon pas aktie ondernomen worden op de transfermarkt toen Sini verkocht werd.



Ik kijk naar de feiten en meermaals is mijn gelijk daarin bewezen.

Er kon wel degelijk actie ondernomen worden, want er was zo'n 5 a 6 miljoen te besteden. Transfers kwamen pas rond toen Te Kloesse zich er persoonlijk mee ging bemoeien.

Een paar feiten op een rij:

- Er was gewoon budget om Til te halen, los of de methode netjes is, hij had hier gewoon kunnen en ook moeten spelen. Los van je mening over hem.
- Hetzelfde geldt voor Veerman, beiden spelen nu in Eindhoven.
- Met Malacia was Arnesen al "tevreden" met 15 miljoen incl. bonussen, veel te laag.
- Man Utd. kwam "gelukkig" nog met een fatsoenlijk bod en bonussen er bovenop.
- Te Kloesse heeft persoonlijk de deal met Sinistera gemaakt, wat bijna 30 miljoen opgeleverd heeft.
- Lang lopende inkomende transfers kwamen eindelijk op gang, maar toen was de voorbereiding al bijna over de helft.
- Slot heeft daarmee onvoldoende mogelijkheid gehad om een ingespeeld team te kneden.

Waar Arnesen met alle transfers teveel twijfelde en daardoor spelers nu bij de concurrent spelen, heeft Te Kloesse in combinatie met Slot doorgepakt.

Vanavond lag niet direct aan een keeper die een goede dag had of een tegenstander die voor de goal hing, maar je zag een elftal wat totaal niet ingespeeld is en conditioneel begin van de tweede helft al op was.
Dat resulteerde in een paar gevaarlijke situatie voor het doel van Bijlow.

Dit heeft niks met pech te maken, maar zoals ik nu heb uitgelegd ligt het probleem dieper.

Om dan maar positief af te sluiten: Deze selectie heeft veel potentie, op een paar twijfelgevallen of miskopen na.
Als het team ingespeeld raakt en Dilrosum bijvoorbeeld eens een actie gaat uitvoeren, i.p.v. hard lopen en hetzelfde trucje blijft herhalen, dan zitten we kwa niveau niet ver achter psv of 020 momenteel.

Feit is wel dat je onnodig nu weer in de achtervolging moet en dat moet nu maar eens klaar zijn.



-Dat Til niet voor Feyenoord speelt heeft met financiën te maken, het salaris bij PSV zal aantrekkelijker zijn. Overigens zou Til geen meerwaarde zijn in het huidige Feyenoord.
- Veerman ben ik helemaal met je eens, een gemiste kans daar hij eerder al aangegeven had graag voor Feyenoord te willen spelen.
- het verkopen van spelers moet je mijn inziens altijd overlaten aan financieel sterke personen. Te Kloese is dat inderdaad, zoals het er nu uitziet, meer dan Arnesen.

Slot zal weer moeten bouwen aan een nieuw sterk Feyenoord.
Persoonlijk denk ik dat de achterstand op Ajax en PSV nog steeds erg groot is.

We gaan het zien dit seizoen.

 

+1/-0

Het blijft toch bijzonder hoe mensen conclusies trekken uit handelingen waar ze niet zelf bij zijn geweest.

 

+2/-0

Niet gelijk in paniek raken, de concurrentie zal ook nog zat van dit soort wedstrijden hebben. Er valt op dit moment vrij weinig te zeggen over onze kwaliteit want zoveel spelers zijn nieuw. Ik weet niet precies welke verwachting we moeten hebben. We gaan het per week bekijken lol.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - SC Heerenveen (13 augustus 2022)