Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:e volgende spelers zijn momenteel niet beschikbaar vanwege interlandverplichtingen: Guus Til, Tyrell Malacia, Orkun Kokcü, Fredrik Aursnes, Marcus Holmgren Pedersen, Luis Sinisterra, Alireza Jahanbakhsh, Ofir Marciano, Lutsharel Geertruida, Patrik Wålemark, Mike Kleijn, Karim Dermane, Antoni Milambo, Jaden Slory. Mimheirel Benita, Lennard Hartjes en Nesto Groen.
Opstellingen
Feyenoord: Cojocaru; Hall, Trauner, Senesi, Hendriks; Hendrix, Toornstra, Bassett; Nelson, Dessers, Linssen
RKC Waalwijk: Pereira; Lutonda, Stokkers, Bel Hassani, Mulder, El Bouchataoui, Nieuwpoort, Kuipers, Daneels, Van den Buijs, Wouters.
Wissels
Feyenoord: Jansen, Troost, Van der Zeeuw, Hokke, Valk, Gündüz, 'T Zand, Zahui, Naujoks.
RKC Waalwijk: Spenkelink, Gaari, Meulensteen, Adewoye, Azhil, Min, Büttner.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 maart 2022, 19:48:51.
Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 2.936
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Opstelling Feyenoord: Cojocaru; Hall(46.Gündüz), Trauner(46.Valk), Senesi(46. Hokke), Hendriks; Hendrix(85. Van der Zeeuw), Toornstra(65. Zahui), Bassett; Nelson(46.Naujoks), Dessers(46. ’T Zand), Linssen.
Wisselspelers Feyenoord: Jansen, Troost, Van der Zeeuw, Hokke, Valk, Gündüz, 'T Zand, Zahui, Naujoks.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Bassett en Hokke maakten een goede indruk op mij, voor zover je er een oordeel aan kan verbinden. Ik vind Hokke als centrale verdediger (hij speelde vandaag grotendeels linksback) voetballend veel verder dan Hendriks. Bassett liet zien een aardige pass en creativiteit in huis te hebben, met dezelfde pressintensiteit als Til.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 23 maart 2022 om 21:06:
Bassett en Hokke maakten een goede indruk op mij, voor zover je er een oordeel aan kan verbinden. Ik vind Hokke als centrale verdediger (hij speelde vandaag grotendeels linksback) voetballend veel verder dan Hendriks. Bassett liet zien een aardige pass en creativiteit in huis te hebben, met dezelfde pressintensiteit als Til.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 24 maart 2022 om 07:52:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 23 maart 2022 om 21:06:
Basset wordt langzaam gebracht en staat volgend seizoen op de plek van Til.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC 23-03: Oefenwedstrijd