Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Az (07/11/2021-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Kökcu mag er van mij wel af, want hij doet echt alles fout in de tweede helft.

Tijd om Reiss te brengen en Dessers in de punt voor Linssen of er naast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 17:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 november 2021 om 17:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 17:38:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord prest wel, maar is verder heel matig.
Creëert bijna geen echte kansen, wat schotjes van afstand is het enige.
Continue verkeerde keuzes voorin maken, te ver doorvoeren van acties of iedere keer alles maar door het centrum.
Waar ik helemaal klaar mee ben is dat gepingel achterin, verschrikkelijk, het wordt iedere wedstrijd erger. Bijlow heeft het meeste balbezit van iedereen gehad.

Ik heb donderdag al gezegd, je moet eens met Reiss starten, dan heb je snelheid op de vleugels. Zet Til er maar eens naast, want die maakt continue de verkeerde keuzes, Toornstra op zijn plek en dan gaat het veel beter lopen.

Linssen is ook gewoon weer dom bezig voorin, doet ook nauwelijks wat goed.

Het lijkt allemaal heel wat, maar het is echt heel erg matig voorin.



Ik ben het eens met het feit dat Linssen in de spits geen oplossing is. Hij maakt soms een goaltje, wie weet tikt hij er 1 in in de 2e helft. Maar het is echt geen spits. Hij loopt Til ook in de weg. Ik roep al weken Aursnes in de basis en Nelson op rechts met Til als een soort valse 9 met Toornstra erachter. Linssen is een fantastische invaller als de verdediging van de tegenstander moe is dan is het scoren voor hem makkelijker, idem dito voor Dessers.



Til is al weken uit vorm en moet gewoon banken, Dessers valt laatste twee duels erg sterk in en hoe stom dan ook, hij verdient wel een kans misschien binnenkort.

Ik vraag me echt alleen af of hij dit niveau vast kan houden of uit bouwen...



Dat lijkt maar zo omdat Til niet optimaal gebruikt wordt. Til moet veel meer ruimte naar voren krijgen. Je hebt niet zo gek veel aan die Linssen tenzij de tegenstander echt moe is. Ik zou zonder echte spits spelen als je geen echte spits hebt. Als Dessers nu de winnende maakt dan krijgt hij een kans in de basis dat weet ik zeker. Maar dan kom je er ook weer achter dat Dessers geen spits voor de basis is en dan blijf je bezig.

Dat zeggende jezus bijlow wat een reflex.

 

+1/-0

Het is echt heel erg matig wat Feyenoord laat zien vandaag, als je zoveel overwicht hebt en geen enkele echt uitgespeelde kans hebt, dan moet je echt afvragen waar je mee bezig bent.

Helemaal als AZ (ergens nog verdient ook) bijna op 0-1 komt, want de kansen die ze krijgen zijn ook echt gevaarlijk...

 

+1/-0

Die Nelsson kunnen ze ook beter terug sturen, want waar ik hoopte dat die iets ging toevoegen voegt die echt helemaal niks toe.

 

+1/-0

Wat een geniaal einde weer geen woorden voor

 

+1/-0

Was niet eens spannend, goal viel met nog dik 1 minuut te spelen.

Dus echt spannend is het nooit geweest:B

 

+1/-0

Goede actie van Nelson toch op het laatst, denk echt wel dat die met wat ritme nog veel toe kan voegen aan Feyenoord. En Dessers haha, wat bizar is dat aan het worden.

Eerste helft was geweldig, Kokcu en Aursnes domineerde het hele middenveld. De tweede helft was echt extreem veel minder goed.

Onze manier van voetballen blijft heerlijk om te zien, maar ook slopend. Wat ik wel een probleem blijf vinden is het voetballende gedeelte. Wij creëren eigenlijk alleen kansen door fouten af te dwingen (lukt wel altijd dus fantastisch) en Sinisterra. Het trio Linssen, Til, Toornstra komt technisch wel in alle facetten veel te kort om ook voetballend kansen af te dwingen.

Ik zou toch echt graag zien dat Til of Toornstra eens geslachtofferd gaat worden. Hopelijk voor een goede Nelson. En anders voor Alireza ook al brengt die ook nog niet echt veel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 07 november 2021 om 18:56:

Goede actie van Nelson toch op het laatst, denk echt wel dat die met wat ritme nog veel toe kan voegen aan Feyenoord. En Dessers haha, wat bizar is dat aan het worden.

Eerste helft was geweldig, Kokcu en Aursnes domineerde het hele middenveld. De tweede helft was echt extreem veel minder goed.

Onze manier van voetballen blijft heerlijk om te zien, maar ook slopend. Wat ik wel een probleem blijf vinden is het voetballende gedeelte. Wij creëren eigenlijk alleen kansen door fouten af te dwingen (lukt wel altijd dus fantastisch) en Sinisterra. Het trio Linssen, Til, Toornstra komt technisch wel in alle facetten veel te kort om ook voetballend kansen af te dwingen.

Ik zou toch echt graag zien dat Til of Toornstra eens geslachtofferd gaat worden. Hopelijk voor een goede Nelson. En anders voor Alireza ook al brengt die ook nog niet echt veel.



Zo fantastisch was het dus niet.

Ja er was veel overwicht, maar veel uitgespeelde kansen hebben we niet gehad in die fase.
Daarna werd het spel alleen maar slechter en kreeg AZ 3 goede kansen op 0-1.

Hoog druk zetten en tegenstander kapot spelen is prima, maar het moet ook wat opleveren en als dat niet kan moet je meer je momenten gaan kiezen en die fout maken ze nog te vaak.

Alles bij elkaar was het erg matig wat Feyenoord liet zien, teveel binnendoor te vaak verkeerde keuzes maken of te ver door lopen.

Til er uit, Toornstra op 10, bij gebrek aan beter Nelsson op rechts.
Ook Nelsson kan me niet overtuigen, zowel in acties, snelheid als bal bezit kan hij me nog lang niet overtuigen.

Dessers maakt wel weer de winnende, maar is ook nog geen basismateriaal en dat is ook gelijk de enige reden dat Linssen er nog in staat.
Dit is alleen maar buldozertje aan het spelen voorin en die gaat er nog een keer af door een domme overtreding, want gericht op goals is die al lang niet meer.

Door het overwicht in eerste 20 minuten leek het dus heel wat, maar in de details valt het allemaal wel mee en mogen we Bijlow bedanken dat we niet met 0-2 achter komen door een paar hele goede reddingen.

Feit is wel dat we onder Slot voor het eerst voor de interland reeks eens winnen.

 

+1/-0

Wat een top week! Dessers zorgt gewoon voor 9 punten, maar ook Linssen speelde goed. We moeten nou wel ophouden over dat ze kwaliteit tekort komen voor Feyenoord, ze zijn super belangrijk.

Haha die Pusic bezorgt Slot bijna een hernia. Daar kwam de frustratie van dat hij per direct weg moest bij AZ wel even uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 november 2021 om 19:46:

Wat een top week! Dessers zorgt gewoon voor 9 punten, maar ook Linssen speelde goed. We moeten nou wel ophouden over dat ze kwaliteit tekort komen voor Feyenoord, ze zijn super belangrijk.

Haha die Pusic bezorgt Slot bijna een hernia. Daar kwam de frustratie van dat hij per direct weg moest bij AZ wel even uit.



Verschil was ook wel mooi, Slot bleef rustig ivm respect naar AZ, Pusic: F you AZ!!!

Arme 4e official ook:D:D:D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 07 november 2021 om 18:56:

Goede actie van Nelson toch op het laatst, denk echt wel dat die met wat ritme nog veel toe kan voegen aan Feyenoord. En Dessers haha, wat bizar is dat aan het worden.

Eerste helft was geweldig, Kokcu en Aursnes domineerde het hele middenveld. De tweede helft was echt extreem veel minder goed.

Onze manier van voetballen blijft heerlijk om te zien, maar ook slopend. Wat ik wel een probleem blijf vinden is het voetballende gedeelte. Wij creëren eigenlijk alleen kansen door fouten af te dwingen (lukt wel altijd dus fantastisch) en Sinisterra. Het trio Linssen, Til, Toornstra komt technisch wel in alle facetten veel te kort om ook voetballend kansen af te dwingen.

Ik zou toch echt graag zien dat Til of Toornstra eens geslachtofferd gaat worden. Hopelijk voor een goede Nelson. En anders voor Alireza ook al brengt die ook nog niet echt veel.



Zo fantastisch was het dus niet.

Ja er was veel overwicht, maar veel uitgespeelde kansen hebben we niet gehad in die fase.
Daarna werd het spel alleen maar slechter en kreeg AZ 3 goede kansen op 0-1.

Hoog druk zetten en tegenstander kapot spelen is prima, maar het moet ook wat opleveren en als dat niet kan moet je meer je momenten gaan kiezen en die fout maken ze nog te vaak.

Alles bij elkaar was het erg matig wat Feyenoord liet zien, teveel binnendoor te vaak verkeerde keuzes maken of te ver door lopen.

Til er uit, Toornstra op 10, bij gebrek aan beter Nelsson op rechts.
Ook Nelsson kan me niet overtuigen, zowel in acties, snelheid als bal bezit kan hij me nog lang niet overtuigen.

Dessers maakt wel weer de winnende, maar is ook nog geen basismateriaal en dat is ook gelijk de enige reden dat Linssen er nog in staat.
Dit is alleen maar buldozertje aan het spelen voorin en die gaat er nog een keer af door een domme overtreding, want gericht op goals is die al lang niet meer.

Door het overwicht in eerste 20 minuten leek het dus heel wat, maar in de details valt het allemaal wel mee en mogen we Bijlow bedanken dat we niet met 0-2 achter komen door een paar hele goede reddingen.

Feit is wel dat we onder Slot voor het eerst voor de interland reeks eens winnen.



Nee Fantastisch was het zeker niet ben ik met je eens. Maar ik blijf toch over het algemeen met heel erg veel plezier naar dit Feyenoord kijken. Dat alleen is ten opzichte van vorig jaar al zo ongelofelijk veel winst, want daar was het vrijwel wekelijks 90 minuten straf.

Ik vond overigens het duo Kokcu en Aursnes wel domineren de eerste helft en het duo erachter Trauner en Senesi ook. Met dat blok van vier staat er wel echt een enorm goed fundament en de backs vind ik ook zeer behoorlijk functioneren.

Voorin is het eigenlijk alleen Sinisterra en wachten tot het een keer net goed valt. Daar valt inderdaad wel echt veel winst te behalen ben ik met je eens.

 

+2/-0

Eerste helft was echt dominant verzuim je alleen tescoren, tweede minder maar door goede wissels een topkeeper en gewoon geduld hebben pak je toch weer de 3 punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 november 2021 om 19:46:

Wat een top week! Dessers zorgt gewoon voor 9 punten, maar ook Linssen speelde goed. We moeten nou wel ophouden over dat ze kwaliteit tekort komen voor Feyenoord, ze zijn super belangrijk.

Haha die Pusic bezorgt Slot bijna een hernia. Daar kwam de frustratie van dat hij per direct weg moest bij AZ wel even uit.



Verschil was ook wel mooi, Slot bleef rustig ivm respect naar AZ, Pusic: F you AZ!!!

Arme 4e official ook:D:D:D



De 49-jarige Pusic ging na het het doelpunt van Cyriel Dessers helemaal los. ''Even serieus! Ik heb nog nooit een assistent-trainer bij de vierde man om zijn nek zien springen'', vertelt presentator Jan-Joost van Gangelen na het zien van de beelden. ''Daar was nog een appeltje te schillen heb ik het idee.''

Slot probeert de emoties bij Pusic en zichzelf uit te leggen na afloop van de gewonnen wedstrijd. ''Wat bij ons heel sterk leeft, is dat wij in een land wonen waarin we vrije keuzes mogen maken als je contract afloopt. Dan is het niet zo raar om met een andere club te praten. Dat doen heel veel mensen. Als je op basis daarvan ontslagen wordt, dan mag je blijkbaar geen vrije keuze maken in dit land. In de voetballerij zit het vol met dit soort situaties.'' De trainer van Feyenoord probeerde niet te uitbundig te juichen, maar kreeg daar de kans niet voor. Pusic hing al snel om zijn nek.

 

+2/-0

Omdat die explosie zo mooi was:


Beelden langs de lijn in De Kuip:

https://www.youtube.com/watch?v=na3NK7os2Qglink

Reactie Radio Rijnmond:

https://www.youtube.com/watch?v=pqnCj4RSqu8link

 

+2/-0

Met Toornstra, Linsen en Til heb je wel heel weinig vernuft voorin bij de eerste aanname/balbehandeling. Az zette vaak Kokcu en Aursnes vast en liet Til vrij. En laatstgenoemde liep weer alleen maar van de bal weg, terwijl een veel ruimte lag tussen de linies.

 

+1/-0

Het grootste probleem blijft dat je op het middenveld en in de voorstel linie minstens 1 of 2 creatieve spelers nodig hebt die het spel overzien en er een eigen idee aan geven en dan de tegenstander op onverwachte manier overtroeven, dat ontbreekt vooralsnog. Enkel Sinisterra heeft de creatieve geest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FRThistlefield schreef op 08 november 2021 om 10:06:

Met Toornstra, Linsen en Til heb je wel heel weinig vernuft voorin bij de eerste aanname/balbehandeling. Az zette vaak Kokcu en Aursnes vast en liet Til vrij. En laatstgenoemde liep weer alleen maar van de bal weg, terwijl een veel ruimte lag tussen de linies.



Individueel is het minder mischien behalve Sinisterra, maar als TEAM zijn er weinig beter als Feyenoord.

 

+1/-0

Vond de 1e helft best goed. Je moet dan scoren. 2e helft was de pijp aan het leegraken.
Je kan niet alles hebben, dan moet je tevreden zijn met de overwinning!

 

+1/-0

Eerste helft werd AZ als vanouds weggespeeld in de Kuip, tweede helft ging gelijk op. Feyenoord had met wat meer creativiteit voorin nog meer kansen gehad, maar het afmaken mag ook wel wat beter. Die kans van Linssen moet er gewoon in bijvoorbeeld.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Az (07/11/2021-16:45)