Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Slavia Praag (30/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Die Linssen is zo uitgekookt haha.

 

+1/-0

Lijkt mij ook echt vreselijk irritant om tegen te spelen. Zit je continu in de nek, gaat links en rechts en houdt nooit op met rennen. Heb je Til erachter die ook 90 minuten gas geeft. Geen pretje om tegen te staan.

Kokcu overigens wederom fantastisch.

 

+2/-0

Over de streep getrokken, de pijp was goed leeg. 3 punten, prima.

 

+1/-0

Pfffff wat een wedstrijd. Die eerste helft was weergaloos. De tweede helft was de pijp leeg. Maar de. Drie punten zijn in de pocket. Ben benieuwd hoelang ze dit volhouden. Zondag wacht weer een zware wedstrijd, voordeel is dat Vitesse ook gespeeld heeft vandaag

 

+1/-0

Toch maar iets beter doseren voortaan, want het verval was wel erg groot.
Kökcü was erg goed vandaag. Als hij nou eens zo blijft spelen.

 

+2/-0

Was Feyenoord de eerste helft nou zo goed, of was Slavia Praag zo matig? Wel twee prima goals. De vier verdedigers speelden goed en van de aanvallers was Linssen de beste. Jahanbakhsh was weer heel matig. Deze manier van voetballen slurpt wel veel energie. Dat was in de tweede helft goed te zien.

 

+1/-0

Je maakt het verschil al in de eerste helft, meestal pas op het eind. De fysieke trainers verdienen wel een compliment vind ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 september 2021 om 23:53:

Was Feyenoord de eerste helft nou zo goed, of was Slavia Praag zo matig? Wel twee prima goals. De vier verdedigers speelden goed en van de aanvallers was Linssen de beste. Jahanbakhsh was weer heel matig. Deze manier van voetballen slurpt wel veel energie. Dat was in de tweede helft goed te zien.


Als ze de wedstrijd gingen doseren, dan had Slavia meer resultaat uit gehaald dan nu het geval is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 30 september 2021 om 23:20:

Toch maar iets beter doseren voortaan, want het verval was wel erg groot.
Kökcü was erg goed vandaag. Als hij nou eens zo blijft spelen.




Doet ie toch al een tijd nu?

 

+1/-0

Wat een top eerste helft. Moet ook gezegd worden dat Slavia, deels door het spel van ons, echt bijzonder slecht was die eerste helft. Maar ook in de tweede helft konden ze, op het doelpunt na, niet overtuigen hoor - zo goed vind ik ze niet.

Pedersen was echt heel goed weer, hij is nu zoveel nauwkeuriger met zijn voorzetten. Linssen top, Til ook vervelend, maar weinig gezien. Kokcu natuurlijk MOM. Je zag de eerste tien minuten dat Slavia constant een mannetje bovenop zn lip zette. Maar daar speelde hij zich heel goed onderuit, waar Senesi ook een goede rol bij speelde, ism Toornstra, die Kokcu meer vrijheid bezorgden door veel in te schuiven en rouleren. Ik vind het mooi om te zien hoe Kokcu slim spel met fysiek spel combineert, dat maakt hem nu zo goed.

Ausrnsnes vond ik erg matig invallen gisteren, op 1 of 2 lekkere balletjes na, maar speelde wel heel erg op het randje. Misschien opdracht. Ali heel erg ongelukkig maar ook zwak gespeeld.

Trauner en Bijlow beiden fantastisch.

 

+1/-0

Uitstekende eerste helft, waarbij Feyenoord door het pressievoetbal Slavia Praag helemaal wegspeelde en eigenlijk een grotere marge had moeten neerzetten. Daarna een matige tweede helft waarin overleven voorop stond, gelukkig zonder veel problemen dankzij onze sterke verdediging.

Toen Kokcu en Sinisterra eruit gingen werd de angel uit ons spel gehaald in de tweede helft, daarna was het alleen nog maar verdedigen en ballen wegschieten. Een taak voor Arnesen om hier de komende transferperiodes iets aan te doen, het gebrek aan creativiteit is schrijnend zonder die twee.

 

+1/-0

Beste eerste helft onder Slot? Slavia is echt geen verkeerd team zou moeiteloos in de eredivisie meedoen.

 

+1/-0

Heb genoten van de 1e helft maar de 2e helft was het echt fc bal op het dak. Dus ja wat moet je eruit concluderen. Denk dat ze bang werden bij die tegengoal dat we een herhaling van NEC zouden krijgen. Iedereen leek een beetje te verstijven van angst.

Iedereen deed het wel goed, Linssen en Kökcü waren zeer goed maar ook die kale sloper deed het weer prima. Alleen Malacia heeft een beetje een terugval net als Kökcü had vanaf het moment dat hij bij Turkije en grote clubs in beeld kwam. Zodra ze in de picture komen en de spotlights erop komen dan gaan ze ineens nadenken en kunnen ze niet meer makkelijk voetballen en oplossingen vinden.

Wordt nog een jaartje schutteren met die Malacia let maar op, eigenlijk zou je hapsie moeten hebben.

 

+1/-0

1e helft had teveel kracht gekost had gelijk kunnen worden maar echt veel hebben ze niet weggeven. Het wordt wel interessant hoe de spelers met de druk omgaan omdat van Feyenoord bij de bookies verwacht wordt dat ze minimaal halve finale halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 01 oktober 2021 om 14:47:

Heb genoten van de 1e helft maar de 2e helft was het echt fc bal op het dak. Dus ja wat moet je eruit concluderen. Denk dat ze bang werden bij die tegengoal dat we een herhaling van NEC zouden krijgen. Iedereen leek een beetje te verstijven van angst.

Iedereen deed het wel goed, Linssen en Kökcü waren zeer goed maar ook die kale sloper deed het weer prima. Alleen Malacia heeft een beetje een terugval net als Kökcü had vanaf het moment dat hij bij Turkije en grote clubs in beeld kwam. Zodra ze in de picture komen en de spotlights erop komen dan gaan ze ineens nadenken en kunnen ze niet meer makkelijk voetballen en oplossingen vinden.

Wordt nog een jaartje schutteren met die Malacia let maar op, eigenlijk zou je hapsie moeten hebben.



Malacia speelde een prima wedstrijd in mijn beleving, gaf ook de voorzet op Linssen. Ik zie niet in wat je nog meer kan verwachten van deze speler. Er kwam ook niemand langs. Volgens mij zijn vooral de verwachtingen wat onrealistisch geworden ten aanzien van deze speler. Zoals eerder ook Kokcu te maken kreeg met zeer onrealistische verwachtingen, alsof hij elke wedstrijd na een goed debuut het beslissende doelpunt moest maken en de assist zou moeten geven. Binnen hun technische capaciteiten spelen ze al tijden heel constant.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 oktober 2021 om 15:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 01 oktober 2021 om 14:47:

Heb genoten van de 1e helft maar de 2e helft was het echt fc bal op het dak. Dus ja wat moet je eruit concluderen. Denk dat ze bang werden bij die tegengoal dat we een herhaling van NEC zouden krijgen. Iedereen leek een beetje te verstijven van angst.

Iedereen deed het wel goed, Linssen en Kökcü waren zeer goed maar ook die kale sloper deed het weer prima. Alleen Malacia heeft een beetje een terugval net als Kökcü had vanaf het moment dat hij bij Turkije en grote clubs in beeld kwam. Zodra ze in de picture komen en de spotlights erop komen dan gaan ze ineens nadenken en kunnen ze niet meer makkelijk voetballen en oplossingen vinden.

Wordt nog een jaartje schutteren met die Malacia let maar op, eigenlijk zou je hapsie moeten hebben.



Malacia speelde een prima wedstrijd in mijn beleving, gaf ook de voorzet op Linssen. Ik zie niet in wat je nog meer kan verwachten van deze speler. Er kwam ook niemand langs. Volgens mij zijn vooral de verwachtingen wat onrealistisch geworden ten aanzien van deze speler. Zoals eerder ook Kokcu te maken kreeg met zeer onrealistische verwachtingen, alsof hij elke wedstrijd na een goed debuut het beslissende doelpunt moest maken en de assist zou moeten geven. Binnen hun technische capaciteiten spelen ze al tijden heel constant.


Malacia stond ook op de juiste plek om de gelijkmaker te voorkomen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Slavia Praag (30/09/2021-21:00)