Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Janssen gefrustreerd mannetje LOL

 

+1/-0

Nou, spannende maanden komen er aan. Afwachten of het CAS, het Europees Hof voor de Rechten van de Mens en het oorlogstribunaal in Den Haag Van Seumeren ook ongelijk geven. ;)

 

+2/-0

Lekker hoor in de pocket. Eindelijk kunnen we dit waardeloze seizoen nu afsluiten. Op naar een nieuw tijdperk.

 

+1/-0

Terechte overwinning natuurlijk. Seizoen is gered. Blij dat het erop zit om eerlijk te zijn.

 

+1/-0

Wat een slechte tweede helft, gelukkig zit dit dramaseizoen er weer op, het zoveelste. Zal het beter worden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 mei 2021 om 14:08:

Janssen gefrustreerd mannetje LOL




Ach ja ik begrijp dat wel. Dat is ook een jongen wil winnen.

 

+1/-0

KARMA UTREG OLE OLE! Missie 1/3 geslaagd: :feyenoord/Max/Nac :pul:kuip

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 23 mei 2021 om 14:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 mei 2021 om 14:08:

Janssen gefrustreerd mannetje LOL




Ach ja ik begrijp dat wel. Dat is ook een jongen wil winnen.



van Seumeren heeft de volgende recht zaak al in voorbereiding:D:D:D:D:D

 

+1/-0

Als Arnesen nu eens professioneel aan het werk gaat en we ook nog eens eindelijk een goed scouting-team krijgen dat optimaal samenwerkt met de trainer, dan moet er iets kunnen ? Vergete nu even dat zgn Nieuwe stadion. Vergeet heel snel Advocaat en nog sneller deze selectie. Sinesterra, Senesi, die moeten blijven, dan een hele tijd niets, misschien Haps, Bijlow, Kökcü, Nieuwkoop ? God god, ik weet het, `t zijn er niet veel. Mega-karwei om het het volgend seizoen iets op het veld te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 23 mei 2021 om 14:38:

Als Arnesen nu eens professioneel aan het werk gaat en we ook nog eens eindelijk een goed scouting-team krijgen dat optimaal samenwerkt met de trainer, dan moet er iets kunnen ? Vergete nu even dat zgn Nieuwe stadion. Vergeet heel snel Advocaat en nog sneller deze selectie. Sinesterra, Senesi, die moeten blijven, dan een hele tijd niets, misschien Haps, Bijlow, Kökcü, Nieuwkoop ? God god, ik weet het, `t zijn er niet veel. Mega-karwei om het het volgend seizoen iets op het veld te krijgen.



Ik vind je wel erg kort door de bocht, Bijlow, Senesi, Kokcu en Sinistera zijn toekomstig dragende krachten van dit elftal. Daar moet je op gaan bouwen juist.

Bijlow is zo belangrijk nu al. Berghuis blijft denk ik ook wel nog een jaartje.

Daar moet je omheen gaan bouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 mei 2021 om 13:06:

Wat is Haps nou in godsnaam aan het doen? Hij is echt de slechtste man op het veld, al het "gevaar" van Utrecht gaat de hele tijd over rechts.
Haps is voortdurend verstoppertje aan het doen en laat het verdedigende werk over aan Sinistera en Senesi.

Geweldige goal natuurlijk van Sinistera!


Dit inderdaad, viel mij ook op. Senesi en Sinisterra hebben daar echt ontzettend veel gecompenseerd in die zone. Haps doet alleen mee als hij een keer de bal in de diepte krijgt voorin, verder heb je er niks aan.

 

+1/-0

Ik geloof dat ik mij niet goed duidelijk heb gemaakt. Ik bedoel dus idd dat je als as Bijlow, Senesi, Kökcü, Sinisterra moet behouden. Maar tegelijkertijd moet je niet weer in de fout trappen om spelers te halen die lekker goedkoop zijn of einde rit maar nog bruikbaar. Je zult toch een paar echt sterke spelers moeten zien verwerven. Zodat je een veldteam hebt met niet teveel zwakke plekken. Over Berghuis ben ik kritisch. Hij laat nu en dan goede dingen zien maar zijn impact op de selectie is niet altijd positief. Misschien in een wat andere veldrol ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willie M. schreef op 23 mei 2021 om 14:10:

Nou, spannende maanden komen er aan. Afwachten of het CAS, het Europees Hof voor de Rechten van de Mens en het oorlogstribunaal in Den Haag Van Seumeren ook ongelijk geven. ;)



:D Ik zie hem er toe in staat.

Verder prima potje, leuk voor dickie dat hij nog een waardig afscheid heeft.

 

+1/-0

Prima Pinksteren zo eerst Feyenoord nu Max die de legendarische Monte Carlo GP wint, daar ga ik wel wat biertjes opdrinken! :pul

 

+2/-0

Toch nog een schitterend en spetterend einde voor Dickie en voor heel Feyenoord dit seizoen , want 2e voorronde Conference League is toch maar mooi gehaald ! Daarmee is het doel om Europees voetbal te halen in elk geval realiteit. Er waren een paar wanordelijkheden buiten het stadion, dat is dan wel weer kenmerkend en jammer als er een succes is.

 

+1/-0

Die Europese wedstrijden kunnen wel goed zijn in de voorbereiding beter als die oefenpotjes tegen amateurs.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Van Seumeren is de volgende rechtzaak alweer aan het voorbereiden:D:D:D:D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 mei 2021 om 14:41:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 23 mei 2021 om 14:38:

Als Arnesen nu eens professioneel aan het werk gaat en we ook nog eens eindelijk een goed scouting-team krijgen dat optimaal samenwerkt met de trainer, dan moet er iets kunnen ? Vergete nu even dat zgn Nieuwe stadion. Vergeet heel snel Advocaat en nog sneller deze selectie. Sinesterra, Senesi, die moeten blijven, dan een hele tijd niets, misschien Haps, Bijlow, Kökcü, Nieuwkoop ? God god, ik weet het, `t zijn er niet veel. Mega-karwei om het het volgend seizoen iets op het veld te krijgen.



Ik vind je wel erg kort door de bocht, Bijlow, Senesi, Kokcu en Sinistera zijn toekomstig dragende krachten van dit elftal. Daar moet je op gaan bouwen juist.

Bijlow is zo belangrijk nu al. Berghuis blijft denk ik ook wel nog een jaartje.

Daar moet je omheen gaan bouwen.


Als je het elftal van vanmiddag ziet voetballen, dan zit het tussen de spelers en de trainer wel goed. Op de inzet van het hele elftal viel weinig op af te dingen. Met de meeste spelers kan Slot gewoon doorgaan, plus wat aanvullingen want er zijn een aantal 30-plussers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 mei 2021 om 17:45:

Die Europese wedstrijden kunnen wel goed zijn in de voorbereiding beter als die oefenpotjes tegen amateurs.


Laten we onszelf nou geen grotere broek aantrekken. Conference League is misschien wel het niveau waarin we eindelijk weer eens wat langer mee kunnen doen en de groepsfase overleven. Dat is veel beter voor de ontwikkeling en het doorselecteren van spelers. En op die manier wat punten verzamelen om daarna ook in de EL eens een wat betere loting (plaatsing) te krijgen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Utrecht