Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Play -offs

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

We kunnen onze boerst natmaken. Zoals het op dit moment eruit ziet zou de eerste wedstrijd wel eens tegen Sparta kunnen zijn.
Die zijn zwaar in de winning mood. Henkie heeft een vechtmachine van zijn elftal gemaakt. Lijkt mij een kansloze missie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 09 mei 2021 om 16:28:

We kunnen onze boerst natmaken. Zoals het op dit moment eruit ziet zou de eerste wedstrijd wel eens tegen Sparta kunnen zijn.
Die zijn zwaar in de winning mood. Henkie heeft een vechtmachine van zijn elftal gemaakt. Lijkt mij een kansloze missie.


Ik denk dat het Heracles wordt.

Als Berghuis en Toornstra weer mogen meedoen, dan geef ik ons nog wel een kansje om de plee-offs te winnen.

 

+1/-0

Die play-offs moet je uberhaupt niet willen winnen . Je krijgt nog een volledig EK , en dan moet je begin juli alweer 2e voorronde CL spelen. Als Feyenoord speler had ik er - geheel in de geest van de wedstrijd van vandaag - de dikke middelvinger naar opgestoken. Dan liever nog minder inkomsten voor de club , want een mens moet ook rust krijgen.

 

+1/-0

Kan Feyenoord dit elftal niet beter uitschrijven voor de rest van het seizoen? Scheelt een hoop frustratie bij veel supporters.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 09 mei 2021 om 16:47:

Kan Feyenoord dit elftal niet beter uitschrijven voor de rest van het seizoen? Scheelt een hoop frustratie bij veel supporters.



Vind ik een goed idee. Als mensen medelijden krijgen met wat eens een echte voetbalclub was waar rekening mee moest worden gehouden, dan in het wel klaar. Misschien ook meteen voor volgend seizoen uitschrijven als er geen investeerder komt met een goed gevulde zak geld.

 

+1/-0

Groningen geef ik een grotere kans nu met Robben die gelijk het hele team op sleeptouw nam vandaag dat is pas een ware leider na zo'n zware tijd die hij gehad heeft.

 

+1/-0

Kan mij het bommen wie die play offs wint als wij hem niet winnen. Je moet je überhaupt afvragen of je die wel wil winnen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 mei 2021 om 19:18:

Groningen geef ik een grotere kans nu met Robben die gelijk het hele team op sleeptouw nam vandaag dat is pas een ware leider na zo'n zware tijd die hij gehad heeft.



Een zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. Groningen heeft net zo’n terugval gehad na de winterstop als Feyenoord. Maar vandaag kan het begin, aan de hand van Robben, van de ommekeer zijn voor hun ja. Wel triest overigens dat we met dit soort clubs aan het strijden zijn voor een plek in de voorronde van de conference league. Een totaal nietszeggend toernooi als je het mij vraagt.

 

+1/-0

De Conference League mag dan niet tot de verbeelding spreken, maar het levert Feyenoord wel het hard nodige geld op. Zonder geld geen betere spelers en met dat hele EK hebben onze spelers toch niks mee te maken.

 

+1/-0

Is het niet beter dat Feyenoord eerst weer eens in de competitie gaat presteren voor we Europees gaan spelen? We hebben met dit elftal eigenlijk niks te zoeken in Europa.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 09 mei 2021 om 20:24:

Is het niet beter dat Feyenoord eerst weer eens in de competitie gaat presteren voor we Europees gaan spelen? We hebben met dit elftal eigenlijk niks te zoeken in Europa.




Je hebt dat startgeld gewoon hard nodig om alleen al aan betere spelers te denken. Met deze spelers ga je volgend seizoen niet beter presteren in de competitie. Maar ook al weten we ons via de playoffs alsnog te plaatsen, wat al een wonder zou zijn, is het maar zeer de vraag of je het hoofdtoernooi bereikt. Een van onze twijfelachtige tradities is om er in de eerste de beste voorronde uit te vliegen tegen een cluppie waar nog nooit iemand van gehoord heeft.

Dit bericht is gewijzigd op 9 mei 2021, 21:26:18.

 

+2/-0

Deze selectie is heus wel in staat om tegen clubs uit Moldavië, Letland, Finland, Oezbekistan etc. een goed resultaat te kunnen boeken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 10 mei 2021 om 11:30:

Deze selectie is heus wel in staat om tegen clubs uit Moldavië, Letland, Finland, Oezbekistan etc. een goed resultaat te kunnen boeken.



De kans is groot dat dit soort wedstrijdjes ons bespaart blijven. Ik zie ons niet winnen in de play-offs van clubs als Sparta, Groningen en/of Utrecht,

 

+1/-0

Helaas kan je die play offs niet meer ontlopen door alle wedstrijden te verliezen. Welke Feyenoord supporter zou nu van harte juichen voor het bereiken van 2e ronde Conference League? Dan het flutargument geld, wat is het startgeld 2 of 3 miljoen euro? Ja die heb je echt keihard nodig want anders overleef je niet 🖕

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 10 mei 2021 om 12:12:

Helaas kan je die play offs niet meer ontlopen door alle wedstrijden te verliezen. Welke Feyenoord supporter zou nu van harte juichen voor het bereiken van 2e ronde Conference League? Dan het flutargument geld, wat is het startgeld 2 of 3 miljoen euro? Ja die heb je echt keihard nodig want anders overleef je niet 🖕



Wat vind jij dan? Beter helemaal niet Europees spelen?
Dat startgeld is idd een kleine 3 miljoen, vergelijkbaar met de EL. Dat is we l het salaris van zo’n 4 spelers. Voor Feyenoord serieus geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 10 mei 2021 om 12:41:

Wat vind jij dan? Beter helemaal niet Europees spelen?
Dat startgeld is idd een kleine 3 miljoen, vergelijkbaar met de EL. Dat is we l het salaris van zo’n 4 spelers. Voor Feyenoord serieus geld.



In de Europa League heb je tenminste nog het idee dat je om een echte prijs speelt, bij die Conference League absoluut niet gezien het deelnemersveld. En daar moet je dan al die voorrondes voor spelen , het is een absoluut 'moetje' 🤪

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 10 mei 2021 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 10 mei 2021 om 12:41:

Wat vind jij dan? Beter helemaal niet Europees spelen?
Dat startgeld is idd een kleine 3 miljoen, vergelijkbaar met de EL. Dat is we l het salaris van zo’n 4 spelers. Voor Feyenoord serieus geld.



In de Europa League heb je tenminste nog het idee dat je om een echte prijs speelt, bij die Conference League absoluut niet gezien het deelnemersveld. En daar moet je dan al die voorrondes voor spelen , het is een absoluut 'moetje' 🤪


Het levert geld op en de club heeft het geld hard nodig. Plus nog het feit dat we ook nooit de poulefase van de EL overleven, dus biedt dit ons eeen kans om weer eens te overwinteren in Europa.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 09 mei 2021 om 20:36:

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 09 mei 2021 om 20:24:

Is het niet beter dat Feyenoord eerst weer eens in de competitie gaat presteren voor we Europees gaan spelen? We hebben met dit elftal eigenlijk niks te zoeken in Europa.




Je hebt dat startgeld gewoon hard nodig om alleen al aan betere spelers te denken. Met deze spelers ga je volgend seizoen niet beter presteren in de competitie. Maar ook al weten we ons via de playoffs alsnog te plaatsen, wat al een wonder zou zijn, is het maar zeer de vraag of je het hoofdtoernooi bereikt. Een van onze twijfelachtige tradities is om er in de eerste de beste voorronde uit te vliegen tegen een cluppie waar nog nooit iemand van gehoord heeft.



Europese inkomsten worden niet begroot dus die schade zal ook wel meevallen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 10 mei 2021 om 11:30:

Deze selectie is heus wel in staat om tegen clubs uit Moldavië, Letland, Finland, Oezbekistan etc. een goed resultaat te kunnen boeken.



Dat betwijfel ik :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Play -offs