Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Willem ii - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zeer matige wedstrijd en een heel moeizame overwinning. We missen elke creativiteit en scorend vermogen. Wat een matige selectie is dit zeg. Ik vond zelfs Berghuis zwak dit keer en die Fer is traaaaggg qua handelingssnelheid. Sinisterra de actiefste, maar ik mis erg veel aan voetballend vermogen in dit team. Hopelijk zijn Jorgensen en Toornstra snel weer terug, want anders is de competitie al voor de winterstop bekeken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 september 2019 om 19:02:

Positieve punten:

* We hebben de eerste winst te pakken! :)
* Sinistera is een leuk talent
* IE eenmans centrum die ook al het balverlies moet oplossen vanuit het middenveld en de aanvallers.
* Senesi

Negatief:

* Bottegien die kan echt niet meer speelde als een veteraan en je kan gewoon niet opbouwen van achteruit.
* Fer erg matig bracht aanvallend niet veel
* Tapia leidde weer veel balverlies en maakte gewoon op het laatst een bijna cruciale overtreding.
* Narshingh die is echt waardeloos in de spits.
* Wisselbeleid Stam
* Weinig lijn in het spel

Het moet gewoon veel beter.

Uiteraard speelde Kokcu slordig en komt Bannis nog veel te kort. Dat heb je met talenten en kan gebeuren. Ik zie Geertruida het helaas niet redden bij Feyenoord.

Op naar de volgende pot!



Botteghin was toch niet zo slecht? Vond hem vandaag wel oké eigenlijk, het gaat een stuk beter met Ié naast hem. Die vrije trap in de 96e minuut sloeg in mijn ogen nergens op, was totaal geen overtreding. Neemt niet weg dat Tapia niet goed speelde, alhoewel de vandaag waardeloos fluitende Nijhuis dat hem heus niet hoefde te zeggen... wat een lul.

Hopelijk spelen we na de interlandperiode beter voetbal met Senesi en de Jørg erbij. Nu vooral blij zijn met de punten, ook al waren ze niet helemaal verdiend.

 

+1/-0

Blijft mij toch een raadsel waarom de selectie kennelijk zo vermoeid is. We hebben nota bene vorig weekend vrijaf gekregen. Is het dan allemaal te wijten aan gebrek aan ritme bij Fer, Karsdop, Narsingh en Ié? En Tapia copa america en Haps eindelijk weer eens fit? Blijft toch vreemd. link met Stam's trainingsmethode is voor mij nog niet uitgesloten.

 

+1/-0

Waar is Toornstra?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Verdediger schreef op 02 september 2019 om 00:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 september 2019 om 19:02:

Positieve punten:

* We hebben de eerste winst te pakken! :)
* Sinistera is een leuk talent
* IE eenmans centrum die ook al het balverlies moet oplossen vanuit het middenveld en de aanvallers.
* Senesi

Negatief:

* Bottegien die kan echt niet meer speelde als een veteraan en je kan gewoon niet opbouwen van achteruit.
* Fer erg matig bracht aanvallend niet veel
* Tapia leidde weer veel balverlies en maakte gewoon op het laatst een bijna cruciale overtreding.
* Narshingh die is echt waardeloos in de spits.
* Wisselbeleid Stam
* Weinig lijn in het spel

Het moet gewoon veel beter.

Uiteraard speelde Kokcu slordig en komt Bannis nog veel te kort. Dat heb je met talenten en kan gebeuren. Ik zie Geertruida het helaas niet redden bij Feyenoord.

Op naar de volgende pot!



Botteghin was toch niet zo slecht? Vond hem vandaag wel oké eigenlijk, het gaat een stuk beter met Ié naast hem. Die vrije trap in de 96e minuut sloeg in mijn ogen nergens op, was totaal geen overtreding. Neemt niet weg dat Tapia niet goed speelde, alhoewel de vandaag waardeloos fluitende Nijhuis dat hem heus niet hoefde te zeggen... wat een lul.

Hopelijk spelen we na de interlandperiode beter voetbal met Senesi en de Jørg erbij. Nu vooral blij zijn met de punten, ook al waren ze niet helemaal verdiend.



Ie liep echt alle gaten dicht en lostte verdedigend een hoop voor hem en de anderen op. Je zag duidelijk dat het Ie het afentoe teveel werd, dat is ook volkomen logisch.
Hij camoufleert de tekortkomingen van Botteghin, ik vind Botteghin opbouwend zo slecht. Speelde hij dan heel slecht? Nee hij speelde naar zijn kunnen.
Hij is echt nog wel bruikbaar voor Feyenoord hoor, alleen niet als basisspeler.

Nijhuis was niet best, maar Tapia nam weer teveel risico in de laatste minuten van de wedstrijd. Dat kan je tegen een betere tegenstander gewoon punten kosten.
Tapia heeft een aantal wedstrijden aardig gespeeld, maar dit soort dingen krijg je er gewoon niet uit helaas.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 september 2019 om 19:02:
Ik zie Geertruida het helaas niet redden bij Feyenoord.



Geertruida was veruit de beste van het laatste halfuur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

weshoofd schreef op 02 september 2019 om 11:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 september 2019 om 19:02:
Ik zie Geertruida het helaas niet redden bij Feyenoord.



Geertruida was veruit de beste van het laatste halfuur.



Heeft ook niets met zijn spel van gisteren te maken.

Ik hoorde Karel Jansen zeggen dat ze waarschijnlijk nog een verdediger gaan halen, dan is het echt wel over voor Geertruida.
Er is gewoon te weinig vertrouwen binnen Feyenoord in hem, dan houd het op he.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 september 2019 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

weshoofd schreef op 02 september 2019 om 11:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 september 2019 om 19:02:
Ik zie Geertruida het helaas niet redden bij Feyenoord.



Geertruida was veruit de beste van het laatste halfuur.



Heeft ook niets met zijn spel van gisteren te maken.

Ik hoorde Karel Jansen zeggen dat ze waarschijnlijk nog een verdediger gaan halen, dan is het echt wel over voor Geertruida.
Er is gewoon te weinig vertrouwen binnen Feyenoord in hem, dan houd het op he.



Komt waarschijnlijk ook omdat hij zijn contract niet wil verlengen.

 

+1/-0

Dan zouden ze Geertruida nog moeten verkopen, waar ik geen geluiden over hoor. Die loslullende Jansen had het Immers over een huurtransfer voor nog een verdediger, wat natuurlijk helemaal geen beter alternatief is t.o.v. een reeds aanwezige speler die mogelijk uit zijn contract loopt. In beide gevallen betaal je voor een jaar en houd je er geen transfersom aan over. Verschil is dat Geertruida met zijn jeugdcontractje goedkoper is en mogelijk nog tot inkeer kan komen, en later wel bij wil tekenen. Ik ben dan ook zeer sceptisch over het verhaal van die extra verdediger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

weshoofd schreef op 02 september 2019 om 14:36:

Dan zouden ze Geertruida nog moeten verkopen, waar ik geen geluiden over hoor. Die loslullende Jansen had het Immers over een huurtransfer voor nog een verdediger, wat natuurlijk helemaal geen beter alternatief is t.o.v. een reeds aanwezige speler die mogelijk uit zijn contract loopt. In beide gevallen betaal je voor een jaar en houd je er geen transfersom aan over. Verschil is dat Geertruida met zijn jeugdcontractje goedkoper is en mogelijk nog tot inkeer kan komen, en later wel bij wil tekenen. Ik ben dan ook zeer sceptisch over het verhaal van die extra verdediger.


Wat mij betreft hebben we er ook meer dan genoeg.
Of FON1 kan 1 van de verdedigers omturnen tot spits

 

+1/-0

Denk je niet dat dat ten koste gaat van de ontwikkeling van Burger dan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Swaffelkoning schreef op 02 september 2019 om 15:00:

Denk je niet dat dat ten koste gaat van de ontwikkeling van Burger dan?


Opgeleid als middenvelder. Kon heel de zomer omgeturnd worden als verdediger en sinds 2 dagen kan hij ook als spits. Wat dat betreft hebben wij een hele variabele Burger te pakken. Geef hem een week en hij kan Vermeer prima vervangen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pipapaauwe schreef op 02 september 2019 om 15:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Swaffelkoning schreef op 02 september 2019 om 15:00:

Denk je niet dat dat ten koste gaat van de ontwikkeling van Burger dan?


Opgeleid als middenvelder. Kon heel de zomer omgeturnd worden als verdediger en sinds 2 dagen kan hij ook als spits. Wat dat betreft hebben wij een hele variabele Burger te pakken. Geef hem een week en hij kan Vermeer prima vervangen.



Ik zie kansen! Als we hem een weekje laten meedraaien met Kuijt, kan hij in Januari Sjakie Troost opvolgen!

 

+1/-0

Gast kan alles. Maatstaf voor heel Feyenoord. Eigenlijk moet iedereen een Burgeringscursus volgen.

 

+1/-0

Waarbij die Chileense spits (zie geruchtenmolen) dan natuurlijk Chiliburger wordt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Willem ii - Feyenoord