Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] AZ - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 01 maart 2021 om 10:10:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 28 februari 2021 om 21:40:

Ik deel je zorgen. Ik ben bang dat we de slag definitief gemist hebben op financieel, organisatorisch en sportief gebied. De afstand met Ajax en in iets mindere mate met psv en Az is niet meer in te halen. Zeker als we ook nog Europees voetbal gaan mislopen. Tenzij er wel een investeerde instapt die 200 miljoen erin pompt maar voorlopig lijkt dit luchtfietserij.



Waarom zou een investeerder die 200 miljoen kan uitgeven die in Feyenoord pompen? Feyenoord is tegenwoordig zeker niet beter dan een AZ, Twente of Vitesse, wat Feyenoord wel heeft is een supporters groep die denken dat ze nog een topclub zijn en daardoor vanaf dag 1 onrealistische eisen stellen. Waar een Twente dankbaar is richting een geldschieter, denken veel Feyenoord supporters dat de geldschieter dankbaar naar Feyenoord moet zijn dat hij in de club MAG investeren.



Je hebt gelijk als je zegt dat Feyenoord niet beter is als AZ of Vitesse. Maar Feyenoord is natuurlijk wel veel interessanter voor eventuele investeerders omdat de achterban en uitstraling oneindig veel groter is dan clubs als Vitesse, Twente of AZ. En daarmee ook de mogelijkheden.
Maar dat de investeerders niet staan te dringen voor de poorten van de Kuip is ook wel duidelijk. E.e.a. heeft denk ik ook te maken met de eisen die Feyenoord stelt. Misschien dat investeerders meer te zeggen willen hebben dan het minderheidsbelang van 49% dat Feyenoord hen toestaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 maart 2021 om 08:41:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....


Die ziet toch ook dat Koopmeiners hoger speelt na rust. Die kan dan toch ook iets tactisch aangeven waardoor je beter staat. De 3e goal (enorme fout van Bijlow/Fer) komt ook gewoon omdat je met een dwerg speelt in de spits die bijna geen duel wint. Hierdoor blijft je keeper zoeken naar de korte bal.

Hebben wij een normale spits staan dan kan je de bal bij hem laten vallen en met Jens op de 2e bal spelen.



Je denkt dat Dickie dat ze niet vertelt? Ik denk eerder dat de spelers het gewoon niet kunnen uitvoeren omdat ze tactisch zwak zijn. Zag je ook tegen Heerenveen.

En we hebben geen normale spits, 3 kneuzen op de bank en een dom werkertje van fietstas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 01 maart 2021 om 10:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 maart 2021 om 08:41:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....


Die ziet toch ook dat Koopmeiners hoger speelt na rust. Die kan dan toch ook iets tactisch aangeven waardoor je beter staat. De 3e goal (enorme fout van Bijlow/Fer) komt ook gewoon omdat je met een dwerg speelt in de spits die bijna geen duel wint. Hierdoor blijft je keeper zoeken naar de korte bal.

Hebben wij een normale spits staan dan kan je de bal bij hem laten vallen en met Jens op de 2e bal spelen.



Je denkt dat Dickie dat ze niet vertelt? Ik denk eerder dat de spelers het gewoon niet kunnen uitvoeren omdat ze tactisch zwak zijn. Zag je ook tegen Heerenveen.

En we hebben geen normale spits, 3 kneuzen op de bank en een dom werkertje van fietstas.


Ik ben nog steeds vorig jaar PSV uit noet vergeten met een geweldige Bozenik. Ga met hem werken. Advocaat loopt al ruim een jaar rond. Die had die jongen allang 15% beter kunnen maken ipv afzeiken en ruimte geven aan dikke huurlingen en dwergen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 28 februari 2021 om 18:32:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 18:21:

Dat zijn gewoon de regels hoor.



Eh nee, het staat de scheidsrechter vrij om dat naar eigen inzicht in te vullen. AZ krijgt een vrije schietkans, dan geef je voordeel. Om daarna ook nog een penalty te geven. Als AZ nou geen vrije schietkans had gehad had ik gezegd dat de penalty terecht was.



Ja, dat viel mij ook al op. Kan daar nog iets aan gedaan worden? Er is niets over gezegd bij ESPN, maar dat verbaasd mij niets. Als je het van hun moet hebben.

 

+1/-0

na die pingel kon ik het niet meer aanzien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 maart 2021 om 10:46:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 01 maart 2021 om 10:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 maart 2021 om 08:41:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....


Die ziet toch ook dat Koopmeiners hoger speelt na rust. Die kan dan toch ook iets tactisch aangeven waardoor je beter staat. De 3e goal (enorme fout van Bijlow/Fer) komt ook gewoon omdat je met een dwerg speelt in de spits die bijna geen duel wint. Hierdoor blijft je keeper zoeken naar de korte bal.

Hebben wij een normale spits staan dan kan je de bal bij hem laten vallen en met Jens op de 2e bal spelen.



Je denkt dat Dickie dat ze niet vertelt? Ik denk eerder dat de spelers het gewoon niet kunnen uitvoeren omdat ze tactisch zwak zijn. Zag je ook tegen Heerenveen.

En we hebben geen normale spits, 3 kneuzen op de bank en een dom werkertje van fietstas.


Ik ben nog steeds vorig jaar PSV uit noet vergeten met een geweldige Bozenik. Ga met hem werken. Advocaat loopt al ruim een jaar rond. Die had die jongen allang 15% beter kunnen maken ipv afzeiken en ruimte geven aan dikke huurlingen en dwergen.



Eens Beer. Er zit best potentie in die jongen als ze gericht met hem aan de slag gaan en vertrouwen geven. In de spaarzame wedstrijden dat hij meedoet is hij telkens behoorlijk doelgericht.

 

+1/-0

de beginopstteling was al kut met Nieuwkoop en Botteghin, die al na 1 minuut in de fout ging.....Dan die kut wissels, Haps is geen linksbuiten. Is Conteh overleden?? Dickie mag ook de schuld bij zichzelf zoeken natuurlijk. Laat eens een opstelling 5 wedstrijden staan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 maart 2021 om 17:20:

de beginopstteling was al kut met Nieuwkoop en Botteghin, die al na 1 minuut in de fout ging.....Dan die kut wissels, Haps is geen linksbuiten. Is Conteh overleden?? Dickie mag ook de schuld bij zichzelf zoeken natuurlijk. Laat eens een opstelling 5 wedstrijden staan



Als Conteh genoeg laat zien op de training zal hij er echt wel instaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 maart 2021 om 17:20:

de beginopstteling was al kut met Nieuwkoop en Botteghin, die al na 1 minuut in de fout ging.....Dan die kut wissels, Haps is geen linksbuiten. Is Conteh overleden?? Dickie mag ook de schuld bij zichzelf zoeken natuurlijk. Laat eens een opstelling 5 wedstrijden staan


Nieuwkoop was een van de betere gisteren.

En ja ik ben fan van Geertruida

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 maart 2021 om 19:39:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 maart 2021 om 17:20:

de beginopstteling was al kut met Nieuwkoop en Botteghin, die al na 1 minuut in de fout ging.....Dan die kut wissels, Haps is geen linksbuiten. Is Conteh overleden?? Dickie mag ook de schuld bij zichzelf zoeken natuurlijk. Laat eens een opstelling 5 wedstrijden staan


Nieuwkoop was een van de betere gisteren.

En ja ik ben fan van Geertruida


Je vergeet even voor het gemak dat toen hij moest verdedigen het zeer moeilijk had. Domme draver die afentoe leuk mee naar voren komt, maar nooit hoger als een 6,5 zal scoren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] AZ - Feyenoord