Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Woensdagavond wacht voor Feyenoord de eerste thuiswedstrijd van het jaar. PEC Zwolle is in De Kuip de tegenstander, de huidige nummer elf van de Eredivisie. De Zwollenaren wisten afgelopen weekend nog knap met 1-1 gelijk te spelen tegen AZ.

Feyenoord speelde 20 keer eerder in De Kuip tegen PEC Zwolle voor de competitie. Daarvan wist het liefst 15 keer te winnen, speelde het 4 keer gelijk en verloor maar 1 keer. Vorig seizoen werd dankzij Steven Berghuis met 1-0 gewonnen.

Voor Eric Botteghin zal het weer een weerzien worden met zijn oude club. De Braziliaanse verdediger kwam in 2007 in Zwolle terecht en begon daar aan zijn loopbaan in Nederland.

 

+1/-0

Sorry maar Botje wordt steeds trager heb liever Geertruida daar en Nieuwkoop RB (Als Spajic niet inzetbaar is)

 

+1/-0

Ik zou botje lekker laten staan tegen z'n oude club. Geertruida doet het beter op de flank. Ik verwacht een stroperig potje voetbal met weinig ruimtes aan beide kanten en dan is botje een prima verdediger. Hopelijk een 1-0 of 2-0 voor ons maar ik zie het ook zomaar weer gelijk worden. Het zal van de ingevingen van sini en berghuis afhangen.

 

+2/-0

Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Diemers; Berghuis, Pratto, Sinisterra.

Zou het dit keer kloppen? ;)

 

+1/-0

Afgelopen zondag had de Ad het ook weer fout op 3 plaatsen dus die lees ik niet meer,.Willen de scoop maar gebaseerd op drijfzand

 

+1/-0

Goede avond, ik woon sinds een aantal jaren in het buitenland, en helaas heeft footy.t0 besloten hun super kwaliteit stream offline te halen. Ben dus dringend op zoek naar een nieuwe stream om :feyenoord te kunnen kijken.

Zou geweldig zijn als iemand er een met mij wil delen via PB

Groeten uit Ireland

 

+1/-0

Opstellingen
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Fer, Diemers, Toornstra; Berghuis, Pratto, Linssen.

Reserves
Feyenoord: Ten Hove, Troost; Nieuwkoop, Botteghin, Van Beek, Johnston, Haps, Wehrmann, Narsingh, Sinisterra, Jørgensen.

 

+1/-0

Op dit moment gewoon de beste opstelling!

 

+1/-0

Het maakt bitter weinig uit wie er speelt, kolere wat is het slecht.

 

+1/-0

Drama was het!moet zeggen dat Pratto niet slecht speelde vanavond,maar ja drie punten weer binnen.

 

+1/-0

ik vind Pratto nog niet echt geweldig tot nu toe.
Waarom krijgen we bij een buitenspelgeval, prachtige sliding Senesi trouwens, waarna die bal corner gaat, een corner tegen?
Wat is dat toch steeds met die VAR die nu opeens weer niks ziet?
Er zal maar uit gescoord worden, was al minuut 75 of zo.

 

+1/-0

Verdedigend prima zijn weinig ploegen die zomaar even van Feyenoord gaan winnen, maar zoals wel vaker als Feyenoord zelf het spel moeten maken wordt het zo stroperig en on nauwkeurig. Echter zie ik met de wissels wel wat het plan van Advocaat is voor zondag in die wedstrijd komen onze kwaliteiten beter tot hun recht denk ik omdat ajax het spel moet maken en Feyenoord kan reageren, ben daarom best positief.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 14 januari 2021 om 00:48:

ik vind Pratto nog niet echt geweldig tot nu toe.
Waarom krijgen we bij een buitenspelgeval, prachtige sliding Senesi trouwens, waarna die bal corner gaat, een corner tegen?
Wat is dat toch steeds met die VAR die nu opeens weer niks ziet?
Er zal maar uit gescoord worden, was al minuut 75 of zo.



Ik begrijp wel waarom Pratto op de bank zat in Argentinie.
Hopelijk is het alleen een trainingsachterstand. Het enige dat je in zijn voordeel kunt zeggen is dat hij vaak in scoringspositie kwam.
Tegen ajaks komen we daar niet mee weg.

 

+1/-0

Met Haps op links, Sini dichtbij Pratto en Berghuis heb je wel een aardige voorhoede speel je eigenlijk 4-4-2.

 

+1/-0

en Nicolai op het middenveld??

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 08:04:

Met Haps op links, Sini dichtbij Pratto en Berghuis heb je wel een aardige voorhoede speel je eigenlijk 4-4-2.



Pratto heeft of dit moment niet het niveau dat je mag verwachten van een Feyenoordspeler. Dat gaat ook nog wel even duren. Als je al 4-4-2 speelt, wat advocaat niet gaat doen, die zal eerder 5-4-1 spelen tegen ajaks, dan moet je voorin creatieve spelers hebben. Pratto is dat dus niet. Alleen Sinisterra en Berghuis zijn daarvoor geschikt.

 

+1/-0

Dickie gaat natuurlijk nooit nadat hij een extra spits vroeg Jorgensen EN Pratto op de bank zetten dat zou wat zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 08:21:

Dickie gaat natuurlijk nooit nadat hij een extra spits vroeg Jorgensen EN Pratto op de bank zetten dat zou wat zijn.



Hij zou er wijs aan doen om Jorgensen als aanvallende middenvelder te posteren. Jorgensen is geen 9 dat kon iedereen zien gisteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 14 januari 2021 om 08:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 08:21:

Dickie gaat natuurlijk nooit nadat hij een extra spits vroeg Jorgensen EN Pratto op de bank zetten dat zou wat zijn.



Hij zou er wijs aan doen om Jorgensen als aanvallende middenvelder te posteren. Jorgensen is geen 9 dat kon iedereen zien gisteren.



Allereerst heb ik alle vertrouwen in wat Advocaat gaat bedenken om ajax teverslaan, de man heeft alles al gezien in het voetbal. Maar inderdaad Jorgensen is niet echt een targetman zoals Pratto ook al is Lucas nog niet top je ziet wel dat hij een echte spits is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 08:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 14 januari 2021 om 08:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 08:21:

Dickie gaat natuurlijk nooit nadat hij een extra spits vroeg Jorgensen EN Pratto op de bank zetten dat zou wat zijn.



Hij zou er wijs aan doen om Jorgensen als aanvallende middenvelder te posteren. Jorgensen is geen 9 dat kon iedereen zien gisteren.



Allereerst heb ik alle vertrouwen in wat Advocaat gaat bedenken om ajax teverslaan, de man heeft alles al gezien in het voetbal. Maar inderdaad Jorgensen is niet echt een targetman zoals Pratto ook al is Lucas nog niet top je ziet wel dat hij een echte spits is.



Gelukkig hebben we Advocaat anders zag het er anders uit. De man verdient een lintje. Pratto heeft helaas nog niets laten zien. Dat had hij gister moeten doen. Gelet op zijn huidige niveau denk ik dat je hem in topwedstrijden niet moet laten spelen.

Edit: mocht Pratto er zondag eentje inprikken zijn we natuurlijk allemaal blij.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 januari 2021, 08:50:02.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - PEC Zwolle