Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 10 januari 2021 om 14:51:

Ik vond het wel ok. Goed spel gaat er echt niet komen in uitwedstrijden het enige waar ze op spelen is resultaat.



Zege was ook dik verdiend score had alleen hoger moeten zijn doelsaldo wordt heel belangrijk. Gelukkig hield Marsman weer de nul.Dit geeft echt wel zelfvertrouwen naar Zondag toe als je PEC ook pakt in eigen huis.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 januari 2021, 06:35:26.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 10 januari 2021 om 21:52:

Prima pot toch?! Weinig energie verspeelt, iedereen heel gehouden op dat k*t-gras, Nico weer eens met 'n aardige goal. Zakelijk en inderdaad weinig vermakelijk maar slecht was het niet. Ik denk dat Feyenoord het meer zag als 'n oefenpotje in aanloop naar ... Als we dit woensdag ook zo doen komen we uitgerust in dat k*t dorp aan de Amstel aan. Ik hoop dat FC Twente het hun donderdag echt heel erg lastig maakt. Daar niet verliezen lijkt mij het belangrijkste, winnen zou helemaal lekker zijn maar hoeft niet. PSV/AZ zijn onze concurrenten en niet die Neuzen.


Als we normaal met de kansen zouden omgaan hadden we met 4 of 5-0 gewonnen. Dan hadden we allemaal op de banken gestaan. Die kansen van Luis en Pratto moeten er gewoon in.

 

+1/-0

Ik vond ook dat Pratto een penalty verdiende toen hij door die Spartaan omver werd gekegeld. Hij kwam notabene van achter, dus die Higler is weer aan het klooien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2021 om 14:42:

Ik vond ook dat Pratto een penalty verdiende toen hij door die Spartaan omver werd gekegeld. Hij kwam notabene van achter, dus die Higler is weer aan het klooien.



Dat was geen strafschop, dat was een Zuid-Amerikaan die zich makkelijk liet vallen.

 

+1/-0

Dan heb je die armen van die Spartaan niet gezien, die hij naar voren stak. En nog zijn benen tegen Pratto's schoffelde. Andere spelers zoals die van Ajax, PSV of AZ krijgen subiet een penalty.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2021 om 14:54:

Dan heb je die armen van die Spartaan niet gezien, die hij naar voren stak. En nog zijn benen tegen Pratto's schoffelde. Andere spelers zoals die van Ajax, PSV of AZ krijgen subiet een penalty.



Welnee dit was gewoon niks. Calimero reactie van je.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta - Feyenoord