Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Vitesse - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 december 2020 om 18:13:

mag het na 3.5 jaar. Een schande dit seizoen sorry hoor maar ik ben klaar met hem.



Waar ik als 45-jarige 'old skool Feyenoord supporter ' klaar mee ben zijn de labiele en debiele berichtgevingen die vanuit de top van de club naar buiten komen :

- ze willen 130 miljoen euro investeren om misschien wel korte termijn successen te behalen. Dat bedrag mag 1 kampioenschap kosten voor het jaar 2025.

- Ze willen 225 miljoen euro lenen voor het nieuwe stadion aan de Maas. Elke mongool kan uitrekenen wat dat Feyenoord per jaar gaat kosten. Is dan ook veruit het labielste en debielste plan dat de supporter zorgen zou moeten baren.

En Jorgensen ? Ach jongen , die schiet er na de kerst zeker weer 10 - 15 in :ja

 

+1/-1

Keep on dreaming. Ik ben super blij met een nieuw stadion, want ik ben ook klaar met deze 100 oude Kuip waar de pisbakken uit de tijd zijn en waar je amper zakenrelaties kunt ontvangen. Blijf lekker dromen jongen daar komt Feyenoord echt mee vooruit!

 

+2/-0

Met een nieuw stadion komt Feyenoord ook niet vooruit hoor, ja qua schulden wel...

 

+1/-1

Ik hoop niet dat we na 1 januari nog steeds van dit soort geluiden horen borrelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 22 december 2020 om 13:38:

Met een nieuw stadion komt Feyenoord ook niet vooruit hoor, ja qua schulden wel...




droom verder.....is gewoon een must, maar RdK mag je niet tegen spreken, ok al is al uitgezocht dat een gerenoveerd stadion bijna even duur is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 december 2020 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 22 december 2020 om 13:38:

Met een nieuw stadion komt Feyenoord ook niet vooruit hoor, ja qua schulden wel...




droom verder.....is gewoon een must, maar RdK mag je niet tegen spreken, ok al is al uitgezocht dat een gerenoveerd stadion bijna even duur is.



Het stadion renoveren kostte 240 miljoen hadden ze berekend ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 22 december 2020 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 december 2020 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 22 december 2020 om 13:38:

Met een nieuw stadion komt Feyenoord ook niet vooruit hoor, ja qua schulden wel...




droom verder.....is gewoon een must, maar RdK mag je niet tegen spreken, ok al is al uitgezocht dat een gerenoveerd stadion bijna even duur is.



Het stadion renoveren kostte 240 miljoen hadden ze berekend ;)



ja en dan sta over 10 jaar weer en Feyenoord verdient er zelf niks aan. Droom verder heren, maar ik ben blij dat het nieuwe stadion er komt. Het grote vliegwiel voor Nieuw Zuid

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 december 2020 om 21:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 22 december 2020 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 december 2020 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 22 december 2020 om 13:38:

Met een nieuw stadion komt Feyenoord ook niet vooruit hoor, ja qua schulden wel...




droom verder.....is gewoon een must, maar RdK mag je niet tegen spreken, ok al is al uitgezocht dat een gerenoveerd stadion bijna even duur is.



Het stadion renoveren kostte 240 miljoen hadden ze berekend ;)



ja en dan sta over 10 jaar weer en Feyenoord verdient er zelf niks aan. Droom verder heren, maar ik ben blij dat het nieuwe stadion er komt. Het grote vliegwiel voor Nieuw Zuid



Ik ben voor een nieuw stadion hoor, maar je verkondigde iets wat niet waar is. Trouwens Feyenoord heeft zelf de beslissing om het stadion te bouwen nog steeds niet genomen.
Ik vind dat er goed gekeken moet worden of het echt haalbaar is, want Feyenoord zelf heeft geen geld.
Voorlopig staat er nog niks en weten we nog steeds niet of de financiën al rond zijn.

Eerst zien dan geloven.

 

+1/-0

@Ramesoe; willem heeft gelijk. Je kan de Kuip opkalefateren en dat is het. Wil je de Kuip laten aanpassen naar de eisen en normen van de UEFA, dan is dat ontuitvoerbaar. In eerdere reacties van oa Charles Versnick, EPA001, Kermit, en onze architect, kwam het naar voren, dat de footprint voor de nieuwe Kuip te klein is. Daarom is het renoveren van de Kuip naar de normen en eisen van de UEFA ONHAALBAAR!!!!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 23 december 2020 om 00:51:

@Ramesoe; willem heeft gelijk. Je kan de Kuip opkalefateren en dat is het. Wil je de Kuip laten aanpassen naar de eisen en normen van de UEFA, dan is dat ontuitvoerbaar. In eerdere reacties van oa Charles Versnick, EPA001, Kermit, en onze architect, kwam het naar voren, dat de footprint voor de nieuwe Kuip te klein is. Daarom is het renoveren van de Kuip naar de normen en eisen van de UEFA ONHAALBAAR!!!!



Daar reageerde ik niet op, hij verkondigde dat renovatie bijna evenveel kostte als nieuwbouw en dat is klinkklare onzin.

Ik zie zelf renovatie ook niet zitten, dat kost veel teveel en gaat niet meer zo lang meer mee.
Dat theekransje waar jij op doelt neem ik niet serieus.

 

+1/-0

@Ramesoe; stel dat je een renovatie doet. Kosten ongeveer Eu 210 milj. volgens eerdere berichtgevingen van RdK. Na een tiental jaren nieuwe renovatie; kosten dan? Stel Eu 210 miljoen. Ondertussen zijn de totale kosten al opgelopen naar Eu 420 miljoen. Ik ben dan aan een zeer defensieve kostenplaatje begonnen. Ter vergelijking nieuwbouw stadion; kosten 5 miljoen. Verschil: renovatie bouw; blijft renoveren, blijft kosten maken; nieuwbouw: de eerst komende 30 jr alleen maar onderhoud, verdere kosten geen. Dus willem heef gelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 23 december 2020 om 14:13:

@Ramesoe; stel dat je een renovatie doet. Kosten ongeveer Eu 210 milj. volgens eerdere berichtgevingen van RdK. Na een tiental jaren nieuwe renovatie; kosten dan? Stel Eu 210 miljoen. Ondertussen zijn de totale kosten al opgelopen naar Eu 420 miljoen. Ik ben dan aan een zeer defensieve kostenplaatje begonnen. Ter vergelijking nieuwbouw stadion; kosten 5 miljoen. Verschil: renovatie bouw; blijft renoveren, blijft kosten maken; nieuwbouw: de eerst komende 30 jr alleen maar onderhoud, verdere kosten geen. Dus willem heef gelijk.



Je leest weer eens niet goed danall. Hij claimde dat renoveren bijna net zo duur was als nieuwbouw en dat is gewoon klinkklare onzin.
Er zijn genoeg zaken om tegen renovatie te zijn, maar verkondig gewoon geen onzin.

 

+1/-0

Ik begrijp je niet Ramesoe, want je schrijft dat ik het niet goed lees. Heb je mijn reactie goed gelezen? Daarin schreef ik toch, dat renovatie net zo duur of zelfs duurder kan zijn, dan nieuwbouw.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 december 2020 om 02:05:

Ik begrijp je niet Ramesoe, want je schrijft dat ik het niet goed lees. Heb je mijn reactie goed gelezen? Daarin schreef ik toch, dat renovatie net zo duur of zelfs duurder kan zijn, dan nieuwbouw.


Ja jij verkondigt nu ook al onzin, dat is gewoon niet waar.

Wil ik een renovatie? NEE!

Je gaat er nu al vanuit dat het stadion gebouwd gaat worden, dat is nog helemaal niet zeker.
Feyenoord neemt zelf de beslissing pas volgend jaar als het blijkt dat we er echt veel beter van worden.
De financiën zijn ook nog niet rond, dus dat is ook nog steeds een onzekerheid.

Ik heb nog steeds het gevoel eerst zien, dan pas geloven. Dat stadion verhaal duurt nu al meer dan 20 jaar en er is nog steeds niks gebouwd.

 

+1/-0

We gaan het zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 december 2020 om 07:08:

Keep on dreaming. Ik ben super blij met een nieuw stadion, want ik ben ook klaar met deze 100 oude Kuip waar de pisbakken uit de tijd zijn en waar je amper zakenrelaties kunt ontvangen. Blijf lekker dromen jongen daar komt Feyenoord echt mee vooruit!



Het plan om 225 miljoen euro te lenen is te zwakzinnig voor woorden Willem , niet het plan om een nieuw stadion te bouwen. Snap toch eens een x iets jongen.

In 2013 wou Feyenoord voor HNS 165 miljoen euro lenen met garantstelling van de gemeente, anders was het niet haalbaar inzake ongunstige voorwaarden van de banken. En nu willen ze nog veeeeeeeel meer lenen zonder garantstelling ==> :D :D :D :D :D

Echt te debiel en labiel voor woorden. En ja : laat ik dat plan dan nog een x zwakzinnig noemen , het is tenslotte bijna kerst :pul

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Vitesse - Feyenoord