Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ben benieuwd na die zware wedstrijd en vliegreis uit Moskou, nu kunnen we zien hoe ver mentaal en fysiek Feyenoord is.

 

+2/-0

Opstellingen
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Johnston; Wehrmann, Diemers, Teixeira; Berghuis, Jørgensen, Linssen

Reserves
Feyenoord: Ten Hove, Jansen; Botteghin, El Bouchataoui, Narsingh, Bannis, Vente

 

+1/-0

jeetje ik denk hooguit een gelijkspel. Wat een mager middenveld zeg. Dat is juist de linie waar het om draait

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 november 2020 om 13:33:

jeetje ik denk hooguit een gelijkspel. Wat een mager middenveld zeg. Dat is juist de linie waar het om draait



Wel debuut basisplek voor Wehrmann en ook benieuwd naar Teixeira.

 

+1/-0

Wordt gek van al die blessures. Wij hebben de meest krakkemikkige selectie van de eredivisie

 

+1/-0

Die Marsman is zo gek nog niet staat wel iemand die altijd kalm blijft en oogt alert was prima redding in het begin.

 

+1/-0

1e helft niet best, maar gaan nu wel uit ander vaatje tappen lijkt me. Dick heeft tactiek ook aangepast.

 

+1/-0

Ik roep het al tijden, Advocaat dient per direct met pratofiets z'n biezen te pakken en weg te wezen.

Z'n achterhaalde ideeën slaan niet meer aan en z'n manier van trainen zorgen voor een waslijst aan blessures.

Hij heeft geen idee meer waar die mee bezig is, dit is gewoon over en klaar.

 

+1/-0

Feit: Teveel blessures, teveel rode kaarten, geen spelopvatting, geen tactiek, geen inzet, geen passie.

Feit: Advocaat blundert er op los met wissels en zet spelers op de vreemdste plekken neer.

Feit: Feyenoord had vandaag met 0-5 moeten verliezen,

Feit: Feyenoord had op basis van het programma eigenlijk dik aan kop in de Eredivisie moeten staan, waarbij puntverlies vandaag ingecalculeerd had kunnen zijn. Dit was je eerst echte lastige tegenstander in het programma.

Feit: Advocaat en die praatgrage joegoslaaf moeten onmiddellijk weg.

Allemaal feiten die keihard bewezen zijn.

 

+1/-0

Ja je vergeet even dat er 10(!) GEBLESSEERDEN zijn dan houdt het een keer op

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 november 2020 om 16:30:

Ja je vergeet even dat er 10(!) GEBLESSEERDEN zijn dan houdt het een keer op




Lees mijn bericht nog eens goed omtrent blessures...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feit: Advocaat blundert er op los met wissels en zet spelers op de vreemdste plekken neer.



Dat deed Dickie in 1994 al tijdens het WK in de USA , toen hij de slome Stan Valckx en Ronald Koeman met zijn vette reet liet verdedigen tegen de supersnelle superster Romario. Terwijl hij U.van G ( Feyenoord) op de bank had zitten , een supersnelle mandekker.

 

+1/-0

Het was een matige wedstrijd met een goed resultaat na 2 wedstrijden met 10 man. Je ziet dat het spel steeds minder word, maar dat is natuurlijk niet zo gek met deze selectie.

Advocaat haalt eruit wat er in zit, de derde plek is het hoogst haalbare.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 29 november 2020 om 19:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Feit: Advocaat blundert er op los met wissels en zet spelers op de vreemdste plekken neer.



Dat deed Dickie in 1994 al tijdens het WK in de USA , toen hij de slome Stan Valckx en Ronald Koeman met zijn vette reet liet verdedigen tegen de supersnelle superster Romario. Terwijl hij U.van G ( Feyenoord) op de bank had zitten , een supersnelle mandekker.



Nu was Van Gobbel niet een van meest slimme voetballers.

 

+1/-0

Het middenveld was gisteren matig bezet. In plaats van Teixeira had Feyenoord beter interesse kunnen tonen in van Overeem, van de Streek of Ramselaar. Stuk voor stuk spelers die goed bij Feyenoord kunnen passen.

 

+1/-0

Ook dat soort spelers is pure middelmaat helaas. Zelfs dat zou je zelf op moeten kunnen leiden maar we slagen erin om nog minderen te produceren, treurig.

 

+1/-0

Niet te snel roepen dat spelers middelmaat zijn. Nederlandse spelers passen goed bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 29 november 2020 om 21:59:

Nu was Van Gobbel niet een van meest slimme voetballers.



Dat klopt, maar met van G. kon je Romario wel hebben en dan had Dickie geen 2 man hoeven opofferen / de tactiek aan de tegenstander moeten aanpassen.

Doettie 26 jaar later ook nog weleens.

 

+1/-0

Ik denk niet dat het ligt aan Teixeira, just hij was een van de betere een paar weken terug nog, Senesi is puik, Marsman ook.
Het ligt eigenlijk ook niet voor 100 % aan geblesseerden.
Nee, wat zag je :
1) vreemde tactiek -----> Advocaat doet maar wat
2) rare opstelling -----> niet te volgen, wordt er met een strootje getrokken of zo ?
3) zeer matige " talenten " : geen conditie, weinig spelinzicht, had Advocat OOK kunnen weten
4) " Uitleg " van Advocaat : prédementieel ?
Hier mag directie ingrijpen.

 

+1/-1

Die talenten uit onder 21 spelen niet kan me voorstellen dat Arnesen ze dan liever verhuurt aan een KKD team waar ze wel meer speeltijd krijgen wat zullen die 2 Noren en die Portugees ook balen!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Utrecht