Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD - Go Ahead Eagles (16/08/2026-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 16 augustus 2026 om 22:21:

Wat begrijp je niet aan de uitleg van GvB op de vragen van zuigertje Valentijn en waar was jij al bang voor dan?
SvP heeft de afgelopen 3 á 4 jaar maar heel weinig gespeeld en mist daardoor de fysieke basis die andere spelers wel hebben. Duidelijk toch, zijn kansen komen nog wel.

Dus kan maar 3 min per wedstrijd spelen..
Liet in de voorbereiding gewoon al zien veel meer aan te kunnen.
je hoeft niet iemand blind te geloven he,kan gewoon je eigen mening vormen op basis wat je ziet gebeuren.

+1/-0

wehave schreef op 16 augustus 2026 om 23:06:

SjaakF schreef op 16 augustus 2026 om 22:21:

Wat begrijp je niet aan de uitleg van GvB op de vragen van zuigertje Valentijn en waar was jij al bang voor dan?
SvP heeft de afgelopen 3 á 4 jaar maar heel weinig gespeeld en mist daardoor de fysieke basis die andere spelers wel hebben. Duidelijk toch, zijn kansen komen nog wel.

Dus kan maar 3 min per wedstrijd spelen..
Liet in de voorbereiding gewoon al zien veel meer aan te kunnen.
je hoeft niet iemand blind te geloven he,kan gewoon je eigen mening vormen op basis wat je ziet gebeuren.

Dat SvP maar 3 minuten kan spelen Is je conclusie op basis van wat je ziet gebeuren? Daar zegt Van Bronckhorst heel wat anders over, iets over verkeerde wissels.

+1/-0

Alles wordt gemonitord met data maar Vanhoutte die wissel had hij kunnen besparen die kon volgens mij prima 90 minuten spelen juist bij Valente en Zechiel was het beste er al af en Ueda is nog niet 100% wedstrijdfit na het WK. Sjarrel is 1 vd weinige die 90 minuten aankan met Mármol de twee nieuwe spelers. Op dat fysieke vlak valt nog veel tewinnen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 augustus 2026, 05:05:57.

+1/-0

Het valt mij op, dat het gas op is na 60 minuten. En de wissels helpen ook niet. Kan Van Bronckhorst niet 1 op 1 gaan spelen? Dus elke speler krijgt een tegenstander? Dat lijkt me beter dan overal lopen, zoals nu.

+1/-0

Dat wordt wat al de CL gaat beginnen en er 2x per week gebald gaat worden. Totale ineenstorting?

+1/-0

SjaakF schreef op 17 augustus 2026 om 13:04:

Dat wordt wat al de CL gaat beginnen en er 2x per week gebald gaat worden. Totale ineenstorting?

Ik had een goed gevoel over het seizoen maar werd vandaag wakker en kreeg op eens een slecht voorgevoel.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2026 om 14:01:

Ik had een goed gevoel over het seizoen maar werd vandaag wakker en kreeg op eens een slecht voorgevoel.

Haha zo werkt het.
Ik vond van Bronkhorst echt slechte keuze om weer terug te halen, na de voorbereiding en eerste wedstrijd dacht dat ik het toch verkeerd had gezien en nu weer andersom haha

Vind wel dat als je kijkt naar alleen eerste helft ik wel echt kijk met plezier.

+1/-0

wehave schreef op 17 augustus 2026 om 16:12:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2026 om 14:01:

Haha zo werkt het.
Ik vond van Bronkhorst echt slechte keuze om weer terug te halen, na de voorbereiding en eerste wedstrijd dacht dat ik het toch verkeerd had gezien en nu weer andersom haha

Vind wel dat als je kijkt naar alleen eerste helft ik wel echt kijk met plezier.

Puzzelstukjes moeten ook nog inelkaaar vallen Gio beseft dat de wissels beter moeten en intensiteit omhoog en 90 minuten lang.
Ook de concurrentie heeft nog problemen maar een kampioenschap moeten we echt uit ons hoofd zetten voorlopig. Dan moet je sowieso alles thuis winnen.
Krijgt Valente de vraag of er al paniek is haha..

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD - Go Ahead Eagles (16/08/2026-14:30)