Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 3.880
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
SC Cambuur Leeuwarden-Feyenoord 1-3 (0-1)
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Go Ahead Eagles: -
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 16 augustus 2026 om 16:21:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 16 augustus 2026 om 16:18:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:11:
2-2: Sigurdarson (81)
Bijz: KNJB KEURT TWEE BUITENSPEL GOALS GOED!!!!!
Doe niet zo kinderachtig met KNJB, hoe oud ben je ?
Elke goal die Feyenoord tegen krijgt is in zijn ogen onterecht, hilarisch wel.
Forumreacties: 59
Reg.: 12 juli 2026
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu SC Cambuur Leeuwarden-Feyenoord
Uit: Middelburg
Forumreacties: 4.099
Reg.: 6 november 2005
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 16 augustus 2026 om 16:23:
We zijn nog niet echt veel opgeschoten hè. Misschien lag het toch niet allemaal aan Robin van Persie.
open/sluit de onderstaande quote:
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.611
Reg.: 17 november 2024
Ongelofelijk hoe kun je zo in elkaar storten en die mof op de goal moeten ze met een hele harde trap terug naar Duitsland schoppen. Die is nog erger dan z'n voorganger en dat zegt HEEL VEEL!
Daarbij had de 2-2 afgekeurd moeten worden wegens buitenspel en was de 2-1 op z'n minst twijfelachtig. Maar die ernst stelt echt helemaal niks voor, je kan nog beter de keeper van de D1 erin zetten die doet nog meer.
Feyenoord weer compleet ingestort en dat mag de selectie zich zelf heel hard kwalijk nemen en die Hadj Moussa en Ueda heel snel op een transfer naar de zandbak zetten of wat dan ook! Die hebben NIKS in het topvoetbal te zoeken!
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 16 augustus 2026 om 16:22:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 16 augustus 2026 om 16:18:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:11:
Ja zeker hilarisch, ik vind het eerder zielig.
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:30:
Ongelofelijk hoe kun je zo in elkaar storten en die mof op de goal moeten ze met een hele harde trap terug naar Duitsland schoppen. Die is nog erger dan z'n voorganger en dat zegt HEEL VEEL!
Daarbij had de 2-2 afgekeurd moeten worden wegens buitenspel en was de 2-1 op z'n minst twijfelachtig. Maar die ernst stelt echt helemaal niks voor, je kan nog beter de keeper van de D1 erin zetten die doet nog meer.
Feyenoord weer compleet ingestort en dat mag de selectie zich zelf heel hard kwalijk nemen en die Hadj Moussa en Ueda heel snel op een transfer naar de zandbak zetten of wat dan ook! Die hebben NIKS in het topvoetbal te zoeken!
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 16 augustus 2026 om 16:29:
Met een lege portemonnee is het lastig zaken doen. Als het maar geen vergissing blijkt te zijn om Read niet naar Rome te laten gaan. Weet niet wat eraan de hand is met hem maar als het ernstig is hebben we een groot probleem.
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:30:
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.135
Reg.: 30 januari 2014
Dit puntenverlies is ook deels te wijten aan het matige tactisch optreden van Gio in mijn optiek. De eerste 50 minuten zijn nog voldoende, maar daarna mis je intensiteit en vooral variatie in het spel om het opportunisme van Eagles te bestrijden.
Zeker na de vorige wedstrijd verwacht je dat een hoofdtrainer het wedstrijdbeeld beter herkent en de oplossingen voorhanden heeft. Helaas weten we al van de eerste periode Gio dat hij geen tactische hoogvlieger is.
Daarnaast kan ik me in een aantal keuzes niet vinden. Watanabe voegt weinig toe, Kraaijeveld is verdedigend maar vooral opbouwend beter. Er wordt zwak gedekt bij de 2-1 door Watanabe, maar ook het gebrek aan een bal kunnen geven tussen de linies zorgt ervoor dat de Eagles in een laag blok weinig hoeven te duchten van onze opbouw. De keuze voor Watanabe maakt ons minder.
Daarna een middenveld uit balans met Steijn ipv Vanhoutte waar je juist de controle had moeten pakken met Targhalline in de tweede helft. Desnoods breng je nog een tweede middenvelder en zet je het om naar een 442 om de controle terug te krijgen.
Grootste probleem is echter de voorhoede waar we vleugellam zijn, Diarra, Borges en eigenlijk ook Hadj Moussa brengen nagenoeg niets. Ueda brengt weinig intensiteit. Daar had je ook veel eerder frisse energie moeten en kunnen brengen. Het tekort aan kwaliteit moet Rigaux oplossen, maar ik verwacht van Gio dat hij eerder intensiteit terugbrengt in onze voorhoede met gerichte wissels.
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:35:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 16 augustus 2026 om 16:22:
Als je wat te melden hebt tegen mij doe het dan lekker privé in plaats van dit soort kansloze reacties te geven.
Die 2-2 was zo wie zo buitenspel, de hand hing over de lijn. De 2-1 kun je over discusieren, maar kom gewoon met inhoudelijke reacties.
Ik ben wel klaar met dit soort kansloze reacties om makkelijk te scoren.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 16 augustus 2026 om 16:39:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:35:
Als je wat te melden hebt tegen mij doe het dan lekker privé in plaats van dit soort kansloze reacties te geven.
Die 2-2 was zo wie zo buitenspel, de hand hing over de lijn. De 2-1 kun je over discusieren, maar kom gewoon met inhoudelijke reacties.
Je weet toch dat je met je hand niet mag scoren dus een hand geldt niet als buitenspel. Dat is de regel.
Je hebt het over kansloze reacties daar ben jij meester in, dus niet een ander verwijten maken.
Jij durft gewoon niet een discussie aan te gaan op dit forum, waarom moet ik je iets prive sturen, ben je bang dat iedereen het kan lezen. Doe het met open vizier en niet zo achterbaks prive.
Dit bericht is gewijzigd op 16 augustus 2026, 17:02:22.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.653
Reg.: 26 juli 2005
Het is geen kwestie van slapte of fysiek niet kunnen. Wat wel opvalt is het gebrek aan techniek bij een aantal spelers. Voorzetten komen niet aan, hoekschoppen zijn onzuiver, traptechniek faalt hier en daar. Maar ook de achterhoede is te zwak om stand te houden. Voorin heeft Ueda heeft teveel kansen nodig.
Ach, zullen we maar zeggen dat het een Overgangsjaar is ......
Ik ben bang dat het weer een teleurstellend kutseizoen gaat worden. Als je al zoveel moeite hebt met clubs uit het rechter rijtje wat moet dat straks in de CL worden? Geen inhoud bij de basiself om 2x 45 minuten voluit te ballen, invallers die het niveau naar beneden halen, tactische keuzes van de staf waar je vraagtekens bij kan zetten. Nee, ik ben niet optimistisch over dit Feyenoord. Weer niet kan je beter zeggen.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.328
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 16:48:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 16 augustus 2026 om 16:39:
Je weet toch dat je met je hand niet mag scoren dus een hand geldt niet als buitenspel. Dat is de regel.
Je hebt het over kansloze reacties daar ben jij meester in, dus niet een ander verwijten maken.
Jij durft gewoon niet een discussie aan te gaan op dit forum, waarom moet ik je iets prive sturen, ben je bang dat iedereen het kan lezen. Doe het met open vizier en niet zo achterbaks prive.
Feit dat je zelf dingen benoemt die gewoon weg niet kloppen en ook nog onzinnigheid benoemt dat ik niet in discussie ga, terwijl jij en diverse anderen daarin zelf koning zijn om opmerkingen te maken zonder in welke vorm inhoudelijk te worden laat nogal zien waar de waarheid ligt.
Dus kom niet met dit soort onzinnige reacties, want ik lul je keer op keer onder tafel.
Ik geef je wel gelijk in de hand buitenspel situatie, dat heb ik verkeerd ingeschat, de rest blijf ik bij.
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 16 augustus 2026 om 16:58:
Het is geen kwestie van slapte of fysiek niet kunnen. Wat wel opvalt is het gebrek aan techniek bij een aantal spelers. Voorzetten komen niet aan, hoekschoppen zijn onzuiver, traptechniek faalt hier en daar. Maar ook de achterhoede is te zwak om stand te houden. Voorin heeft Ueda heeft teveel kansen nodig.
Ach, zullen we maar zeggen dat het een Overgangsjaar is ......
Forumreacties: 2.563
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2026 om 14:24:
fr12.nl
Van Bronckhorst: ''Het is niet voor niets dat we weer met deze drie starten''
Redactie FR12.nl
3-4 minuten
Giovanni van Bronckhorst heeft voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles zijn keuzes in de basisopstelling toegelicht. Tsuyoshi Watanabe keert terug in het centrum van de verdediging, terwijl Charles Vanhoutte samen met Luciano Valente en Gjivai Zechiël opnieuw het middenveld vormt.
Watanabe ontbrak vorige week tegen Sparta Rotterdam vanwege de blessure die hij opliep tegen Atalanta. ''Watanabe heeft een probleem gehad met zijn ribben tegen Atalanta. Sparta-uit was te kort om te spelen. Hij heeft nu een week meegetraind en is fit om vandaag te starten. Ik heb niet in dubio gezeten of ik Kraaijeveld naast St. Juste moest neerzetten. Ik ben tevreden over hoe de laatste lijn staat.''
Van Bronckhorst kiest daardoor weer voor Watanabe naast Jeremiah St. Juste. ''Kraaijeveld heeft veel minuten kunnen maken omdat Watanabe later kwam. Watanabe en St. Juste centraal, daar kies ik dus voor vandaag.'' Mika Mármol blijft ondertussen aan de linkerkant van de defensie staan. ''Hij doet het niet met tegenzin hoor. Mármol heeft jarenlang linksback gespeeld en is multifunctioneel inzetbaar. We hebben hem uiteindelijk gekocht voor centraal achterin.''
Op het middenveld houdt Van Bronckhorst vast aan Vanhoutte, Valente en Zechiël. ''Favoriete middenveld? Het is niet voor niets dat we weer met deze drie starten. Het zijn spelers die alle drie hun kwaliteiten hebben. Deze jongens kunnen weer voor veel problemen zorgen voor Go Ahead, daarom willen we deze jongens aan de start zien.''
Hans Kraay jr. vroeg op ESPN Van Bronckhorst vervolgens of Vanhoutte gezien kan worden als de Jordan Henderson van Feyenoord. ''Als je qua types en speelwijze kijkt, komt Henderson meer overeen met Charles dan Zechiël. De kwaliteiten onderling passen goed bij elkaar.''
Van Bronckhorst verwacht dit seizoen ook meer rendement van Valente. ''Voor Luciano is dat een punt wat hij dit jaar moet verbeteren: goals maken. Hij heeft vorige week goed geluisterd, maar het is een speler die vaker in de zestien komt. Dat eisen we ook van hem. Hij heeft de dreiging en moet en mag in de zestien komen. Hetzelfde geldt voor Zechiël. Vanhoutte is degene die daarachter voor de balans moet zorgen.''
Lees ook
LIVE 14:30 | Feyenoord - Go Ahead Eagles
Opstelling Feyenoord: Van Bronckhorst hakt knoop centraal achterin door
Forumreacties: 4.183
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 16 augustus 2026 om 16:38:
Dit puntenverlies is ook deels te wijten aan het matige tactisch optreden van Gio in mijn optiek. De eerste 50 minuten zijn nog voldoende, maar daarna mis je intensiteit en vooral variatie in het spel om het opportunisme van Eagles te bestrijden.
Zeker na de vorige wedstrijd verwacht je dat een hoofdtrainer het wedstrijdbeeld beter herkent en de oplossingen voorhanden heeft. Helaas weten we al van de eerste periode Gio dat hij geen tactische hoogvlieger is.
Daarnaast kan ik me in een aantal keuzes niet vinden. Watanabe voegt weinig toe, Kraaijeveld is verdedigend maar vooral opbouwend beter. Er wordt zwak gedekt bij de 2-1 door Watanabe, maar ook het gebrek aan een bal kunnen geven tussen de linies zorgt ervoor dat de Eagles in een laag blok weinig hoeven te duchten van onze opbouw. De keuze voor Watanabe maakt ons minder.
Daarna een middenveld uit balans met Steijn ipv Vanhoutte waar je juist de controle had moeten pakken met Targhalline in de tweede helft. Desnoods breng je nog een tweede middenvelder en zet je het om naar een 442 om de controle terug te krijgen.
Grootste probleem is echter de voorhoede waar we vleugellam zijn, Diarra, Borges en eigenlijk ook Hadj Moussa brengen nagenoeg niets. Ueda brengt weinig intensiteit. Daar had je ook veel eerder frisse energie moeten en kunnen brengen. Het tekort aan kwaliteit moet Rigaux oplossen, maar ik verwacht van Gio dat hij eerder intensiteit terugbrengt in onze voorhoede met gerichte wissels.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD - Go Ahead Eagles (16/08/2026-14:30)