Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Telstar (22/02/2026-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Vond het eigenlijk best leuke wedstrijd.
We scoren alleen echt zo moeizaam.
Met een beetje spits hoor je de laatste paar wedstrijden er minimaal 4 te maken.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 22 februari 2026 om 23:47:

Vond het eigenlijk best leuke wedstrijd.
We scoren alleen echt zo moeizaam.
Met een beetje spits hoor je de laatste paar wedstrijden er minimaal 4 te maken.

Je wint tenminste weer wedstrijden achter elkaar ook al is het maar 1-0 of 2-1. Het was vooral chaotisch en alleen punten kunnen voor een echte ommekeer zorgen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 februari 2026 om 23:35:

Zijn aanwezigheid alleen al is goed lijkt me maar dat hij nog een paar kilootjes tezwaar is ook niet gek. Je dacht eerst dat het nog weken zou duren hé nu heeft hij al 30 minuten kunnen maken dat moet nu naar een helft gaan dan 70 minuten etc..

Ik dacht ook een ontluikend buikje te zien... :D
Maar we hebben hem ook op verdedigend werk kunnen betrappen.

Mag hopen dat dit goed uitpakt. Van vanavond ben ik in ieder geval nog niet veel wijzer geworden. En hopen dat hij heel blijft1

+1/-0

Je hebt met Sterling Moder en Ahmedhodzic wel 3 spelers die het Engelse voetbal goed kennen dat moeten hier gewoon 3 sterkhouders zijn je hebt met Ueda en Tengstedt aardige spitsen Hadj Moussa blijft een fenomeen en Valente en Read straks dan mag je over kwaliteit echt niet klagen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Telstar (22/02/2026-20:00)