Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (01/02/2026-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 februari 2026 om 15:14:

Dit is de zwakste Feyenoord verdediging sinds die 10-0, van Persie ziet het gewoon niet.

Laat Hake het seizoen maar afmaken en stel een ervaren trainer aan voor de zomer Dick Schreuder lijkt me de beste keus zoals jij ook vaak zei of pascal Jansen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 15:17:

Willykment schreef op 01 februari 2026 om 15:14:

Dit is de zwakste Feyenoord verdediging sinds die 10-0, van Persie ziet het gewoon niet.

Laat Hake het seizoen maar afmaken en stel een ervaren trainer aan voor de zomer Dick Schreuder lijkt me de beste keus zoals jij ook vaak zei of pascal Jansen.

Eens. Er moet ingegrepen worden.

+1/-0

Het transferbeleid moet ook maar op de schop elke keer dat we een speler verkopen komt er een mindere speler voor terug.

Scouting is een ramp en we gaan vrolijk verder, de transferperiode is bijna afgelopen en waarschijnlijk komt er niks bij, ongelofelijk.

Een nieuwe keeper of 2 nieuwe keepers is/zijn nu echt nodig.

+1/-0

Van Persie wil Feyenoord op een manier laten spelen wat ze niet kunnen. Sta je al met 2-0 achter en dan nog willen ze het voetballend oplossen in de eigen 16. PSV pakt de bal af en 3-0.

+1/-0

Dit is niet langer te tolereren.

Moeten we rvp dan maar zelf het stadion uit trappen (figuurlijk gezien)??? Echt wanneer gaan die idioten eens ingrijpen in het Maasgebouw?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 14:55:

Santigoal29 schreef op 01 februari 2026 om 14:50:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 14:49:

Mario Been 2.0

Wat moet er in godsnaam gebeuren om die prutser eruit te trappen? Moeten we dan maar hopen dat prominente Feyenoorders opstaan om dat Maasgebouw leeg te vegen?

Supporters hebben veel macht al ben ik tegen geweld of intimidatie.

Wat altijd zo jammer is is dat ze dan de schuld geven aan de supporters als er nu wel rellen komen maar anders gaan ze gewoon niet weg.
Ze kunnen dit allang zien aankomen maar ze blijven en blijven maar.

Is voor eerst dat ik echt een wedstrijd express niet kijk omdat ik al wist dat dit zou gebeuren.
Maar gelukkig hebben we en een directie en een trainer die nooit uit hun zelf zouden opstappen...

+1/-0

kees592 schreef op 01 februari 2026 om 15:23:

Van Persie wil Feyenoord op een manier laten spelen wat ze niet kunnen. Sta je al met 2-0 achter en dan nog willen ze het voetballend oplossen in de eigen 16. PSV pakt de bal af en 3-0.

Klopt helemaal, maar deze selectie is mentaal en fysiek zo onthutsend zwak, veel te weinig kwaliteit in de selectie, als er een speler verkocht wordt komt er altijd een speler voor terug die allemaal kwalitatief minder zijn, teveel middelmaat.

Voorbeeld: Hancko verkocht, aankopen Ahmedhodžić en Watanabe zijn beide een klasse minder en Deijl en St. Juste zijn ook al geen hoogvliegers, Bos is aanvallend leuk, maar verdedigend kwetsbaar.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 01 februari 2026 om 14:45:

He ik ga deze afstraffing niet kijken... Ik wens iedereen nog een fijne middag...

Het is dat ik even deze site peil, maar ik kijk al langer niet meer. Echt niet goed voor je gemoedsrust.

+1/-0

Sobat schreef op 01 februari 2026 om 15:38:

Santigoal29 schreef op 01 februari 2026 om 14:45:

He ik ga deze afstraffing niet kijken... Ik wens iedereen nog een fijne middag...

Het is dat ik even deze site peil, maar ik kijk al langer niet meer. Echt niet goed voor je gemoedsrust.

Nope met FC26 gaat het een stuk beter:D:D:D

+1/-0

Die Marokkaan snapt dat er eens gezaagd moet worden.

+1/-0

Rode kaart van Borges is de 4e rode kaart voor Feyenoord dit seizoen, na Hadj Moussa direct rood en 2 gele/rode kaarten van Ahmedhodžić en Valente.

+1/-0

Nog nooit kwam Feyenoord in de Eredivisie zo snel op 3-0 achterstand. Valt me nog mee dat het ook de eindstand is en je blijft tweede nog wel.

+1/-0

Laten ze bij Feyenoord nooit meer de term "aanvallend voetbal" gebruiken. Alleen Slot wist iets te bedenken dat er goed uit zag. Ook onder Koeman lukte het niet om aanvallend voetbal te spelen. Realisme moet de norm worden in Rotterdam, met een coach die spelers laat voetballen naar hun mogelijkheden.

+1/-0

Schandalige wanprestatie.

+1/-0

Wel een compliment voor de spelers. Ze hebben hun best gedaan er nog iets van te maken.

+1/-0

kees592 schreef op 01 februari 2026 om 16:28:

Laten ze bij Feyenoord nooit meer de term "aanvallend voetbal" gebruiken. Alleen Slot wist iets te bedenken dat er goed uit zag. Ook onder Koeman lukte het niet om aanvallend voetbal te spelen. Realisme moet de norm worden in Rotterdam, met een coach die spelers laat voetballen naar hun mogelijkheden.

Koeman gaf ons wel de legend Graziano Pelle.

+1/-0

Willykment schreef op 01 februari 2026 om 16:29:

Schandalige wanprestatie.

Gebrek aan creativiteit en ook gewoon kwaliteit Kraaijeveld is een lichtpuntje met zijn 18 jaar en zo had Van Persie al lang moeten doorschakelen met jeugdspelers.

+1/-0

Het is echt een complete vernedering vandaag... Zelden mij ZO kapot geschaamd... Ook hoe die pisve spelers zich gedragen voor de camera.... Ongelofelijk...

+1/-0

Santigoal29 schreef op 01 februari 2026 om 16:50:

Het is echt een complete vernedering vandaag... Zelden mij ZO kapot geschaamd... Ook hoe die pisve spelers zich gedragen voor de camera.... Ongelofelijk...

Terug naar een cultclub ipv een topclub. Dat je nog tweede staat is een godswonder.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 16:53:

Santigoal29 schreef op 01 februari 2026 om 16:50:

Terug naar een cultclub ipv een topclub. Dat je nog tweede staat is een godswonder.

Gaat niet lang duren, Dickie Schreuder dendert met NEC verder en zal spoedig over ons heen gaan. Verschil met een toptrainer die wel aanvallend voetbal erin kan slijpen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (01/02/2026-14:30)