Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Real Betis-FEYENOORD (29-01-2026 21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 29 januari 2026 om 20:21:

Waarom niet zo beginnen: Wellenreuther/#22/(C); Lotomba/#30, Kraaijeveld/#47, Plug/#43, Bos/#15; Targhalline/#28, Valente/#40, Van den Elshout/#44; Hadj Moussa/#23, Tengstedt/#17, Sauer/#16.

Idd logischer met Van den Elshout had je ook Valente hangend op links kunnen zetten evt nu wordt je gewoon overlopen dat betis zijn geen koekenbakkers.

+1/-0

John Part schreef op 29 januari 2026 om 20:21:

Waarom niet zo beginnen: Wellenreuther/#22/(C); Lotomba/#30, Kraaijeveld/#47, Plug/#43, Bos/#15; Targhalline/#28, Valente/#40, Van den Elshout/#44; Hadj Moussa/#23, Tengstedt/#17, Sauer/#16.

Deze opstelling ziet er veel logischer uit.

+1/-0

Ik ben bang dat we het na tien minuten al weten...

+1/-0

Mazzeltje hoor VAR is wakker. Maar je wordt alsnog kapot gespeeld.

+1/-0

Gele kaart van Hadj Moussa betekend een schorsing voor de volgende wedstrijd.

+1/-0

Wat ligt het open achterin.

+1/-0

kees592 schreef op 29 januari 2026 om 21:12:

Wat ligt het open achterin.

Is ook niet zo gek met deze feestopstelling.

+1/-0

Kraaijeveld prima jongen eigen jeugd eerst!

+1/-0

Was Larin nu maar weggeweest. Allemachtig.

+1/-0

Wellenreuther, arschloch.

+1/-0

We stonden op plaats 26, na de 1-0 op plaats 30, nu op plaats 29 en nog steeds uitgeschakeld.

+1/-0

Lotomba Larin Bos centraal Sliti op linksback Van Persie je hebt er weinig verstand van.

Waarom wisselen Borges en Moussa niet van flanken?

+1/-0

Van Persie helpt zijn spelers niet. Speeltuinniveau. Valente ook een paar keer slecht in de opbouw.

+1/-0

Voor Lotomba heb je toch geen andere keus? Nieuwkoop heeft al weken niet gespeeld en is niet echt veel beter. En Lotomba presteert niet slechter dan hij altijd al doet.

+1/-0

Ik vind Valente na de winterstop slecht spelen als hij naar het WK wil moet hij veel constanter worden blijft wel de beste speler die we hebben.

+1/-0

Borges vind ik nog niet eens zo slecht, vd Elshout of Shaqueel had twee keer gescoord. Zou ook Tengstedt en Larin wisselen voor die twee.

Kraaijeveld vind ik sensationeel goed als opbouwende verdediger. Jammer dat er zoveel rotzooi naast hem staat, niet te doen.

+1/-0

Zelfs als we nog winnen zijn we nog steeds uitgeschakeld door de tussenstanden.

https://www.kicker.de/europa-league/tabellelink

+1/-0

De spelers doen echt wel hun best. Van Persie maakt er een potje van.

+1/-0

Willykment schreef op 29 januari 2026 om 22:04:

Borges vind ik nog niet eens zo slecht, vd Elshout of Shaqueel had twee keer gescoord. Zou ook Tengstedt en Larin wisselen voor die twee.

Kraaijeveld vind ik sensationeel goed als opbouwende verdediger. Jammer dat er zoveel rotzooi naast hem staat, niet te doen.

Die Larin moet je nooit meer opstellen, verschrikkelijk, waarom weer op het middenveld dat is al tig keer mislukt. Die Van Persie heeft totaal geen inzicht of hierop.

+1/-0

Marquis schreef op 29 januari 2026 om 21:52:

Voor Lotomba heb je toch geen andere keus? Nieuwkoop heeft al weken niet gespeeld en is niet echt veel beter. En Lotomba presteert niet slechter dan hij altijd al doet.

Nieuwkoop brengt aanvallend altijd wel wat energie en vechtlust. Maarja die zit fysiek niet altijd 100%.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Real Betis-FEYENOORD (29-01-2026 21:00)