Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] RKC - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Drie dagen na de uitwedstrijd tegen Dinamo Zagreb staat er voor Feyenoord weer een uitwedstrijd op het programma, dit keer op bezoek bij RKC Waalwijk voor de competitie. De Brabanders begonnen met drie nederlagen aan de competitie, maar na een zege op bezoek bij Heracles Almelo en een gelijkspel tegen PEC Zwolle staan ze inmiddels op een dertiende plaats.

Gezien de historie heeft Feyenoord het vaak lastig in Waalwijk. Voor de competitie is de wedstrijd nu 23 keer gespeeld en de overwinningen worden netjes verdeeld door beide clubs. Feyenoord wist 8 keer te winnen en dat deed RKC ook. De overige 7 duels eindigden in een gelijkspel. De laatste keer dat Feyenoord in Waalwijk speelde was in het seizoen 2013/2014 en toen ging het met 1-0 onderuit. In het seizoen 1998/1999 werd met 0-5 de grootste zege behaald, terwijl de laatste overwinning in februari 2010 was.

De selectie van RKC kent ook een speler met een verleden bij Feyenoord. Doelman Kostas Lamprou is sinds dit seizoen actief bij RKC, maar kwam op zestienjarige leeftijd in de jeugdopleiding van Feyenoord terecht. De Griek kwam uiteindelijk tot 19 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord.

 

+1/-0

Altijd moeilijk daar. Zeker nu we totaal geen scorende spits hebben....

 

+2/-0

Mwah dit gaan we gewoon winnen, je moet ook niet overdrijven. Het moet gek lopen gaan we hier van verliezen de enige reden zou vermoeidheid kunnen zijn omdat ze na die rode kaart zich de pleuris gewerkt hebben. RKC is echt een matige ploeg.

 

+1/-0

Hopelijk gaan we Conteh wel even zien, ben erg benieuwd na de goede verhalen uit Hamburg.

 

+2/-0

AD zegt zelfde opstelling als donderdag maar denk dat beetje rouleren ook geen kwaad kan een Geertruida is bv ook fit.

 

+1/-0

Ad......en de juiste opstelling.......pfft ( altijd maar de scoop willen en er altijd NAAST zitten)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2020 om 23:50:

AD zegt zelfde opstelling als donderdag maar denk dat beetje rouleren ook geen kwaad kan een Geertruida is bv ook fit.



Ik vond het anders wel prettig om Toornstra op die positie te zien spelen. Het is verrassend aanvallend voor een coach als Advocaat.
Het is leuk om te rouleren als je de spelers ervoor hebt, maar die hebben we nu eenmaal niet.

Ik hoop dat wij gaan winnen, maar het gaat absoluut niet makkelijk worden.

 

+1/-0

Rouleren zal wel moeten als je donderdag weer een fris/fit team wilt hebben.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps; Kökcü, Toornstra, Teixeira; Berghuis, Linssen, Diemers

Reserves Feyenoord: Marsman, Ten Hove; Botteghin, Geertruida, Malacia, Johnston, Wehrmann, Jørgensen, Narsingh, Conteh

Leroy Fer, Sven van Beek, Robert Bozeník en Luis Sinisterra zijn de vier afwezigen in de selectie van Feyenoord vanmiddag. Verder is iedereen erbij; bij de laatste tests werden geen coronabesmettingen vastgesteld.

 

+1/-0

Hoop geen traag gedoe tempo moet hoog zijn ook al gaat het dan wel eens mis.

 

+1/-0

Het is weer huilen met de pet op.

Gewoon weer een lamlendig slecht Feyenoord, wat helemaal niks creëert en een tempo speelt waarbij een slak in z'n achteruit nog sneller is.

Een training bal van diemers, buitenspel van Linssen en een half schot van volgens mij nog een keer Linssen.

Tot de 16, omdat RKC zich ingraaft, net zo slecht als vvv speelt en wij kunnen nog geen kans creëren.

Uiteindelijk had RKC nog de beste kans met het schot op Bijlow.

Het is echt heel slecht wat Feyenoord laat zien de afgelopen weken, want ik blijf zeggen dat tegen Zagreb ook niet best was.

Er zit geen gif in dit elftal en er zit helemaal geen idee achter het spel.

 

+1/-0

DRAMA voetbal. Wie moet er scoren?? Nooit iemand met een actie buitenom. Verschrikkelijk voorspelbaar

 

+1/-0

Twee wedstrijden per week is teveel lijkt het wel daarom snap ik Advocaat ook niet nu had paar frisse jongens kans gegeven wedstrijd van donderdag zit nog in hun benen.

 

+1/-0

En dan krijg je de deksel op je neus eigen schuld.

 

+1/-0

1-0 dik en dik verdient voor RKC.

Het spijt me dat ik niet positiever ben, maar er is ook helemaal niks om positief om over te zijn.

Een 3/4-0 nederlaag maakt hopelijk de ploeg eens wakker.

 

+1/-0

Reken het deze keer wel Advocaat aan je zag dit gewoon aankomen je ziet aan de koppies van Senesi, Diemers en Berghuis dat ze moe zijn.

 

+1/-0

Yes 1-1 en eindelijk Conteh erin.

 

+1/-0

Nou Spajic met kramp ze zijn gewoon op.

 

+1/-0

Over en uit door die veteraan Ola John ongelofelijk.

EDIT: Nou Haps redt Dickie alweer lol.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2020 om 18:22:

Over en uit door die veteraan Ola John ongelofelijk.



Dik en dik verdient.

Dick dient vandaag nog op te stappen en die praatgrage Serviër meenemen.

Dit seizoen puur gebruiken om voor te bereiken op volgend seizoen.

Waarom kan 020 tegen een vergelijkbaar vvv wel me 0-4 voor staan en wij niet?
Wij zouden daarin niet minder moeten zijn.

Het licht allemaal aan de waardeloze keuzes van Advocaat. Helemaal als je "kan leven met gelijke spelen" tegen Sparta, Zagreb. Ploegen waar je geen enkele fatsoenlijke kans tegen creëert.

Dit is gewoon compleet Feyenoord onwaardig.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] RKC - Feyenoord