Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 13.360
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu sc Heerenveen-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Twente: -
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.736
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 december 2025 om 17:22:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 21 december 2025 om 17:18:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 december 2025 om 17:15:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 21 december 2025 om 17:11:
Al die aanvallers uit de jeugdopleiding kunnen er weinig van. Saur, Slory, Slity het is allemaal niks. Feyenoord onwaardig. De hele tyfuszooi moet op de schop, incl. de jeugdopleiding die al jaren niet levert.
Als dat de conclusie is moet je in de komende weken een nieuwe linksbuiten halen.
Vind jij dat Saur voldoet?
Had ik na jaartje NAC veel meer van verwacht maar ook Slory had een goed jaar en die gaat het in Deventer ook weer laten zien.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 21 december 2025 om 17:38:
Ik begrijp uit de interviews dat de spelers blij zijn met twee weken rust. Nou dat is wederzijds. Heerlijk even geen vergalde weekenden en donderdagen.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 december 2025 om 17:40:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 21 december 2025 om 17:38:
Ik begrijp uit de interviews dat de spelers blij zijn met twee weken rust. Nou dat is wederzijds. Heerlijk even geen vergalde weekenden en donderdagen.
Wel lekker met de feestdagen naar echt voetbal kijken aan de overkant vd plas. Het voetbal wat RVP zo graag zou willen spelen.
Forumreacties: 17.065
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 december 2025 om 17:29:
Klopt Kees, een trainer moet spelen naar de mogelijkheden Koeman ging ook doodleuk 5-3-2 spelen en Van Gaal nam dat mee naar het succesvolle WK met veel Feyenoorders.
Forumreacties: 2.091
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 december 2025 om 17:29:
Klopt Kees, een trainer moet spelen naar de mogelijkheden Koeman ging ook doodleuk 5-3-2 spelen en Van Gaal nam dat mee naar het succesvolle WK met veel Feyenoorders.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 21 december 2025 om 17:47:
Kan Van Persie een ander systeem wel neerzetten dan? Ik zie zoveel dingen die fout gaan die tot zijn taak behoren dat ik daar geen enkel vertrouwen in heb.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 21 december 2025 om 17:48:
En met succes. 7 overwinningen aan het eind van de competitie en de tweede plaats. Door de jaren heen heeft Feyenoord nooit de spelers gehad om heel aanvallend te spelen.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.032
Reg.: 17 november 2024
Als je kijkt naar de algemene ontwikkeling van spelers, dan is dat gewoon ver onder de maat.
Spelers als Sauer, Hadj Moussa en zelfs een Borges kunnen vele malen beter dan ze nu laten zien.
Het probleem ligt breder dan dat spelers individueel slecht zijn.
Er zijn spelers die te kort komen op bepaalde momenten: Ueda tegen de kleinere teams doet die het best aardig, tegen toppers en EL komt die echt te kort.
Steijn is eigenlijk een zelfde verhaal, maar ik vind dat die vaak verkeerd wordt gebruikt.
Wellenreuther die kan geen langere termijn serie neerzetten, hij maakt teveel fouten en is te onrustig in de goal. Ja hij houdt wel eens ballen tegen en we hebben slechtere keepers gehad, maar als je hem naast Bijlow zet en het niveau wat we van keepers mogen verwachten, dan komt die zwaar te kort.
Wellenreuther doet het goed bij middenmoot en subtop, maar daar houdt het ook echt bij op.
Bijlow is misschien niet altijd fit, maar wel het niveau wat we van keepers mogen verwachten.
Een groep die echt te kort komt: Tengstedt, Larin, Lotomba.
Spelers die er bovenuit steken of goed hebben gedraaid: Valente, Achmedhodjic, Bos (voor z'n blessure), Targhaline vond ik over algemeen ook goed spelen.
Toch zie je dat het team niet een collectief is en dan stort alles in, want dat is je basis. Je valt samen aan en je verdedigt samen. Feyenoord zakt te vaak te snel in of te traag of breekt in twee linies.
De jeugd heeft het zo goed mogelijk gedaan, maar je moet in acht nemen dat het voor hun ook geen makkelijke situatie is. Als de selectie niet goed draait, gaan ze zelf dat ook voelen en dat is lastig om je dan echt onderuit te spelen.
Een die me echt positief opgevallen is: Kraaijveld, vandaag ook weer was die gelijk rustig en stabiel.
Wat ik momenteel echt mis: Is een plan, een tactiek, een plan b.... Duidelijke lijnen en opdrachten ontbreken en daarmee kun je pas een collectie maken.
Simpel gesteld: RvP is eigenlijk klaar, want in geen van al die maanden is het van redelijk naar ver onder niveau gegaan.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-FC Twente (21/12/2025-14:30)