Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.467
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-FC Utrecht
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Aston Villa: -
Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 3.400
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord-FC Utrecht 3-1 (1-1)
Tsja hier hebben we dus ook niks aan, achteraf.
Scheidsrechter Obrenovič heeft excuses aangeboden voor afgekeurde goal
Robin van Persie heeft al vaker uitgesproken dat de technische staf bij Feyenoord de trainingsdata vergelijkt met ploegen uit de Premier League. Donderdagavond werd duidelijk dat de Rotterdammers zeker een uur konden meten met een Engelse ploeg, maar daarna bleek Aston Villa het tempo beter vol te kunnen houden. De wedstrijd had echter heel anders kunnen verlopen.
"Ja, dat klopt. Dat speelt ook een rol binnen deze wedstrijd", doelt Van Persie op het afgekeurde doelpunt van Ueda. "Het doet iets met een team als je de eerste goal tegen krijgt. Wij hadden recht op de eerste goal. Ik vroeg het nog na bij de scheidsrechter en hij heeft toen sorry gezegd. Hij dacht dat iemand van ons een speler blokte, maar dat was niet het geval. Die goal is ons wel ontnomen."
De scheidsrechter kon zijn beslissing blijkbaar niet meer terugdraaien tijdens de wedstrijd. "Ik vind dat hij het spel iets te snel verder liet spelen. Normaal kan de VAR op de lijn komen en dan kan je altijd zeggen dat je het geen doelpunt vond. Er gebeurde in dit geval werkelijk niets met Watanabe of Valente. Het was gewoon een geldige goal en had zeker impact op de wedstrijd."
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 12.411
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 711
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 oktober 2025 om 23:53:
Die VAR zat fout bij de goal hij had hem naar de kant moeten roepen. Scheids was echt niet slecht verder stukken beter dan die in de eredivisie haha.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.122
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 23:41:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 oktober 2025 om 23:34:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 23:27:
Memsen!
We hebben in iedere linie 2 a 3 nieuwe spelers.
We zijn in opbouw.
In perspectief gezet, als we dit nu al kunnen brengen. Er zit nog zoveel rek in die groep.
Dsn hebben we het echt goed gedaan.
Dit is een nederlaag die neem je op je kin en morgen ga je weer door.
Zo is het soms gewoon.
Laten we niet overdrijven. Ik heb in RvP nog geen een keer taktisch vernuft gezien.
Dan kan het team nog zo goed op elkaar ingespeeld raken, RvP gaat geen verschil maken. (Net als Sjonny niet bij Ajax).
Zolang we spelen met spelers als Smal, Nieuwkoop, Ueda, Larin, Sauer, Borges, Diarra, Steijn, Tengstedt... ga je het niet halen.
Er gaan ook nog spelers geblesseerd raken, zo is dat in het huidige voetbal en ik zie ons niet perse sterker worden in de loop vh seizoen.
We spreken elkaar einde seizoen wel.
RvP heeft het gewoon goed staan en weet een wedstrijd te lezen.
Hem vergelijken met Slot is natuurlijk ook een utopie. Ik beoordeel hem op wat hij doet en tot op heden maakt RvP nagenoeg altijd logische keuzes.
Vorige week was niet goed, maar ik heb vaker gezegd het gaat om het leerproces en daar maken we deze week weer stappen in.
Afgelopen zondag was een zakelijke zege en vandaag klapten ze er nagenoeg een uur lang er vol op. Ook Villa deed dat, het was gewoon een hele mooie pot om te zien.
Als neutrale supporter kan ik genieten van zo'n wedstrijd.
En als Ueda z'n goal wel was goed gekeurd had het anders kunnen zijn, maar krijg je toch die rode kaart had het ook een hele pijnlijke avond kunnen worden.
Ook met de 0-1 en 0-2 het is maar net wie hem maakt en die kant zou de wedstrijd op vallen.
Uithuilen en morgen weer door.
Forumreacties: 3.792
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 oktober 2025 om 08:55:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 23:41:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 oktober 2025 om 23:34:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 23:27:
Memsen!
We hebben in iedere linie 2 a 3 nieuwe spelers.
We zijn in opbouw.
In perspectief gezet, als we dit nu al kunnen brengen. Er zit nog zoveel rek in die groep.
Dsn hebben we het echt goed gedaan.
Dit is een nederlaag die neem je op je kin en morgen ga je weer door.
Zo is het soms gewoon.
Laten we niet overdrijven. Ik heb in RvP nog geen een keer taktisch vernuft gezien.
Dan kan het team nog zo goed op elkaar ingespeeld raken, RvP gaat geen verschil maken. (Net als Sjonny niet bij Ajax).
Zolang we spelen met spelers als Smal, Nieuwkoop, Ueda, Larin, Sauer, Borges, Diarra, Steijn, Tengstedt... ga je het niet halen.
Er gaan ook nog spelers geblesseerd raken, zo is dat in het huidige voetbal en ik zie ons niet perse sterker worden in de loop vh seizoen.
We spreken elkaar einde seizoen wel.
RvP heeft het gewoon goed staan en weet een wedstrijd te lezen.
Hem vergelijken met Slot is natuurlijk ook een utopie. Ik beoordeel hem op wat hij doet en tot op heden maakt RvP nagenoeg altijd logische keuzes.
Vorige week was niet goed, maar ik heb vaker gezegd het gaat om het leerproces en daar maken we deze week weer stappen in.
Afgelopen zondag was een zakelijke zege en vandaag klapten ze er nagenoeg een uur lang er vol op. Ook Villa deed dat, het was gewoon een hele mooie pot om te zien.
Als neutrale supporter kan ik genieten van zo'n wedstrijd.
En als Ueda z'n goal wel was goed gekeurd had het anders kunnen zijn, maar krijg je toch die rode kaart had het ook een hele pijnlijke avond kunnen worden.
Ook met de 0-1 en 0-2 het is maar net wie hem maakt en die kant zou de wedstrijd op vallen.
Uithuilen en morgen weer door.
We weten allemaal dat Feyenoord zich beter/anders kan opladen voor dit soort wedstrijden. Waar we vorig jaar vaak slecht speelde, deden we dat in de Champions League wel goed. Denk aan Benfica uit onder Brian Priske.
Er gaan gewoon teveel dingen mis. De restverdediging staat vaak niet goed. In de omschakeling staan er teveel man voor de bal. Keuzes in het as worden soms niet goed gemaakt, in de vrije zone stappen we nooit in maar lopen we naar achter.
Allemaal basisprincipes van het voetbal did RvP er (nog) niet ingeslepen krijgt. Hij zit er nu ondertussen lang genoeg dat je dit wel mag verwachten.
Forumreacties: 1.889
Reg.: 28 juli 2015
Kan je nagaan hoe sterk de Premier League wel niet is als je al thuis ten onder gaat tegen de huidige nummer 16 van die competitie. De verschillen zullen echt niet kleiner worden schat ik zo in. Alle spelers willen in de PL spelen uit sportief oogpunt maar natuurlijk ook omdat daar het grote geld te halen valt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 03 oktober 2025 om 11:11:
De manier van voetballen kost zoveel kracht. Na 60 minuten is het elftal gesloopt.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord vs Aston Villa (2/10)