Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord vs Aston Villa (2/10)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord verdiende minstens een gelijkspel.
Wat wel erg zorgelijk is dat we maar weinig doelpunten kunnen maken.
Zoveel kansen , ook echt alleen op de keeper af soms.
Die Steijn moet je ook aanvoerder af maken ,die moet lekker ff op zich zelf concentreren.
Onze Japanse verdediger is al jarenlang aanvoerder geweest die raakt daarvan niet in de war.

+1/-0

Leerzame avond Utrecht blijft gewoon belangrijker al zullen we dit niveau zondag niet zien vrees ik.

+1/-0

Dit Aston Villa was een maatje te groot. Ze verdedigden ook heel goed.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 22:57:

Vorige week was een schande, maar vandaag echt wel hoop recht gezet, maar helaas niet de beloning.

Dik dik dik compliment aan de spelers, ze hebben echt alles gegeven!:pul

:feyenoord:kuip

We zijn toch geen fucking amateurs of een GAEwat voor het eerst meedoet? Je verliest gewoon met2-0 thuis.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 22:43:

Knakkie schreef op 02 oktober 2025 om 22:41:

Kansloos. Hard werken maat te weinig echte klasse tegen een middelmatig PL team.

Villa heeft gewoon een prima team.

Dit is echt geen schande dat we verliezen vanavond, maar echt wel zonde.

Staan ondertussen 16e in de Premier League. Niet best. Tegen dit soort ploegen lijkt het vaak alsof je mee kunt voetballen maar ze prikken er altijd 1 of 2 meer in.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 22:57:

Vorige week was een schande, maar vandaag echt wel hoop recht gezet, maar helaas niet de beloning.

Dik dik dik compliment aan de spelers, ze hebben echt alles gegeven!:pul

:feyenoord:kuip

Sorry, je kan het ook overdrijven. Wij zijn Feyenoord, geen PEC zwolle he.....

+1/-0

Zijn nog zes wedstrijden knakkie je doet Villa ook tekort. Die speelden wss ook hun beste wedstrijd. Gaan ook heel ver komen.

+1/-0

Toch blijven mij twee zaakjes opvallen, 1) het gat tussen de vertrokken kwaliteiten en nieuwkomers is gewoon te groot, wat er aan nieuw spelers rondloopt is nationale middelmaat, 2) tactisch is er geen echte voetafdruk, RvP is als speler heel wat gewend, maar als coach niet thuis op het hogere niveau.

+1/-0

Steijn had hij veel eerder moeten wisselen maar zoals john part terecht opmerkte zat maar 1 middenvelder op de bank.

+1/-0

arrow1 schreef op 02 oktober 2025 om 23:11:

Toch blijven mij twee zaakjes opvallen, 1) het gat tussen de vertrokken kwaliteiten en nieuwkomers is gewoon te groot, wat er aan nieuw spelers rondloopt is nationale middelmaat, 2) tactisch is er geen echte voetafdruk, RvP is als speler heel wat gewend, maar als coach niet thuis op het hogere niveau.

Nieuwkomer Steijn komt te kort. Dat was vanavond ook weer te zien. Andere nieuwkomers doen het goed.

+1/-0

Mischien is Steijn wel beter als je hem de laatste 30 minuten inbrengt hij is al vaker in de 60e minuut al gewisseld 90 minuten lijkt teveel voor hem.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 oktober 2025 om 23:17:

Mischien is Steijn wel beter als je hem de laatste 30 minuten inbrengt hij is al vaker in de 60e minuut al gewisseld 90 minuten lijkt teveel voor hem.

Steijn is geen middenvelder, meer een spits. In de 16 kan hij gevaarlijk worden.

+1/-0

Beter Steijn alleen nog opstellen in de eredivisie tegen clubs uit het rechter rijtje

+1/-0

Memsen!

We hebben in iedere linie 2 a 3 nieuwe spelers.
We zijn in opbouw.

In perspectief gezet, als we dit nu al kunnen brengen. Er zit nog zoveel rek in die groep.

Dsn hebben we het echt goed gedaan.

Dit is een nederlaag die neem je op je kin en morgen ga je weer door.

Zo is het soms gewoon.

+1/-0

Van Persie heeft een goede wedstrijd gezien, maar hij slaat wel door in zijn optimisme.

+1/-0

Knakkie schreef op 02 oktober 2025 om 23:23:

Beter Steijn alleen nog opstellen in de eredivisie tegen clubs uit het rechter rijtje

Stein en Timber straks op de bank Valente Hwang en Moder of Targhalline.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 oktober 2025 om 23:29:

Knakkie schreef op 02 oktober 2025 om 23:23:

Stein en Timber straks op de bank Valente Hwang en Moder of Targhalline.

Moder gaat ‘m niet worden ben ik bang, het wordt duidelijk waarom Brighton hem zo makkelijk liet gaan. Chronisch beblesseerd. Net als onze apotheker, dat is ook een verhaal hoor. Heeft ie een harttransplantatie gehad of zo?

+1/-0

Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 23:27:

Memsen!

We zijn in opbouw.

In perspectief gezet, als we dit nu al kunnen brengen. Er zit nog zoveel rek in die groep.

Zo is het soms gewoon.

Laten we niet overdrijven. Ik heb in RvP nog geen een keer taktisch vernuft gezien.

Dan kan het team nog zo goed op elkaar ingespeeld raken, RvP gaat geen verschil maken. (Net als Sjonny niet bij Ajax).

Zolang we spelen met spelers als Smal, Nieuwkoop, Ueda, Larin, Sauer, Borges, Diarra, Steijn, Tengstedt... ga je het niet halen.

Er gaan ook nog spelers geblesseerd raken, zo is dat in het huidige voetbal en ik zie ons niet perse sterker worden in de loop vh seizoen.

+1/-0

Klopt Moder onder voorbehoud maar wel een hele goede speler als hij fit is.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 02 oktober 2025 om 23:34:

Santigoal29 schreef op 02 oktober 2025 om 23:27:

Memsen!

We zijn in opbouw.

Zo is het soms gewoon.

Laten we niet overdrijven. Ik heb in RvP nog geen een keer taktisch vernuft gezien.

Dan kan het team nog zo goed op elkaar ingespeeld raken, RvP gaat geen verschil maken. (Net als Sjonny niet bij Ajax).

Zolang we spelen met spelers als Smal, Nieuwkoop, Ueda, Larin, Sauer, Borges, Diarra, Steijn, Tengstedt... ga je het niet halen.

Er gaan ook nog spelers geblesseerd raken, zo is dat in het huidige voetbal en ik zie ons niet perse sterker worden in de loop vh seizoen.

We spreken elkaar einde seizoen wel.

RvP heeft het gewoon goed staan en weet een wedstrijd te lezen.
Hem vergelijken met Slot is natuurlijk ook een utopie. Ik beoordeel hem op wat hij doet en tot op heden maakt RvP nagenoeg altijd logische keuzes.

Vorige week was niet goed, maar ik heb vaker gezegd het gaat om het leerproces en daar maken we deze week weer stappen in.

Afgelopen zondag was een zakelijke zege en vandaag klapten ze er nagenoeg een uur lang er vol op. Ook Villa deed dat, het was gewoon een hele mooie pot om te zien.

Als neutrale supporter kan ik genieten van zo'n wedstrijd.

En als Ueda z'n goal wel was goed gekeurd had het anders kunnen zijn, maar krijg je toch die rode kaart had het ook een hele pijnlijke avond kunnen worden.

Ook met de 0-1 en 0-2 het is maar net wie hem maakt en die kant zou de wedstrijd op vallen.

Uithuilen en morgen weer door.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord vs Aston Villa (2/10)