Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Bayern München (22/01/2025-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Oh shit.... Hij maakt er weer 5-3-2 van.... Benfica uit all over again... Dus hopen op zelfde resultaat, maar toen ging het ook bijna mis na de omzetting...

+1/-0

Het zit er echt in jongens ik moet wel even schijten vd spanning haha..

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 januari 2025 om 22:45:

Het zit er echt in jongens ik moet wel even schijten vd spanning haha..

Ik hoop het zo voor de jongens, ze verdienen het echt vanavond.
Gewoon keihard gewerkt, met het Feyenoord hart gespeeld tot nu toe.

Meer kun je momenteel niet vragen van de jongens.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 22 januari 2025 om 22:44:

Oh shit.... Hij maakt er weer 5-3-2 van.... Benfica uit all over again... Dus hopen op zelfde resultaat, maar toen ging het ook bijna mis na de omzetting...

Vind de omzetting nu wel logisch, ziet er wat stabieler uit nu.
Hopelijk blijft het zo haha

+1/-0

wehave schreef op 22 januari 2025 om 22:49:

Santigoal29 schreef op 22 januari 2025 om 22:44:

Vind de omzetting nu wel logisch, ziet er wat stabieler uit nu.
Hopelijk blijft het zo haha

Inderdaad, maar het riep gevoelens op.... Die Deense gek zit nog op de bank he ;)

Justin echt MOM vanavond!

Mitchell valt echt heel goed in vanavond.

+1/-0

Een geweldige Champions League beleven we Girona Benfica City en nu Bayern wie had dat gedacht 10 punten!

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 januari 2025 om 22:51:

Een geweldige Champions League beleven we Girona Benfica City en nu Bayern wie had dat gedacht 10 punten!

Volgens mij de zwaarste loting die je kon krijgen ook.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 januari 2025 om 22:51:

Dat worden 13 punten man!

+1/-0

Had een pingel check mogen zijn van mij...

+1/-0

WE GAAN GODVERDOMME GEWOON WINNEN VAN BAYERN MUCNCHEN MAN!!!!!

+1/-0

Schade Bayern alles ist vorbei! :pul

+1/-0

Ongekend dit, geweldig.

+1/-0

Waanzinnig.

+1/-0

Bijlow, beste man, maar de verdedigers en Beelen waren ook goed. Mitchell viel goed in. Geweldige avond!

+1/-0

Zo'n goed CL seizoen hebben we sinds 1970 niet meer gehad.

+2/-0

Mag ik het nog eens benadrukken "Zo'n goed CL seizoen hebben we sinds 1970 niet meer gehad ", en dan kunnen we boos zijn op Priske, hem een oen vinden, een druiloor zonder plan-B, toch heeft ie met al de shit, in de CL geschiedenis geschreven ...

+1/-0

arrow1 schreef op 22 januari 2025 om 23:39:

Mag ik het nog eens benadrukken "Zo'n goed CL seizoen hebben we sinds 1970 niet meer gehad ", en dan kunnen we boos zijn op Priske, hem een oen vinden, een druiloor zonder plan-B, toch heeft ie met al de shit, in de CL geschiedenis geschreven ...

True, maar vooral de spelers hebben het gedaan, maar je hebt echt wel een punt.

Helaas is het over de hele breedte onvoldoende.
Het heeft hem alleen langer in het zadel gehouden en nu is het gewoon klaar.

+1/-0

Waar heb ik in jezusnaam naar zitten kijken? Vantevoren had ik natuurlijk een verlies in het hoofd. Hopelijk niet te groot, zodat 10 punten toch nog genoeg kan zijn.

En dan staat er een team met vooral op het middenveld echte improvisatie, want de personele problemen zijn groot. En die 11 staan te vechten voor alles wat ze waard zijn en bijna dodelijk effectief met die paar mogelijkheden die er komen.

Smal met een wereld pass, Gimenez met perfecte aanname en afronding. Dan het doorzetten na een schijnbar afgewende counter, door Stengs en die ingevallen Guttierez helpt een handje mee. En dan Ueda, die weet dat-ie amper aan de bal zal komen en dan als een wereldspits de 3e er in knikkert.

Om maar niet te spreken van al het verdedigen, met z'n allen. Paixao had volgens mij 2 reserve longen. En natuurlijk enkele heerlijke reddingen van Bijlow.

Is dit het spel wat we vaker willen zien? Nee, tuurlijk niet. Maar zoals het dit seizoen gaat en met de problemen die we kennen en deze tegenstander (al zijn ze in de CL wisselvallig), was dit een realistische benadering.

Weer eentje die ingelijst kan worden op z'n eigen manier.

+1/-0

Elfde vd 36 ploegen. we moeten niet zo minderwaardig doen over onze spelers ze zijn tot veel in staat tegen grootmachten als City en Bayern die zoveel geld hebben daar wordt je beroerd van lol.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Bayern München (22/01/2025-21:00)