open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 22 december 2024 om 15:28:
Pisvee laat effe zien wie de baas is en de beste van NL als het er op aan komt. Dat het klasseverschil zo groot zou zijn had ik niet verwacht. Wat laten ze zich op kinderlijke wijze afbluffen door die boeren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.653
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:"Het is dat PSV nog genadig is, anders had het nu al 5-0 gestaan"
vandaag, 15:36 69 reacties
Feyenoord is in de eerste helft compleet weggespeeld door PSV. In Eindhoven heeft de ploeg van Brian Priske voorlopig niets te zeggen en dat terwijl afgelopen dinsdag de meeste basisspelers nog konden uitrusten. Op het middenveld lijkt vooral het gemis van In-Beom Hwang enorm.
"In alle facetten is PSV veel beter", begint Mario Been in de rust op ESPN. "Ze zijn beter aan de bal, in het drukzetten en alles wat ze doen zit gewoon een idee achter. De eerste 25 minuten is Feyenoord niet op de helft van de tegenstander geweest. Je ziet ook zoveel balverlies bij Feyenoord. Bij de 1-0 is Zerrouki zijn man compleet kwijt en verwacht je van Nieuwkoop dat hij weet waar Lang is, want hij kan maar aan één kant komen. Het was echt los zand bij Feyenoord. Lang kon de eerste 25 minuten echt doen wat hij wilde."
"Het middenveld van PSV is heel dynamisch, terwijl het bij Feyenoord juist heel statisch is. Je weet gewoon precies wie wat doet." Vervolgens wordt het tweede doelpunt besproken. Gernot Trauner en Dávid Hancko staan compleet uit positie, waardoor Hugo Bueno de veel langere Luuk de Jong moet weerhouden van een kopbal. "Feyenoord komt gewoon op alle fronten te kort. Ze hebben geen idee hoe ze het middenveld moeten bespelen. Feyenoord zit een beetje vast en krijgt er geen druk op. Het is dat PSV nog genadig is, anders had het nu al 5-0 gestaan", oordeelt Marciano Vink.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.808
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 916
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 22 december 2024 om 15:55:
Er zit helemaal niets in, wat een slappe troep, geen passie, geen strijd.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 16:01:
Dit was bij Slot niet gebeurd verlies tegen psv en ajax vrees dat we plek 2 ook even uit ons hoofd moeten zetten helaas.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 22 december 2024 om 16:03:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 16:01:
Dit was bij Slot niet gebeurd verlies tegen psv en ajax vrees dat we plek 2 ook even uit ons hoofd moeten zetten helaas.
En alle mooie toekomstplannen over doorgroeien en zo. Kan allemaal in de ijskast, het oude Feyenoord is weer terug.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 671
Reg.: 31 augustus 2023
Wat een niveauverschil... wat een individuele klasse verschil. We zijn op alle fronten overklast. Wat een contrast met vorige seizoenen.
We komen op alle fronten te kort. Zowel individuele kwaliteit van de spelers als tactisch inzicht van de staf.
Ik roep al maanden dat Priske geen match is voor Feyenoord, jammer dat we er te laat achter komen en de opgebouwde voorsprong op Ajax alweer volledig kwijt zijn!
Ach het waren een paar mooie jaren en nu zijn we weer hard op weg het oude Feyenoord te worden, het obscure cult clubje. Straks geen CL geld en dat zal het laatste zetje zijn. Maar stel dat we ons toch plaatsen voor de CL en het startgeld stroomt binnen is het nog geen garantie voor succes. Ik heb weinig vertrouwen meer in de clubleiding die verantwoordelijk is voor het aanstellen van Priske en de miskleunen met spelers als Zerrouki, Nieuwkoop.
Forumreacties: 1.370
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 22 december 2024 om 18:24:
Lang geleden dat Feyenoord zo kansloos was in de competitie. Afgelopen dinsdag nog fris en fruitig met Hwang en Zechiel op het middenveld. De keuzes van Priske zijn niet te begrijpen. Aan inzet geen gebrek. Ze willen wel. Kwaliteit is er wel. Het gaat om de keuzes die Priske maakt.
Forumreacties: 3.197
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 19:47:
Lang geleden dat Feyenoord zo kansloos was in de competitie. Afgelopen dinsdag nog fris en fruitig met Hwang en Zechiel op het middenveld. De keuzes van Priske zijn niet te begrijpen. Aan inzet geen gebrek. Ze willen wel. Kwaliteit is er wel. Het gaat om de keuzes die Priske maakt.
Zechiël was in de Supercup nog uitblinker hij en Milambo zijn de toekomst ik zou ze beiden opstellen voortaan netals Read.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 671
Reg.: 31 augustus 2023
Gewoon voetballes gehad vandaag. Ik denk niet dat het had uitgemaakt als je met Zechiel, Hwang of Read was begonnen. Op een kwartier na hadden we gewoon niks te zeggen.
Dit PSV is 2 maten te groot. Focus op die 2e plaats. Die moet je zien te halen als je toekomstbestendig wilt blijven. Dat gaat echt heel moeilijk worden.
Het allerpijnlijkste vind ik dat het geen team is, men werkt niet of nauwelijks voor elkaar. Er zitten geen patronen in, geen structuur, geen automatisme, geen passie, geen strijd, geen geloof, geen individuele kwaliteit, geen motivator op het veld, geen motivator langs het veld, geen plan B, geen omschakeling van tactiek, geen vertrouwen...
In mijn ogen is het team vrij gelijkwaardig aan dat van vorig jaar, maar niks van dit alles is terug te zien....
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 19:47:
Zechiël was in de Supercup nog uitblinker hij en Milambo zijn de toekomst ik zou ze beiden opstellen voortaan netals Read.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 22 december 2024 om 20:21:
Gewoon voetballes gehad vandaag. Ik denk niet dat het had uitgemaakt als je met Zechiel, Hwang of Read was begonnen. Op een kwartier na hadden we gewoon niks te zeggen.
Dit PSV is 2 maten te groot. Focus op die 2e plaats. Die moet je zien te halen als je toekomstbestendig wilt blijven. Dat gaat echt heel moeilijk worden.
Het allerpijnlijkste vind ik dat het geen team is, men werkt niet of nauwelijks voor elkaar. Er zitten geen patronen in, geen structuur, geen automatisme, geen passie, geen strijd, geen geloof, geen individuele kwaliteit, geen motivator op het veld, geen motivator langs het veld, geen plan B, geen omschakeling van tactiek, geen vertrouwen...
In mijn ogen is het team vrij gelijkwaardig aan dat van vorig jaar, maar niks van dit alles is terug te zien....
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (22/12/2024-14:30)