Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (22/12/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Veel te veel balverlies.

+1/-0

Wqt een kwaliteit verschil de eerste 20 minuten zeg

+1/-0

Het is echt verschrikkelijk en ik was hier al wel weer bang voor, met Nieuwkoop die compleet overlopen wordt, zelfde geldt voor Zerrouki. ER is niemand die de leiding pakt, Timber is ook weer teveel met zichzelf bezig en dat zie je vaker sinds die aanvoerder is.

Er is geen rust en geen enkele vorm van controle.

Het is echt dat psv zo slordig is en nog niet 2 a 3x geschoord heeft.

+1/-0

Dit wordt een hele hele hele pijnlijke middag....

+1/-0

Zerrouki en Nieuwkoop bewijzen voor de zoveelste keer niet mee te kunnen op dit niveau.

+1/-0

Gewoon een dramatisch begin zo eerlijk moet je zijn. Priske moet wat actiever coachen!

+1/-0

Wat zijn ze in godsnaam aan het doen. :kwaad

+1/-0

Dit wordt pijnlijk zo. Het is onthutsend zwak achterin.

+1/-0

Wat een slappe hap!

Wanneer trappen ze die kut deen er eens uit?
Hij maakt gvd dit hele team kapot met z'n hele gedrag, hij is volledig schuldig aan deze crisis en hij dient daar ook verantwoordelijk voor te worden gehouden.

Opzouten!

+1/-0

Wat een niveauverschil zeg....

+1/-0

afgeschminkt, weggespeeld, billenkoek. Damagecontrol graag.

+1/-0

Ze laten psv lijken alsof ze Liverpool zijn.

+1/-0

Tegen ajaks en nu tegen Philips weggespeeld.De topwedstrijden zijn niet aan ons besteed.

+1/-0

En wij maar denken dat Hadj Moussa ze wel even kapot ging spelen. Die zit in de broekzak bij hun 3e keus linksback...

+1/-0

Dat je nog blij moet zijn met maar 2-0 bij rust triest! Psv speelt zo voorspelbaar maar bij ons is het los zand.

+1/-0

Pisvee laat effe zien wie de baas is en de beste van NL als het er op aan komt. Dat het klasseverschil zo groot zou zijn had ik niet verwacht. Wat laten ze zich op kinderlijke wijze afbluffen door die boeren.

+2/-0

Nou Priske, gauw Nieuwkoop voor Read, anders sta je zo met 10 man, niet dat het wat uitmaakt.

+1/-0

Nog 45 minuten tegaan of Feyenoord komt nog wat terug ik teken direct voor 2-2 of het wordt 4-0 er gaan meer goals vallen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 15:33:

Nog 45 minuten tegaan of Feyenoord komt nog wat terug ik teken direct voor 2-2 of het wordt 4-0 er gaan meer goals vallen.

Ik heb geen aanknopingspunten gezien dat we ook maar 1 goal verdienen....

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 22 december 2024 om 15:34:

Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 15:33:

Ik heb geen aanknopingspunten gezien dat we ook maar 1 goal verdienen....

Het gaat er niet om of je het verdient.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (22/12/2024-14:30)