Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heracles Almelo (14/12/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord-Heracles Almelo 5-2 (3-1)
Scoreverloop: 32. Giménez/#29/(04) 1-0/(Assist: Stengs/#10/(03), 36. Giménez/#29/(05) 2-0(Penalty), 43. 'T Zand 2-1, 45.+03. Giménez/#29/(06) 3-1/(Assist: Hadj Moussa/#23/(02), 50. Hancko/#33/(02) 4-1/(Assist: Read/#26/(01), 73. Hoogma 4-2, 90.+01. Podgoreanu/#XX/(01) 5-2(Eigen Doel)/(Assist: Hadj Moussa/#23).
Competitiewedstrijd: 16
Datum: 14/12/2024-
Tijd: 21:00-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele Kaart:
Rode Kaart:
Bijzonderheid:

Competitie: 16-10-05-01 35 40-18
Thuis: 08-05-02-01 17 17-09
Uit: 08-05-03-00 18 23-09

Topscoorders(40): Giménez/#29/(06), Timber/#08/(04), Paixão/#14/(04), Giménez/#29/(04), Ueda/#09/(03), Carranza/#19/(03), Hadj Moussa/#23/(03), Milambo/#27/(02), Osman/#38/(02), Hwang/#04/(02), Hancko/#33/(02), Stengs/#10/(01), FC Groningen/#XX/(01/Eigen Doel), Lotomba/#30/(01), AZ/#XX/(01/Eigen Doel), Ivanušec/#17/(01), Zerrouki/#06/(01), Beelen/#03(01), RKC/#XX/(01/Eigen Doel), Heracles Almelo/#XX/(01/Eigen Doel).

Assists(38): Paixão/#14/(09), Osman/#38(04), Bueno/#16/(03), Stengs/#10/(03), Hadj Moussa/#23/(03), Hancko/#33/(02), Zechiël/#24/(02), Hwang/#04/(02), Giménez/#29/(01), Lotomba/#30/(01), Smal/#05/(01), Carranza/#19/(01), Nieuwkoop/#02/(01), Zerrouki/#06/(01), Almere/#XX/(01), Heerenveen/#XX/(01), Milambo/#27/(01), Read/#26/(01).

Geen Assist(02): Penalty/(02).

Gele Kaarten(27): Timber/#08/(04), Trauner/#18/(03), Hancko/#33/(02), Hwang/#04/(02), Osman/#38/(02), Hadj Moussa/#23/(02), Nieuwkoop/#02/(01), Wellenreuther/#22/(01), Stengs/#10/(01), Nadje/#34/(01), Zechiël/#24/(01), Priske(Trainer/(01), Osman/#38/(01), Milambo/#27/(01), Beelen/#03/(01), Hadj Moussa/#23/(01), Bueno/#16/(01), Giménez/#29/(01).

Rode Kaarten(01): Zerrouki/#06(01/2x Geel).

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Read/#26, Beelen/#03, Hancko/#33, Bueno/#16(78. González/#15) ; Zerrouki/#06, Milambo/#27(66. Zechiël/#24), Timber/#08(C); Stengs/#10(66. Ivanušec/#17) , Giménez/#29(66. Osman/#38), Paixão/#14(20. Hadj Moussa/#23).

Wissels Feyenoord: Bijlow/#01, Andreev/#21, Nieuwkoop/#02, Hwang/#04, Mitchell/#20, Nadje/#34, Redmond/#49.

Trainer: Priske per 01/07/2024 in dienst.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Smal/#05(Hamstring), -Onbekend/#07(Niet Geselecteerd), -Ueda/#09(Hamstring), -Hartman/#11(Knie), -Het Legioen/#12(Tribune), -Onbekend/#13(Niet Geselecteerd), -Trauner/#18(Niet Wedstrijdfit), -Carranza/#19(Kuit), -Onbekend/#25(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#28(Niet Geselecteerd), -Lotomba/#30(Onderbeen), -Onbekend/#31(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#32(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#35(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#36(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#37(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#39(Niet Geselecteerd), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(4e Keeper), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Plug/#43(Niet Geselecteerd), -Van den Elshout/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#48(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Geneugelijk/#51(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Sliti/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -De Bie/#59(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#60(Niet Geselecteerd), -Zekovic/#61(Niet Geselecteerd), -Bobson/#62(Niet Geselecteerd), -Vanga/#63(Niet Geselecteerd), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#65(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#66(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#67(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#68(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#69(Niet Geselecteerd), -Husselin/#XX(Niet Geselecteerd), -Zon/#XX(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#XX(Niet Geselecteerd), -Wessels/#XX(Niet Geselecteerd), -Otte/#XX(Niet Geselecteerd), -Schens/#XX(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#XX(Niet Geselecteerd), -Mparaganda/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Ettienne/#XX(Niet Geselecteerd), -Agboluaje/#XX(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Rambocus/XX(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#XX(Niet Geselecteerd), -N. de Koning/#X(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Van der Ent/#XX(Niet Geselecteerd), -Ulutas/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Bouhlarouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -D. Slory/#XX(Niet Geselecteerd), -Tomasson/#XX(Niet Geselecteerd), -Amoah/#XX(Niet Geselecteerd), -Zinhagel/#XX(Niet Geselecteerd), -Mahamud/#XX(Niet Geselecteerd), -T. de Koning/#XX(Niet Geselecteerd), -Khan/#XX(Niet Geselecteerd), -Onunta/#XX(Niet Geselecteerd), -Hoepel/#XX(Niet Geselecteerd), -Gompel/#XX(Niet Geselecteerd), -Arady/#XX(Niet Geselecteerd/?).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 december 2024, 12:23:53.

+1/-0

Basis voor Read en Stengs ben benieuwd Calvin moet zich wel laten zien nu.

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Zerrouki en Stengs in de basis
vandaag, 19:34 547 reacties
Feyenoord neemt het vanavond in de laatste thuiswedstrijd van 2024 op tegen Heracles Almelo. Brian Priske moest in de verdediging wisselen door de blessure van Gijs Smal. Verder is het positieve nieuws dat Santiago Gimenez deze wedstrijd in theorie voor het eerst negentig minuten kan spelen, zo vertelde hij zelf.

De trainer geeft In-Beom Hwang en Anis Hadj Moussa rust na een drukke periode met veel wedstrijden. Dit betekent dat Ramiz Zerrouki en Calvin Stengs aan de aftrap beginnen. De logische vervanger van Smal is Hugo Bueno, die weer fit genoeg is voor een basisplaats. Verder staan ook Givairo Read en Thomas Beelen in de verdediging naast Dávid Hancko.

Naast Zerrouki staan Quinten Timber en Antoni Milambo wel opgesteld op het middenveld. In de aanval moeten Santiago Gimenez en Igor Paixão samen met Stengs voor de nodige creativiteit zorgen tegen het defensieve blok van Heracles Almelo.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Read, Beelen, Hancko, Bueno; Zerrouki, Timber, Milambo; Stengs, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord: Bijlow, Andreev, Nieuwkoop, Gonzalez, Mitchell, Nadje, Zechiël, Hwang, Hadj Moussa, Redmond, Osman, Ivanusec.

+1/-0

Wederom een matige wedstrijd tegen een tegenstander die in een laag blok speelt, intensiteit en tempo liggen weer veel te laag. Middenveld ontbeert creativiteit en voorin levert alleen Hadj Moussa gevaar op. Kan er nou echt niet eens iets anders op verzonnen worden door de trainersstaf of is het gewoon simpelweg een enorm gebrek aan kwaliteit?

Edit: een dood spelmoment dus. :B

+1/-0

Moussa valt heerlijk in op links!
Terechte voorsprong nu kapot spelen!

+1/-0

Wat een dopey die commentator lol. Geen idee wie het is.

+2/-0

Man man Wellenreuther geweldige reflexen als lijnkeeper maar zo slecht in het meevoetballen zou zelfs Bijlow niet overkomen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 december 2024 om 21:48:

Man man Wellenreuther geweldige reflexen als lijnkeeper maar zo slecht in het meevoetballen zou zelfs Bijlow niet overkomen.

Timber laat zich daar gewoon heel makkelijk aftroeven. Dit soort ballen worden elke wedstrijd gespeeld naar de middenvelders die in de dekking staan, onderdeel van ons spel, je moet zo'n bal verwachten en scherp staan.

Het is dat Heracles zo ontstellend zwak is, want goed is het niet wat Feyenoord laat zien ondanks die 3-1 voorsprong.

+1/-0

Goed is het niet maar wel beter als Fortuna en RKC en dat met 5 wisselspelers.

Benieuwd of Brian Q eruit durft tehalen!

+1/-0

Zo zonde van die twee goals dat is het enige wat zorgen baat zei Priske zelf ook teveel tegengoals.
Scorend vermogen zit wel goed!

+1/-0

Scoreverloop en zwakke tegenstander verbloemen veel. Ik vond dit slechter dan tegen Fortuna.

+1/-0

Willykment schreef op 14 december 2024 om 23:09:

Scoreverloop en zwakke tegenstander verbloemen veel. Ik vond dit slechter dan tegen Fortuna.

2025 gaat beter worden met Hartman Ueda Carranza Lotomba..
Voor nu gewoon blij zijn met de punten.

+1/-0

Met deze buitenspelers is het scorend vermogen toegenomen. Osman is beter als rechtsbuiten. Tegen Girona speelde hij echt goed. Als spits is hij geen succes.

+1/-0

Van Zijtveld was de commentator bij deze wedstrijd. Een slechtere konden ze niet vinden bij ESPN. Die trouwens nooit een beetje positief over Feyenoord zijn. Zeker ook die Van Gangelen. Alles is negatief. Zeker ook de onderwerpen die verzonnen worden. Ik zet tegenwoordig het geluid bij de wedstrijden op TV uit. Dat is beter voor mijn hart.

+1/-0

L.Pincoffs schreef op 15 december 2024 om 12:40:

Van Zijtveld was de commentator bij deze wedstrijd. Een slechtere konden ze niet vinden bij ESPN. Die trouwens nooit een beetje positief over Feyenoord zijn. Zeker ook die Van Gangelen. Alles is negatief. Zeker ook de onderwerpen die verzonnen worden. Ik zet tegenwoordig het geluid bij de wedstrijden op TV uit. Dat is beter voor mijn hart.

Nooit van gehoord Commentatoren op radio bij langs de lijn vind ik best goed hoor je tenminste wat enthousiasme die op tv zijn over het algemeen zo emotieloos of lullen gewoon onzin.
Nou ja even Celtic vs Rangers kijken nu.

+1/-0

Ik snap dat dus niet. Ik kijk (via internet) altijd met het geluid uit en het commentaar op Radio Rijnmond aan. Pure pret, nooit een klacht.

+1/-0

Marquis schreef op 15 december 2024 om 23:18:

Ik snap dat dus niet. Ik kijk (via internet) altijd met het geluid uit en het commentaar op Radio Rijnmond aan. Pure pret, nooit een klacht.

Loopt het bij jou altijd synchroon dan?

+1/-0

Inderdaad.... 3 punten, that's it....

+1/-0

Knakkie schreef op 16 december 2024 om 05:59:

Loopt het bij jou altijd synchroon dan?

Rijnmond is meestal een minuut eerder.
Gewoon op pauze drukken bij Rijnmond (of Ziggo), net zo lang tot het gelijk loopt.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 16 december 2024 om 08:00:

Inderdaad.... 3 punten, that's it....

Kijk wie er weer is.
Stel Priske krijgt het wel helemaal aan de praat, wat ik steeds meer geloof kan je het dan nog omdraaien dat het leuk vind om weer naar Feyenoord te kijken of is het pas als Priske weg is word het weer leuk?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heracles Almelo (14/12/2024-21:00)