Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta Praag (11/12/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Beelen zo ongelukkig al paar keer dit seizoen heb wel medelijden gewoon een goede gast uit Harderwijk.

+1/-0

Nou overwintering lijkt me nu wel binnen.

Redelijk goede wedstrijd, bij vlagen liet het elftal gewoon prima voetbal zien, maar nog heel veel onzekerheid in de ploeg.
Maar laten we van deze genieten, want we gaan een historische overwintering in de CL meemaken, ook al is het via de tussenronde, maar dat doet er niet toe :).

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 11 december 2024 om 22:36:

Op dit moment staan we op de 18e plaats.

Dit zijn volgens der Kicker.de de regels:

Die besten acht Mannschaften sind direkt für das Achtelfinale qualifiziert. Die Mannschaften zwischen Platz 9 und 24 erreichen die Play-offs.
Bei Punktgleichheit entscheidet a) die Tordifferenz, b) die erzielten Tore, c) die Auswärtstore, d) die Siege, e) die Auswärtssiege, f) die Punktzahl der Gegner, g) die Tordifferenz der Gegner, h) die Tore der Gegner, i) die geringere Anzahl an „Disziplinpunkten“ für Spieler und Team-Offizielle: 1 pro Gelbe Karte, 3 pro Platzverweis, j) der höhere Vereinskoeffizient.

Meiner Deuts ist niet zo goed zeg maar... ;)

+1/-0

In het Nederlands:

De beste acht teams kwalificeren zich rechtstreeks voor de achtste finales. De teams tussen de 9e en 24e plaats bereiken de play-offs.
Bij een gelijkspel is de beslissende factor a) het doelsaldo, b) de gescoorde doelpunten, c) de uitdoelpunten, d) de overwinningen, e) de uitoverwinningen, f) het puntentotaal van de tegenstander, g) het doelsaldo van de tegenstander, h) de doelpunten van de tegenstander, i) het lagere aantal “disciplinepunten” voor spelers en teamofficials: 1 per gele kaart, 3 per uitzetting, j) de hogere clubcoëfficiënt.

+1/-0

Op dit moment staan we op de 18e plaats, zie stand:

https://www.kicker.de/champions-league/tabellelink

+1/-0

Ja Danke schön John. Lille staat achtste drie punten voor op Feyenoord dus onderlinge wedstrijd superbelangrijk en dan nog Bayern.

+1/-0

10 punten zijn binnen, maar de ploeg heeft nog minimaal 1 punt nodig, liefst 3.

+1/-0

Eerste en laatste 5 minuten van de eerste helft was niks, verder erg goed. Tweede helft was eh... Sja... Om maar niet te spreken over het wisselbeleid. Ik hoop echt dat de Rijnmond-mannen even de spreekwoordelijke messen geslepen hebben en Priske vragen of-ie even kortsluiting had. Er was geen enkele reden om het zo om te gooien, behalve experimenteren.

Hadj-Moussa, hallo zeg. De Minteh van dit seizoen, maar hij doet het wat eerder. Natuurlijk is het niet allemaal 100% maar hij levert op een manier zoals je dat van een buitenspeler wil. Beauty van een goal weer.

Paixao ook stukken beter dan de eerste pakweg 8, 9 wedstrijden van het seizoen. Legt die 2-0 er heerlijk in.

Even Smal nog benoemen die zich vandaag van z'n goede kant liet zien. Maar ziet er wel naar uit dat Bueno het de komende tijd weer alleen moet doen...

Met 10 punten wordt het kiele-kiele. Je bent dan waarschijnlijk afhankelijk van de wedstrijd Stuttgart-PSG in de laatste speelronde. Je kan er zomaar op doelsaldo of met 1 punt verschil uitliggen op plek 25. 1 puntje erbij is genoeg. Zo zonde dat je het dan tegen zo'n Salzburg af hebt laten weten. Had je 9e gestaan gewoon...

+1/-0

Tegen Bayern en Lille zijn we underdog maar zes punten is echt mogelijk dan kom je bij de eerste 8 clubs van Europa.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 december 2024 om 00:24:

Tegen Bayern en Lille zijn we underdog maar zes punten is echt mogelijk dan kom je bij de eerste 8 clubs van Europa.

Ik onderschrijf dit statement!

+1/-0

Goed resultaat, dat is het allerbelangrijkste. Ik zag ook vuur en passie bij de Feyenoord-spelers; ze gingen er echt voor gisteravond.

Ik begreep Priske's wissels voor geen meter, maar ik weet niet of spelers er op basis van de data zover in het rood stonden dat hij gedwongen was om het zo te doen. Waar hij wat mij betreft echt mee moet stoppen, is die wijziging waarmee hij opeens de slotfase met drie verdedigers centraal achterin gaat spelen. Die 'noodgreep' lijkt wel een garantie voor onrust, paniek en hectiek. Spelers lijken zich er niet lekker bij te voelen (Paixao als wingback op rechts; geen succes) en het lijkt de tegenstander het gevoel te geven dat er nog iets te halen valt.

Ik hoop dat Priske hier wat anders voor gaat verzinnen...

+1/-0

Ja, dat is de 2e keer dat hij dat doet. Hopelijk was dit de laatste keer. Voor Nederlandse clubs is die vorm van 3-4-3 niet haalbaar. Alleen met een een inschuivende libero als Koeman/Beckenbauer zou het kunnen werken.

+1/-0

Ik vond het een veel slechtere wedstrijd dan tegen bijvoorbeeld een Leverkussen qua spel, maar de effectiviteit was zeer goed verzorgd door de in vorm zijnde buitenspelers. Tezamen met de sfeeractie en enkele fases in de wedstrijd was het daarom grotendeels genieten, al zaten er ook extreem zwakke momenten bij die tegen andere clubs geheid tot puntenverlies hadden geleid. Ik ga dus niet zo mee in de hosanna, want daarvoor was het spel te zwak en werden er veel te veel individuele fouten gemaakt naar mijn mening. Maar goed, het allerbelangrijkste zijn de verzamelde 10 punten waarmee we grote kans maken om door te gaan in de CL. Los van het spel is dat een knappe prestatie van Brian Priske.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta Praag (11/12/2024-21:00)