Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht-Feyenoord (27/10/2024-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zakelijke overwinning; niet te veel krachten verspeeld. Prima basisdebuut wedstrijd van Read.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 27 oktober 2024 om 14:25:

Zakelijke overwinning; niet te veel krachten verspeeld. Prima basisdebuut wedstrijd van Read.

Heerlijke back en 18 hé! Dat is het enige voordeel van blessures anderen krijgen belangrijke speeltijd. Carranza idem.

+1/-0

Wel echt het gevoel dat Priske verder is gagaan waar Slot was gebleven en het wat effectiever heeft gemaakt.
Wel ook met fantastische aanvallen.
En het is echt wel een compliment waard dat je een GA/Benfica en een Utrecht die allemaal in topvorm waren probleemloos wint.
Je hoort ook vaak dat de tegenstander minder(vorm vd dag) was maar dat komt in mijn ogen echt door Feyenoord.

+1/-0

wehave schreef op 27 oktober 2024 om 18:35:

Wel echt het gevoel dat Priske verder is gagaan waar Slot was gebleven en het wat effectiever heeft gemaakt.
Wel ook met fantastische aanvallen.
En het is echt wel een compliment waard dat je een GA/Benfica en een Utrecht die allemaal in topvorm waren probleemloos wint.
Je hoort ook vaak dat de tegenstander minder(vorm vd dag) was maar dat komt in mijn ogen echt door Feyenoord.

Inderdaad Slot heeft de basis gelegd en Priske is aan het perfectioneren. Als Slot een vierde jaar was gebleven vraag ik me af of hij dit niveau ook zou halen wss wel maar hij had ook weer een half nieuw team gehad. 3 jaar is prima voor een coach dan is verandering juist wel goed.
Priske is ook een mooie emotionele gast.

+1/-0

In de eerste helft was Bueno de beste speler met een geweldige assist. Tegen Benfica was hij ook heel goed. De eerste tien minuten van de tweede helft waren de beste minuten van de wedstrijd met veel balbezit en in een hoog tempo de bal naar voren spelend. Beelen kreeg wat kritiek de laatste tijd, maar vandaag speelde hij bijna foutloos. Ook voor Read was het prettig debuteren in een niet heel moeilijke wedstrijd.

+1/-0

Alleen Milambo had vandaag een duidelijke terugslag. En Carranza vind ik ook niks. Prima voor de bank, maar voetballend toch wel redelijk beperkt.

+1/-0

Marquis schreef op 27 oktober 2024 om 20:24:

Alleen Milambo had vandaag een duidelijke terugslag. En Carranza vind ik ook niks. Prima voor de bank, maar voetballend toch wel redelijk beperkt.

Boom boom bewaart zijn kruit voor woensdag! :B

+1/-0

Zakelijke overwinning. Zulke wedstrijden zitten er ook tussen!

+1/-0

Ik vond dat Carranza best wel wat aardige dingen liet zien. Zijn goal was goed, en als aanspeelpunt deed hij het op een aantal moment niet slecht.

Ik denk wel dat je moet realiseren dat het zijn eerste wedstrijd in de basis was, en dat de fysieke duels met een van der Hoorn man-tegen-man gevechten zijn die de verdediger in de kaart spelen. Dat Carranza daarin toch een paar keer de bovenliggende partij was, vond ik knap.

Milambo was misschien wat minder, maar wel (net als Carranza) keihard gewerkt. Keihard werken alleen, is niet voldoende voor het niveau wat Feyenoord ambieert. Maar voor beide spelers gelden 'verzachtende' omstandigheden. Milambo is 19 jaar jong, dat hij na zo'n tussenweekse wedstrijd even een terugval heeft is geen schande.

+1/-0

Eens. Carranza speelde een prima eerste helft waarin hij veel waarde had voor het team als aanspeelpunt. Hij won de meeste duels en Feyenoord kon vanuit hem vaak goed door combineren. Hij is uiteraard geen Pellè, maar zijn manier van spelen deed er af en toe een beetje aan denken. In de tweede helft was hij beduidend minder door vermoeidheid, misschien ook niet heel gek voor een speler die nauwelijks heeft gespeeld tot nu toe.

Milambo was in de eerste helft best aardig, in de zwakkere tweede helft nog essentieel bij de totstandkoming van het tweede doelpunt. Het moet veel beter, maar het is voor een 19 jarig talent geen schande om een keer een 6je te halen tijdens zo'n zakelijke overwinning.

+1/-0

Meer wedstrijdritme en Carranza gaat heel veel goals maken zeker in de Eredivisie.
DtK had volgens mij gezegd dat ze hem een aantal keren live bekeken hebben in Philly dus hij is wel degelijk gescout en niet aangeleverd daarbij heeft hij ook heel weinig gekost.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht-Feyenoord (27/10/2024-12:15)