Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Girona FC-Feyenoord (02/10/2024-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord stort na de wissels helemaal in Priske weet het ook niet meer.

 

+1/-0

Jaaa Carranza Cruz 2.0!

 

+1/-0

Pff wat een foutenfestival van beide kanten maar ze hebben wel gevochten ongelofelijk dat PSG maar met 1-0 won van hun. Stuur die scheids een fles wijn 3 punten in een uitwedstrijd in CL dat is super.

 

+1/-0

Zo hé is dat effe lekker. Eindelijk zit het ook is een keertje mee. Nog geen zin om al die analyses te horen gewoon eindelijk weer is een beetje genieten. Timber was goed hè.

 

+1/-0

Het foutenfestival was vooral heel erg individueel gericht. M.u.v. Timber en Milambo had niemand enige vorm en waren velen niet scherp. Het had weinig met tactische fouten te maken. Het voetballende gedeelte als team vond ik helemaal niet zo slecht.

 

+1/-0

Er gebeurde van alles en het zat niet tegen. Osman is echt wel een wapen in deze ploeg. Paixao ook goed met twee assists, maar in de tweede helft had de ploeg het echt moeilijk. Vanaf minuut 55 kwam het elftal er niet meer aan te pas. Tegenhouden was het enige wat de ploeg deed. Een sterk moment van Hancko hielp de ploeg enorm. Voetballend moet het veel beter. Veel de bal hebben. Verdedigend sterk en ze hebben keihard gevochten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 02 oktober 2024 om 20:55:

Het foutenfestival was vooral heel erg individueel gericht. M.u.v. Timber en Milambo had niemand enige vorm en waren velen niet scherp. Het had weinig met tactische fouten te maken. Het voetballende gedeelte als team vond ik helemaal niet zo slecht.


Timber en Milambo doen hun best en ze hebben echt wel enige inbreng gehad, maar de anderen doe je nu te kort.

 

+1/-0

Ik wens Priske en de boys wel succes met het analyseren vd wedstrijd haha. Alles zat er in en met een andere scheids had de uitslag anders kunnen zijn. Ik vond deze onervaren Zwitser erg goed fluiten.

 

+1/-0

Goeie genade, slecht spelen en dan de winst pakken met veel hulp van de ook slecht spelende tegenstander. En dan zelfs nog na het laatste fluitsignaal moeten wachten of dat wel het laatste fluitsignaal was. Winst is winst en dat is nu even het allerbelangrijkst.

Daarna: jezus wat matig. En waarom haalt Priske Hancko er niet uit wanneer hij nog 2 wissels heeft en HAncko steeds met z'n hamstring bezig lijkt te zijn. Viel het echt wel mee of was dit onnodig risico?

Maar zoals gezecht, winst is winst, nu daar ff van genieten. En ik zag dat de inkomsten nu al gegarandeerd minimaal 37 miljoen zijn, zelfs als je laastste zou worden. Kunnen we mooie breedteversterkingen halen volgende zomer ;)

 

+1/-0

Als je de huidige CL ziet zijn er wel meer hele matige wedstrijden bij en Girona hield de eerste wedstrijd het grote PSG nog op 0-0 tot vlak voor tijd. Dat zie ik PSV de volgende keer niet doen.

 

+1/-0

@Kees592 Ik doe niemand tekort. Ik zeg juist dat het niet aan tactische zaken lag, of voetballend vermogen, maar aan de 'vorm van de dag'. Zie bijvoorbeeld Hwang. Held in de eerste 2 wedstrijden, nu erg flets.

 

+1/-0

Deze overwinning komt op een goed moment, geeft hopelijk veel vertrouwen richting het zware programma dat hierna volgt. Die 2.2 miljoen overwinningsbonus kunnen we trouwens ook goed gebruiken voor een kwaliteitsinjectie in de voorhoede tijdens de winterstop. Wat is het toch pover gesteld met onze aanvallers. Alleen Osman vond ik een aantal momenten echt dreigend, maar Ueda en Paixao zijn ver verwijderd van een niveau dat je nodig hebt in de CL. Ik zou zelfs overwegen om Ueda te wisselen voor Carranza.

Het middenveld was wederom de sleutel, Priske heeft daar toch wel een goed blok van gemaakt. Milambo en Timber zijn CL kwaliteit en Hwang was -ondanks z'n wat fletse optreden- best nuttig in de duels.

Achterin vind ik ons vaak kwetsbaar ogen, Bueno liet zich een aantal keer kinderlijk in de luren leggen door die Gil (waar wij onder Slot nog interesse in hadden, een leuk dribbelaartje zonder veel rendement) en Lotomba vind ik al helemaal geen zekerheidje achterin. Beelen en Hancko oogden redelijk stabiel, maar het kan allemaal nog wel wat scherper. Geldt ook voor Wellenreuther, die gelukkig z'n fout herstelde. De individuele fouten moeten er snel uit, anders gaat het ons in andere wedstrijden opbreken.

Uiteindelijk win je enigszins gelukkig op basis van de verhoudingen in de tweede helft, maar je dwingt de overwinning zeker in de eerste helft af door het high intensity pressen op hun helft. Dat was ook de eerste twee jaren onder Slot de basis van het succes, dus ik hoop dat Priske op deze tactiek voortbouwt. Voetballend kan alles beter, in zo'n tweede helft moet je veel meer de controle pakken en toeslaan in de ruimtes die vallen. Dan mis je helaas de patronen die we onder Slot wel hadden.

Je ziet in de CL vaak de echte kwaliteit bovendrijven. Uitblinkers waren wederom Milambo, Hancko en Timber.

 

+1/-0

Langzaam lijkt het erop dat men fitter wordt Milambo speelt nu al twee wedstrijden in de week. Alleen Hancko kreeg wat last maar dat is een beest onverwoestbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 oktober 2024 om 22:20:

Deze overwinning komt op een goed moment, geeft hopelijk veel vertrouwen richting het zware programma dat hierna volgt. Die 2.2 miljoen overwinningsbonus kunnen we trouwens ook goed gebruiken voor een kwaliteitsinjectie in de voorhoede tijdens de winterstop. Wat is het toch pover gesteld met onze aanvallers. Alleen Osman vond ik een aantal momenten echt dreigend, maar Ueda en Paixao zijn ver verwijderd van een niveau dat je nodig hebt in de CL. Ik zou zelfs overwegen om Ueda te wisselen voor Carranza.

Het middenveld was wederom de sleutel, Priske heeft daar toch wel een goed blok van gemaakt. Milambo en Timber zijn CL kwaliteit en Hwang was -ondanks z'n wat fletse optreden- best nuttig in de duels.

Achterin vind ik ons vaak kwetsbaar ogen, Bueno liet zich een aantal keer kinderlijk in de luren leggen door die Gil (waar wij onder Slot nog interesse in hadden, een leuk dribbelaartje zonder veel rendement) en Lotomba vind ik al helemaal geen zekerheidje achterin. Beelen en Hancko oogden redelijk stabiel, maar het kan allemaal nog wel wat scherper. Geldt ook voor Wellenreuther, die gelukkig z'n fout herstelde. De individuele fouten moeten er snel uit, anders gaat het ons in andere wedstrijden opbreken.

Uiteindelijk win je enigszins gelukkig op basis van de verhoudingen in de tweede helft, maar je dwingt de overwinning zeker in de eerste helft af door het high intensity pressen op hun helft. Dat was ook de eerste twee jaren onder Slot de basis van het succes, dus ik hoop dat Priske op deze tactiek voortbouwt. Voetballend kan alles beter, in zo'n tweede helft moet je veel meer de controle pakken en toeslaan in de ruimtes die vallen. Dan mis je helaas de patronen die we onder Slot wel hadden.

Je ziet in de CL vaak de echte kwaliteit bovendrijven. Uitblinkers waren wederom Milambo, Hancko en Timber.


Als Milambo en Timber van CL-niveau zijn, dan zou de ploeg gelijkwaardig moeten zijn aan Man. City en Bayern Munchen.

 

+1/-0

3 punten dat is het belangrijkste!
Maar wat een draak van een wedstrijd en wat een hoop fouten (van beide kanten). Dit Girona (wat ik gister heb gezien) is nog geen conference league waardig. Wellicht dat ze in andere wedstrijden wat beter voor de dag komen, maar zoveel fouten zie je zelfs bij de meeste eredivisieclubs niet.

Wat me een beetje zorgen baart is dat de spelers en Priske praten over “een goede” wedstrijd. Uitspraken als: "Dit is voetbal.." of "Trots op het team...."
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met 3 punten, maar het was echt niet aan te zien, zoveel fouten van onze kant en gelukkig maakte Girona nog meer fouten, waardoor je enigszins gelukkig wint.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 03 oktober 2024 om 09:08:

3 punten dat is het belangrijkste!
Maar wat een draak van een wedstrijd en wat een hoop fouten (van beide kanten). Dit Girona (wat ik gister heb gezien) is nog geen conference league waardig. Wellicht dat ze in andere wedstrijden wat beter voor de dag komen, maar zoveel fouten zie je zelfs bij de meeste eredivisieclubs niet.

Wat me een beetje zorgen baart is dat de spelers en Priske praten over “een goede” wedstrijd. Uitspraken als: "Dit is voetbal.." of "Trots op het team...."
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met 3 punten, maar het was echt niet aan te zien, zoveel fouten van onze kant en gelukkig maakte Girona nog meer fouten, waardoor je enigszins gelukkig wint.



Priske heeft duidelijk gezegd dat het nog teveel 'ugly football' was. En dat was het ook. Durk zetten was top en omschakeling af en toe ook. Opbouwen blijft bij fases moeizaam. Vind ook nog steeds dat je dan Bijlow nodig hebt die dat als geen ander kan (naast gewoon ook de betere keeper)

 

+1/-0

Het zal allemaal wel en de kritiek, ook hier, is best wel terecht maar voorlopig heb ik dat gevoel niet en ben ik nog steeds blij met de overwinning, ‘ugly’ of niet, heerlijk drie puntenkoers de CL. Dat is het gevoel wat overheerst en dat wil ik graag een paar dagen zo houden na alle ellende. Zondag zien we wel weer verder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Heel eerlijk, ik zie Hancko geregeld verzorging nodig hebben tijdens dit soort wedstrijden en word ik telkens weer cardiologisch op de proef gesteld. Maar hij staat eigenlijk altijd weer op, en is er de volgende wedstrijd gewoon weer bij.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat het een beetje bij hem als speler hoort. Maar dat maakt mij er niet geruster op als hij weer eens ergens 'last' heeft...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 03 oktober 2024 om 09:08:

3 punten dat is het belangrijkste!
Maar wat een draak van een wedstrijd en wat een hoop fouten (van beide kanten). Dit Girona (wat ik gister heb gezien) is nog geen conference league waardig. Wellicht dat ze in andere wedstrijden wat beter voor de dag komen, maar zoveel fouten zie je zelfs bij de meeste eredivisieclubs niet.

Wat me een beetje zorgen baart is dat de spelers en Priske praten over “een goede” wedstrijd. Uitspraken als: "Dit is voetbal.." of "Trots op het team...."
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met 3 punten, maar het was echt niet aan te zien, zoveel fouten van onze kant en gelukkig maakte Girona nog meer fouten, waardoor je enigszins gelukkig wint.



Draak van een wedstrijd was het zeker niet UEFA wil entertainment en dat kregen ze. Het nivo is een ander verhaal.

 

+1/-0

Een hele belangrijke zege in deze competitie. Want nu doe je gewoon nog heel lang mee. Punten tegen Praag en Salzburg liggen het meest voor de hand en dan hopen op overwinteren.
Ook al is dat dan nog een tweeluik, dan heb je er tien wedstrijden op zitten en daar deden we vroeger een moord voor. Voor de ontwikkeling heel belangrijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Girona FC-Feyenoord (02/10/2024-18:45)