Vak: -
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 19 september 2024 om 20:08:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 20:06:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 19 september 2024 om 19:56:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 19:51:
Te Kloese heeft ingezet met Priske en de aankopen op CL. In de Eredivisie zal dit met deze selectie nooit gebeuren maar als je hoog inzet kan je ook veel verliezen.
Moet jij eens kijken wat we nog gaan meemaken in de eredivisie nu alle vertrouwen definitief weg is en ontevredenheid bij spelers, supporters en alle geledingen binnen de club hoogtij vieren.
Er zit meer in deze selectie maar de klik met Priske lijkt er niet tezijn of dat tijd nodig heeft weet ik niet.
Je bent nu afgetroefd op effectiviteit maar dat werd psv ook in Turijn.
Stop met je onzinposts, je kraamt alleen maar onzin uit.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 20:33:
Salzburg Praag Girona dat is Feyenoord niveau de tweede helft gewoon 0-0 dat zag er beter uit.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Het egoïstische van veel spelers moet er wel beetje uit.
Zie het echt bij zoveel spelers, staan gewoon vrije personen in de buurt en toch door 2 a 3 man dribbelen.
Daar komen ook veel counters weer uit.
Die Koreaan vond ik wel goed en smaakt naar meer.
Het kan nog best goed komen als de trainer wat keuzes durft te maken maar moet wel snel.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 19 september 2024 om 20:36:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 20:33:
Salzburg Praag Girona dat is Feyenoord niveau de tweede helft gewoon 0-0 dat zag er beter uit.
Dat lijkt al snel zo als de tegenstander het wel gelooft.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 20:42:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 19 september 2024 om 20:36:
Dat lijkt al snel zo als de tegenstander het wel gelooft.
Je speelt een verloren wedstrijd, dus moet je wel naar de goede dingen kijken maar kom op Salzburg Girona lille en Praag mogen dromen vd begroting van Feyenoord dan moet je punten pakken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 20:56:
Helemaal geen gekleurde bril Feyenoord heeft een begroting veel groter als vier van onze tegenstanders.
De Duitse kampioen heeft een begroting twee keer zo groot als ons verlies is normaal alleen niet met 0-4.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Hier word je chagrijnig van. In de eerste helft waren alleen Trauner, Hancko en Beelen goed. Waarom is Hancko niet de aanvoerder, maar Timber? Onbegrijpelijke keuze. Hij liep in de eerste helft als een zombie over het veld. In de tweede helft deed hij het iets beter. Probeer nu eerst eens de rust te halen met een 0-0 stand. maar nee, we gaan vrolijk aanvallen en alles door het midden. Leverkusen zegt dank je wel en countert naar 0-4. Lichtpuntjes waren vandaag Hwang en Hadj Moussa.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 21:06:
In de Champions League gaat het allemaal om begrotingen en geld. Ik vind het ook jammer hoor dat Feyenoord geen grootmacht maar kan worden als een Bayern of City dat was vroeger wel anders maar money rules.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 19 september 2024 om 21:49:
Tjonge jonge Priske zag nog genoeg lichtpuntjes. DtK heeft een zwakbegaafde aangesteld.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Priske is,- ik zou terughoudend willen zijn -, een complete idioot.
Alles wat Slot heeft opgebouwd gaat om zeep. Erger is nog dat Priske volkomen uit zijn nek kletst. Daarmee bewijst hij dat hij als trainer een volkomen nul is. Als doekje voor het bloeden moet ik ook wel zeggen dat de transfers belachelijk in het kwadraat zijn.
Priske en te Kloese moeten per direct de toegang tot de Feyenoord - terreinen ontzegd worden, zoniet dan is de club dood.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoord kreeg in de eigen Kuip voetballes van het efficiënte Leverkusen, dat bij rust al met 0-4 leidde. Trainer Brian Priske erkende na afloop dat zijn ploeg nog niet klaar was voor dit topduel in de Champions League, maar Alonso was na afloop complimenteus toen hij werd gevraagd of er nog hoop is voor Feyenoord in de Champions League. 'Ze hebben goede spelers', stelde de Spaanse oud-international op zijn persconferentie.
'Topspelers, zou ik zelfs willen zeggen, die veel teams in Europa graag zouden willen hebben. Dat weet ik zeker', verklaarde Alonso zich nader. 'In het voetbal gaat het erom dat je weer het vertrouwen en de juiste mindset krijgt. Dat is slechts een kwestie van tijd, want dit is een goed team. Ze weten hoe ze moeten voetballen en moeten strijden. Ik weet zeker dat, als ik hier over drie maanden weer kom, de situatie er totaal anders uit kan zien.'
Dit bericht is gewijzigd op 20 september 2024, 10:00:42.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Bayer 04 Leverkusen (19/09/2024-18:45)