Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Johan Cruijff-schaal

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Laatste oefenpotje geloof ik.

+1/-0

Dik pak slaag as zondag. 0-4. Ik hoop dat ik het mis heb.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 augustus 2024 om 00:39:

Willykment schreef op 01 augustus 2024 om 23:18:

Laatste oefenpotje geloof ik.

Geen echte prijs en zegt weinig over het opkomende seizoen. Als Priske hem wint is dat meer de verdienste van Slot natuurlijk zelfde selectie nog. Het geeft supporters ook wat bragging rights meer niet.

Het geeft de verhoudingen weer waar we staan ten opzichte van de top in de Eredivisie. Ik verwacht dat PSV tov van vorig jaar iets sterker is geworden en wij zijn iets verzwakt.

Ik denk dat we met 2-0 verliezen.

+1/-0

gilly1973 schreef op 02 augustus 2024 om 08:50:

Dik pak slaag as zondag. 0-4. Ik hoop dat ik het mis heb.

Als je uitgaat van de wedstrijd PSV-Feyenoord met een uitslag van 0-4, dan krijgt PSV echt wel een dik pak slaag. :D :D

+1/-0

Weet niet hoor, Feyenoord maakt gammele indruk, spelers zijn zoekende naar een lijn, het spel komt weinig overtuigend over. Iedereen zegt dat de defensie zwak is, vraag mij echter af of we met dit middenveld ergens geraken. Eerste vier of vijf wedstrijden in de Eredivisie zijn cruciaal, wint je ze niet dan krijg je dat met deze trainer en deze selectie nauwelijks ingehaald.

+1/-0

PSV-Feyenoord 4-4 (1-2)
Scoreverloop: 09. Lang 1-0, 29. Gimenez/#29 1-1(Strafschop), 33. Nieuwkoop/#02 1-2, 47. De Jong 2-2, 54. Gimenez/#29 2-3(Strafschop), 65. Til 3-3, 72. Milambo/#27 3-4, 80. De Jong 4-4(Strafschop).
Johan Cruijff Schaal: 01
Datum: 04/08/2024-
Tijd: 18:00-
Plaats: Phillips Stadion, Eindhoven-
Gele Kaart: 13. Wellenreuther/#22, 44. Gimenez/#29, 45. Zerrouki/#06, 58. Paixão/#14, 67. Nieuwkoop/#02, 81. Ueda/#09.
Bijzonderheid: Feyenoord wint met 4-2 na strafschoppen. Pepi 1-0, Geertruida/#04(C), 1-1, Bakayoko 1-1(gestopt), Ueda/#09 1-2, Til 1-2(over), Hancko/#33 1-3, Tillman 2-3, Ivanušec/#17 2-4.

Johan Cruijff Schaal: 01-00-01-00 01 04-04
Thuis: 00-00-00-00 00 00-00
Uit: 01-00-01-00 01 04-04

Topscoorders: Gimenez/#29 /02, Nieuwkoop/#02, Milambo/#27 /01.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Geertruida/#04(C), Beelen/#03, Hancko/#33; Nieuwkoop/#02(69. Lingr/#32), Zerrouki/#06, Zechiël/#24(60. Milambo/#27), López/#15(77. Read/#26); Stengs/#10, Gimenez/#29(69. Ueda/#09), Paixão/#14(77. Ivanušec/#17).

Wissels Feyenoord: Bijlow/#01, Van Sas/#39, Kasanwirjo/#28, Plug/#43, Timber/#08, Sauer/#25, Hadj Moussa/#23.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Smal/#05(Kuit), -Hartman/#11(Knie), -Van den Belt/#16(CD Castellon,verhuurd), -Trauner/#18(Niet Wedstrijdfit), -Carranza/#19(Bovenbeen), -Mitchell/#20(Niet Geselecteerd), -Pedersen/#21(Niet Geselecteerd), -Bullaude/#30(Niet Geselecteerd), -Jansen/#31(Cambuur), -Nadje/#34(Niet Geselecteerd), -Wålemark/#35(Niet Geselecteerd), -Tsoungui/#36(Niet Geselecteerd), -Slory/#37(Niet Geselecteerd), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(4e Keeper), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd),-Benita(Heracles, verhuurd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Redmond/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Sliti/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#60(Niet Geselecteerd), -Zekovic/#61(Niet Geselecteerd), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#65(Niet Geselecteerd), -Sebaoui/#40(Heerenveen, verhuurd), -’T Zand/#42(Heracles, verhuurd), -Hartjes/#43(Excelsior), -Groen/#44(Excelsior), -Pušić/#XX(De Graafschap), -Hokke/#XX(Ado Den Haag, verhuurd), -Sanyang/#XX(Nordic Utd FC), -Essanoussi/#XX(Zonder Club), -Mulugeta/#XX(Djurgården), -Lima/#XX(Willem II), -Fuaad/#XX(AFC’ 34), -Husselin/#XX(Niet Geselecteerd), -Schens/#XX(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#XX(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#XX(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#XX(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#XX(Niet Geselecteerd), -Otte/#XX(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#XX(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#XX(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#XX(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Vloemans/#XX(Niet Geselecteerd), -De Bie/#XX(Niet Geselecteerd), -Van den Elshout/#XX(Niet Geselecteerd), -Zon/#XX(Niet Geselecteerd), -D. Slory/#XX(Niet Geselecteerd), -Tomasson/#XX(Niet Geselecteerd), -Amoah/#XX(Niet Geselecteerd), -Geneugelijk/#XX(Niet Geselecteerd), -Zinhagel/#XX(Niet Geselecteerd), -Mahamud/#XX(Niet Geselecteerd), -N. de Koning/#XX(Niet Geselecteerd), -T. de Koning/#XX(Niet Geselecteerd), -Arady/#XX(Niet Geselecteerd), -Wessels/#XX(Niet Geselecteerd), -Mparangada/#XX(Niet Geselecteerd), -Ettienne/#XX(Niet Geselecteerd), -Van der Ent/#XX(Niet Geselecteerd), -Boulahrouz/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2024, 21:00:21.

+1/-0

Priske is een ramp, zoveel kunnen we al vaststellen.

+1/-0

hassel schreef op 04 augustus 2024 om 18:26:

ehh wat dan?
enige fout is die Zer opstellen.
Wat een drama speler.

+1/-0

Gelukkig speelt Oppegard bij de Eindhovenaren. Maar wat was het zwak de eerste 30 minuten.

Met een pingel en de eerste aanval komen we op voorsprong... spel was nog niet best.

+1/-0

wehave schreef op 04 augustus 2024 om 18:45:

hassel schreef op 04 augustus 2024 om 18:26:

ehh wat dan?
enige fout is die Zer opstellen.
Wat een drama speler.

Dat idiote systeem vind ik wel een grotere fout.

+1/-0

Geen opbouw, en verdedigend is het lachwekkend.

+1/-0

Zie de onwennigheid maar ook wel de potentie.
Echt veel kansen creëer je ook.

+1/-0

wehave schreef op 04 augustus 2024 om 19:50:

Zie de onwennigheid maar ook wel de potentie.
Echt veel kansen creëer je ook.

Snap ik, PSV speelt ook als een slappe krant. We weten wat die kunnen. Dat gaat Bosz nog wel scherp zetten.

Ik vind ons systeem echt zorgwekkend. Onze verdediging is geen fractie meer van vorig jaar.

Veel kramp, veel wissels... onze fysiek maak ik me ook zorgen om.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2024 om 20:31:

Eerste Priske is binnen haha leuk hoe iedereen betrokken is bij het feestje goed voor het groepsgevoel. Feyenoord heeft het laatste gedeelte gewoon 4-3-3 gespeeld.
Gimenez oogt topfit Zechiël en Stengs superbelangrijk. Zerrouki onopvallend maar degelijk.

Ja 433 was uit nood ontstaan. In de basis kiest hij voor 343. Toch zie je hoe onze verdediging slecht is geworden.

Nu kwamen we er gelukkig mee weg, PSV was ook gatenkaas.

Maar systeem oogt wederom broos en zwak.

+1/-0

PSV zou mijlenver voor liggen en vandaag met grote cijfers winnen. Feyenoord is er nog lang niet, en ik ben ook niet overtuigd van het systeem. Maar ook PSV is nog niet zo goed als ze in fases afgelopen seizoen waren.

Die zijn echt teveel opgehemeld hier afgelopen tijd. En Feyenoord is teveel afgemaakt.

PSV met een vrijwel ongewijzigd elftal en dezelfde trainer, staf en systeem. Goed, een flinke lijst afwezigen. Maar dat was bij Feyenoord ook, en dit elftal moet nog wennen aan de trainer en de nieuwe speelwijze. En met die verhoudingen heb je de gehele wedstrijd ‘meegedaan’.

Goals kwamen uit individuele fouten. Die werden aan beide kanten afgedwongen. Beide ploegen hebben zwakke plekken, mindere spelers.

Ik hecht aan die Supercup niet erg veel, als we hem winnen ook niet. Maar hij is wel binnen. Ik heb liever dat Feyenoord hem pakt, dan dat hij naar Eindhoven gaat…

+1/-0

Het Feyenoord van vanavond heeft in de CL niks te zoeken. Vooral in balbezit moet het echt beter. De 1-2 voorsprong in de eerste helft was tegen de verhoudingen in.

+1/-0

kees592 schreef op 04 augustus 2024 om 21:02:

Het Feyenoord van vanavond heeft in de CL niks te zoeken. Vooral in balbezit moet het echt beter. De 1-2 voorsprong in de eerste helft was tegen de verhoudingen in.

Dat klopt, maar de eerste CL-speelronde is pas over een flink aantal weken. Laten we ons eerst maar richten op de eerste competitie wedstrijd aankomende zaterdag.

Kleine stappen vooruit. Iedere dag beter worden. Die CL is een punt op de horizon, niet meer.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 04 augustus 2024 om 21:06:

Dat klopt, maar de eerste CL-speelronde is pas over een flink aantal weken. Laten we ons eerst maar richten op de eerste competitie wedstrijd aankomende zaterdag.

Kleine stappen vooruit. Iedere dag beter worden. Die CL is een punt op de horizon, niet meer.

Ook tegen Willem 2 zal het in balbezit beter moeten. Als het gaat om de CL heeft Feyenoord nog 6 weken om zich te verbeteren. Feyenoord zal in de CL met een verdedigende tactiek moeten gaan spelen: 5 verdedigers, 3 of 4 middenvelders en 1 of 2 man voorin.

+1/-0

kees592 schreef op 04 augustus 2024 om 21:11:

MIddenveldert schreef op 04 augustus 2024 om 21:06:

Ook tegen Willem 2 zal het in balbezit beter moeten. Als het gaat om de CL heeft Feyenoord nog 6 weken om zich te verbeteren. Feyenoord zal in de CL met een verdedigende tactiek moeten gaan spelen: 5 verdedigers, 3 of 4 middenvelders en 1 of 2 man voorin.

Natuurlijk, ook tegen Willem II moet het beter. Reken er maar op dat die veel minder ruimte gaan weggeven aankomende zaterdag. Het tempo moet omhoog.

In 6 weken kan er nog zoveel gebeuren, de transfermarkt is amper op gang gekomen. Er komen nog spelers bij, en wellicht vertrekken er nog spelers die vandaag gespeeld hebben. Het is nog even afwachten, en tegelijkertijd moet Priske blijven bouwen.

Dan gaan we het zien…

+1/-0

MIddenveldert schreef op 04 augustus 2024 om 20:58:

PSV zou mijlenver voor liggen en vandaag met grote cijfers winnen. Feyenoord is er nog lang niet, en ik ben ook niet overtuigd van het systeem. Maar ook PSV is nog niet zo goed als ze in fases afgelopen seizoen waren.

Die zijn echt teveel opgehemeld hier afgelopen tijd. En Feyenoord is teveel afgemaakt.

PSV met een vrijwel ongewijzigd elftal en dezelfde trainer, staf en systeem. Goed, een flinke lijst afwezigen. Maar dat was bij Feyenoord ook, en dit elftal moet nog wennen aan de trainer en de nieuwe speelwijze. En met die verhoudingen heb je de gehele wedstrijd ‘meegedaan’.

Goals kwamen uit individuele fouten. Die werden aan beide kanten afgedwongen. Beide ploegen hebben zwakke plekken, mindere spelers.

Ik hecht aan die Supercup niet erg veel, als we hem winnen ook niet. Maar hij is wel binnen. Ik heb liever dat Feyenoord hem pakt, dan dat hij naar Eindhoven gaat…

Van 1 wedstrijd kan je niks bazeren. Het was van beide kanten vandaag ontzettend slecht. Enige wat we weten is dat PSV zelfde coach, spelers en strategie heeft. En we weten wat ze kunnen.

Feyenoord is nog de vraag of die zo'n dtap kunnen zetten. Ik vond onze sterke kant van vorig seizoen (verdediging) erg zwak. (Bij PSV ook, maar die hadden vorig jaar 20 clean sheets ofzo, dus dat komt bij hun wel goed).

Uiteindelijk moeten we naar onszelf kijken en dat is nu al 4 wedstrijden zorgwekkend...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Johan Cruijff-schaal