Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Haps linksbuiten?

Botteghin weer terug?

Ozyakup bank of basis?

 

+1/-0

Malacia linksback en Haps daarvoor als linkshalf, prima. Kan hij zich uitleven met aanvallende en verdedigende acties.

 

+1/-0

Laat Haps maar lekker op de bank, hij is niet voor niks linksback geworden. Ik denk dat we gewoon starten met Larsson op links, werkt dat gaande de wedstrijd niet dan breng je Narshingh in op rechts en zet je Berghuis op links.
Ozyakup zal wel op de bank starten. Hopelijk kan Jorgensen starten die voegt meer toe aan de wedstrijd dan Bozenik.

Het wordt een lastig potje dat is zeker.

 

+1/-0

Ik heb er een hard hoofd in dat we hier gaan winnen maar een gelijkspel zou in principe genoeg zijn. We hebben tot nu toe heel veel geluk gehad maar het houdt een keer op. Het is elke keer net voldoende en dat gaat een keer echt mis. Tegen snavels, lampjes en dakloze kaasboeren moet je echt meer brengen.

 

+1/-0

Hmm, geen Larsson op links dus. Wellicht dan toch Haps. of versterkt middenveld met Ozyakup, en dan Kökcü hangend op links ofzo

 

+1/-0

Ik denk Haps of Narsingh. We moet afwachten hoe dat uitpakt overigens kan Narsingh beter als dat we tot nu toe gezien hebben.

 

+1/-0

Lol, ja dat gold ook voor Larsson...

 

+1/-0

Nee bij Larsson zal het echt niet veel beter worden Narsingh is bij Feyenoord nog niet echt fit geweest, mits fit is het een redelijke aanvaller met veel ervaring die wel belangrijk kan worden.

 

+1/-0

Over Narsingh ben ik het wel eens daar zit meer in. Heeft meer diepgang zonder bal en snelheid dan Larsson.

Ik maak me meer zorgen over wie bij ons de doelpunten gaat maken...

Pak de statistieken van onze bewierookte top speler Berghuis er maar bij.
Hij rendeert echt heel goed tegen de kleine ploegen. Veel doelpunten en assists. Tegen de grote ploegen doet hij dat bijna nooit. Ja dit seizoen toen PSV een totale vorm crisis had en veel basis spelers miste.
Heb geen idee waar dat aan ligt maar ik kan speculeren. Mss komt het omdat hij dan een betere back tegen zich heeft of minder aanvoer omdat die ook voetballen tegen betere spelers. En dat dit 1 van de redenen is waarom hij niet in een betere competitie uit de verf komt. Hoe dan ook Berghuis levert in dit soort wedstrijden weinig rendement.

Kokcu heeft ook moeite tegen betere ploegen dat zag je in de europese wedstrijden. Toornstra lijkt dan op het middenveld ook afgetroefd te worden.

Ik zou Narsingh op de linker vleugel zetten en toornstra en berghuis laten rouleren van positie in de wedstrijd. kijken wie van de 2 het beste functioneert tegen psv's directe opponenten in het veld.

Ik mag verder hopen dat Fer die dwerg thomas onder de zoden stopt. Karsdorp moet die gakpo wel kunnen bijhouden en haps moet Ihattaren uit zijn spel halen. Laat ihattaren maar lekker veel terug verdedigen. Met narsingh en haps hebben we veel snelheid op links.

Botteghin moet lammers wel aan kunnen.

Dat komt dus wel goed.

Alleen tja... Wie zal er bij ons scoren... Is maar afwachten hoe Bosenik rendeert op een hoger niveau... Een leuk enthousiast ventje hoor wat hard werkt met een neusje voor de goal maar voetballend nog niet goed genoeg. Met hem in je ploeg speel je met 10 man tegen psv.


Je zou psv kunnen verrassen met de wetenschap dat Berghuis nooit op de vleugel rendeert bij top ploegen en met Berghuis in de spits beginnen en uit de spits weg laten blijven om dat zwakke centrum bij PSV uit positie te lokken. Is de verdedigende zwakte van berghuis op de vleugel ook meteen opgelost.
Heb je Bosenik als breekijzer achter de hand op de bank.
Kan je met een dynamische voorhoede spelen met diepgang. Narsingh Berghuis Toornstra (Toornstra heeft wel veel rendement maar komt op het middenveld soms minder uit de verf dus zoals rutte deed hem als valse rechts buiten laten starten kan hij ook het middenveld helpen. Verdedigt ook beter mee terug dan berghuis en heeft meer inhoud dan berghuis om Rodriguez een hele wedstrijd voor de voeten lopen. Ook is Rodriquez niet zo heel sneld us dat houd Toornstra wel bij hij hoeft enkel zijn passing eruit te halen). Een snelle Narsingh die de diepte blijft zoeken in Dumfries zijn rug weerhoud Dumfries op te komen.
Een creatief middenveld (Kokcu, Ozyakup) waar Ozyakup de diepte zoekt en hendrix wel aan kan (en we weten nu dat hij kan scoren). Met Fer als stofzuiger die Thomas kapot speelt en Kokcu die met zijn inzicht de verbindingsspeler is op het middenveld en mensen weg steekt.
En backs die aanvallend door komen met 2 centrale verdedigers die op de huid van lammers zitten (verdediging Haps, Senesi, Botteghin en Karsdorp).

Zo zou je wel eens met grote cijfers van psv kunnen winnen want op iedere positie waar psv gevaarlijk is heb je dan de angel uit PSV gehaald. Enige waar je dan op beducht moet zijn is of Kokcu zijn mannetjes staat tegen Rosario op het middenveld. En de backs niet met 2 tegelijk opkomen hun momenten kiezen en dat om en om gedoseerd doen waar er steeds 1 terug blijft.


Dit lijkt me de best mogelijke opstelling met de beschikbare spelers:

Bijlow
Karsdorp Botteghin Senesi Haps
Fer
Ozyakup Kokcu
Toornstra Berghuis Narsingh

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 februari 2020, 15:42:45.

 

+1/-0

Ik heb er potverdomme heel veel vertrouwen in. Ondanks het slechte spel van de laatste weken (eerste half uur H'veen uit daargelaten). uIk merk dat PSV zich weer langzaam favoriet voelt, daar gaan we gebruik van maken. Heel veel zin in.

 

+1/-0

Dick doet niet moeilijk, die meldt gewoon dat Bozenik weer speelt, met Haps als linksbuiten. Enige vraag is nog of Botje kan spelen, anders speelt Ié.

 

+1/-0

Ja maar dat heb ik dus wel eens op tegen bij Dick het gaat lang goed als je je team vertrouwen geeft. Maar op een zeker moment gaat dat fout omdat een tegenstander gelijkwaardig of beter is. Of weet hoe je speelt en dan de zwaktes tegen je gebruikt.

Maar als jij dus de zwaktes weet van een tegenstander? Waarom zou je die dan niet uitbuiten met wat tactische omzettingen?...

Maar Dick gaat voor zeker en houd het team zoals het is.

Het is een verschil in inzicht... Dick denkt met ene vast team en stabiliteit en vertrouwen meer rendement uit het team te halen. Ik denk dat je er nog meer rendement uit haalt als je op sommige momenten je team aan past aan de tegenstanders en hun zwaktes uit buit.

 

+1/-0

We gaan het zien Willie M. ;) Ik mag hopen dat je ook de carrière van Dick hebt gevolgd in die 300 jaar en ook hebt gezien waar het wel eens aan schort bij hem.

Niemand is perfect. Maar het is wel handig te leren van je fouten.

Zelfs ouwe rotten of door de wol geverfde coaches als Advocaat zijn niet perfect.

Trouwens voetbal is ook niet alles het is een leuke bijzaak van het leven er zijn belangrijkere dingen dan coachen in de wereld ;)

Zou wat zijn als enkel mensen die coach zijn kritiek mogen uiten. Blijven er bijvoorbeeld ook weinig journalisten over. Zelfs jij zou hier ook nooit meer mogen posten ;)

Mourinho was ook geen oud voetballer en geen coach tot hij het kunstje van van Gaal af keek en nu werkt hij bij de beste teams.

Met een beetje verstand kan je gewoon analyseren hoe je tactisch een tegenstander kan aanpakken.
Advocaat zijn stijl is dus vertrouwen houden in de ploeg. En spelers zelf redzaam maken en zaken laten ontdekken in het veld zodat ze zelf het in het veld zaken tactisch kunnen oplossen.

Vele andere top coaches als Mourinho passen het team aan aan de tegenstander zie Man U tegen 020 in de Uefa Cup finale. Je win kans word dan aanmerkelijk groter.

Dit wat Advocaat doet is volgens de gevestigde orde een beetje bekrompen Nederlands denken... Met een zelfde opstelling uit gaan van eigen kracht... Heel naïef.

En de reden waarom we in Europa niks meer klaar spelen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 februari 2020, 05:25:55.

 

+1/-0

Faber of Advocaat die gaat het verschil maken, ik zet mijn geld op Dickie !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 februari 2020 om 00:40:

Faber of Advocaat die gaat het verschil maken, ik zet mijn geld op Dickie!



Klopt Dick is beter dan Faber. De meeste nederlandse coaches zijn tactisch aller belabberdst. Dick is gelukkig wel een coach met ervaring en met verstand en verstand van zaken. Met een eigen visie. En die bracht hem veel succes. Ik vind alleen dat zijn win kansen tegen mss betere tegenstanders nog meer toenemen als je gebruik maakt van jouw kracht in de selectie en je zwaktes in je selectie verminderd door slimme tactische ingrepen en die zwaktes bij de tegenstander juist uit buit in jouw voordeel. Als Advocaat zou leren in schatten wanneer af te wijken van zijn visie en wanneer dat nodig is... Dan zou hij nog veel meer winnen.

Al zal Advocaat mss uit ervaring ook denken als het plan afwijkt van een tegenstander waarop jij hebt getraind ben je ook ver van huis. Gelukkig hoeft hij daar bij nederlandse coaches niet bang te zijn die spelen ook altijd het zelfde.

Het is in de competitie heel productief gebleken vertrouwen te geven aan een team en met een vast team duels in te gaan om dat vertrouwen te laten groeien. En deze opmars tot stand komt door zeker heden in te bouwen in je speelstijl waardoor je organisatie goed staat en weinig weg geeft. Dit is enorm effectief als jouw kwaliteiten beter zijn dan je tegenstanders.

Maar speel je tegen betere tegenstanders die door je organisatie heen kunnen voetballen dan moet je uit een ander vaatje tappen. Ok gelukkig heeft PSV die kwaliteiten nu ook minder zonder malen en bergwijn.

Maar mss ga je helaas wel zien wat ik bedoel tegen tegenstanders als 020.

Dan moet Feyenoord echt uit een ander vaatje tappen.

Dit bericht is gewijzigd op 29 februari 2020, 18:55:11.

 

+1/-0

Naast een doctoraat in transferologie is hij ook nog een tactisch meesterbrein! Wow! :D

 

+1/-0

Ik zie hier een typische 1 - 1 wedstrijd , waar beide ploegen weinig mee opschieten. Hecht niet teveel waarde aan deze voorspelling , want ik zit er wel vaker naast.

Dan weten jullie dat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 29 februari 2020 om 05:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 februari 2020 om 00:40:

Faber of Advocaat die gaat het verschil maken, ik zet mijn geld op Dickie!



Klopt Dick is beter dan Faber. De meeste nederlandse coaches zijn tactisch aller belabberdst.



Je ziet het ook bij Ten Hag nu zonder hulp van Schreuder gewoon een doorsnee trainer. En hij en ook Faber lullen toch een onzin. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 29 februari 2020 om 10:08:

Naast een doctoraat in transferologie is hij ook nog een tactisch meesterbrein! Wow! :D



Dat heet gewoon logisch nadenken. Maar mensen in de voetballerij hebben het daar maar wat moeilijk mee. Ook omdat er ook veel emotie en veel druk bij komt kijken en dan gaat men gekke dingen doen. (zie onder andere van de Brom)

Hoe je het beste om kan gaan met je transfer beleid heet ook logisch nadenken. Dat gaat vaak met die oud voetballes als TD telkens verkeerd. Ook door onder andere druk en teveel onverantwoorde risico's nemen met geld. (Zie problemen die nu gaande zijn bij PSV en wacht maar straks ook weer 020 met Overmars die teveel uitgeeft en domme aankopen doet. En bij ons helaas van Geel die enorm veel geld verkwistte).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 februari 2020 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 29 februari 2020 om 05:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 februari 2020 om 00:40:

Faber of Advocaat die gaat het verschil maken, ik zet mijn geld op Dickie!



Klopt Dick is beter dan Faber. De meeste nederlandse coaches zijn tactisch aller belabberdst.



Je ziet het ook bij Ten Hag nu zonder hulp van Schreuder gewoon een doorsnee trainer. En hij en ook Faber lullen toch een onzin. :B



Precies het stelt gewoon weinig voor... Ik weet niet wat ze daar doen bij die coachingscursus betaald voetbal bij de knvb... maar wat opsteken doe je er duidelijk niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord