Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.924
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 26 oktober 2023 om 09:32:
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 25 oktober 2023 om 21:43:
Nieuwkoop en Lopez horen niet op dit niveau. Da's de enige positie die zorgen geeft.
Nieuwkoop vond ik prima, hij moet alleen niet op die plek tegen een kaart aanlopen. Kan ook met wedstrijdritme te maken hebben. En hij was natuurlijk niet de enige met een kaart.
Wat overigens kut blijft: die ellenlange rijen om binnen te komen. zat om 18.40 uur op mijn stoel, en was er een uur van tevoren. Dat moet echt beter kunnen. gewoon investeren in meer mensen die kunnen fouilleren.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.178
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
De rek zit er zeker in! Dat Feyenoord ook met de jongste basis ooit startte in de Champions League, geeft dat ook wel aan.
Wat ik daaraan ook bijzonder vind, de gemiddelde leeftijd wordt niet omlaag gehaald door één of twee tieners. (Daar tegenover staat dat het gemiddelde ook niet omhoog gehaald wordt door een dertiger) Je twee backs zijn de oudste (Nieuwkoop, 27) en de jongste (Hartman, 21).
De rest is allemaal rond de 23 jaar, 1/2 jaar ouder of jonger. Ongekend. Die maken allemaal nog stappen en kunnen zich nog ontwikkelen. Individueel beter worden, én met elkaar als team.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.178
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 26 oktober 2023 om 10:55:
(...)Ik vind het onbegrijpelijk dat ze die gehaald hebben, lijken mij wel betere backups te vinden.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Lazio Roma (25-10-2023)