Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 22 23 24 25 26

Toch wel knap van Frank "The Deal Maker" Arnesen hoop dat al die clubs wat aan onze spelers hebben en wij later ook. Die Engelse clubs als City doen niet anders verhuren en dan uiteindelijk verkopen.

 

+1/-0

AEB is uiteindelijk toch niet verhuurd apart.

Smeulers dat is leuk voor je O21 ploeg, maar verder ook niet. Verder afwachten wat de rest van de talenten gaan doen.

 

+1/-0

AEB zal wel naar het erste worden gehaald nu ook Wehrman wordt verhuurd

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 februari 2021 om 11:44:

AEB zal wel naar het erste worden gehaald nu ook Wehrman wordt verhuurd


Dat lijkt me wel de meest logische vervanger, maar het zou me ook niks verbazen als Advocaat er voor kiest om types als Nieuwkoop te gaan gebruiken als vervanger. AEB staat er blijkbaar heel slecht op bij deze technische staf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 februari 2021 om 11:54:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 februari 2021 om 11:44:

AEB zal wel naar het erste worden gehaald nu ook Wehrman wordt verhuurd


Dat lijkt me wel de meest logische vervanger, maar het zou me ook niks verbazen als Advocaat er voor kiest om types als Nieuwkoop te gaan gebruiken als vervanger. AEB staat er blijkbaar heel slecht op bij deze technische staf.


Blijkbaar niet alleen bij ons anders zou die wel zijn verhuurd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 02 februari 2021 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 februari 2021 om 11:54:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 februari 2021 om 11:44:

AEB zal wel naar het erste worden gehaald nu ook Wehrman wordt verhuurd


Dat lijkt me wel de meest logische vervanger, maar het zou me ook niks verbazen als Advocaat er voor kiest om types als Nieuwkoop te gaan gebruiken als vervanger. AEB staat er blijkbaar heel slecht op bij deze technische staf.


Blijkbaar niet alleen bij ons anders zou die wel zijn verhuurd.

Wat een scherpe observatie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 februari 2021 om 11:44:

AEB zal wel naar het erste worden gehaald nu ook Wehrman wordt verhuurd


Welnee die jongen is gewoon klaar bij Feyenoord.

 

+1/-0

Quinsly Hartman traint voor het eerst na zijn blessure mee met Feyenoord1 en heeft weer een blessure (waarschijnlijk voorste kruisband)

 

+1/-0

Sneu voor deze jonge gozer.

 

+1/-0

Heel erg tragisch, maar hopelijk zal bij het herstel zijn jeugdige leeftijd de duur van de blessure inkorten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 februari 2021 om 23:55:

Heel erg tragisch, maar hopelijk zal bij het herstel zijn jeugdige leeftijd de duur van de blessure inkorten.


Uh... :denk

 

+1/-0

leuk in april wordt deze competitie hervat en iedereen is nu verhuurd....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 februari 2021 om 12:28:

leuk in april wordt deze competitie hervat en iedereen is nu verhuurd....



Ja jammer dat de glazen bol van Frankie stuk was hè.

Los daarvan, wat nu verhuurd gaat het sowieso nooit redden in Feyenoord 1.

 

+1/-0

We stonden op een mooie 7e plek (van 8), wat zonde zeg! :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 februari 2021 om 12:59:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 februari 2021 om 12:28:

leuk in april wordt deze competitie hervat en iedereen is nu verhuurd....



Ja jammer dat de glazen bol van Frankie stuk was hè.

Los daarvan, wat nu verhuurd gaat het sowieso nooit redden in Feyenoord 1.




Sorry on lcv bij NAC die daar al onomstreden is, gaat het op zeker wel redden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 februari 2021 om 16:19:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 februari 2021 om 12:59:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 februari 2021 om 12:28:

leuk in april wordt deze competitie hervat en iedereen is nu verhuurd....



Ja jammer dat de glazen bol van Frankie stuk was hè.

Los daarvan, wat nu verhuurd gaat het sowieso nooit redden in Feyenoord 1.




Sorry on lcv bij NAC die daar al onomstreden is, gaat het op zeker wel redden


Hij doet het redelijk ja, maar hij heeft nog maar een paar duels achter de rug. Het leuk doen bij nac in de toto-divisie is nog geen garantie tot slagen bij Feyenoord.
Dat andere talent Azarkan heeft nog geen minuut voor nac gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 februari 2021 om 16:55:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 februari 2021 om 16:19:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 februari 2021 om 12:59:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 februari 2021 om 12:28:

leuk in april wordt deze competitie hervat en iedereen is nu verhuurd....



Ja jammer dat de glazen bol van Frankie stuk was hè.

Los daarvan, wat nu verhuurd gaat het sowieso nooit redden in Feyenoord 1.




Sorry on lcv bij NAC die daar al onomstreden is, gaat het op zeker wel redden


Hij doet het redelijk ja, maar hij heeft nog maar een paar duels achter de rug. Het leuk doen bij nac in de toto-divisie is nog geen garantie tot slagen bij Feyenoord.
Dat andere talent Azarkan heeft nog geen minuut voor nac gespeeld.



Hendriks doet het prima bij NAC, maar ik vond het in de jeugd geen bijzonder groot talent. Ik zie meer in vd Ven. Al is dat ook eerste divisie niveau, die springt er wat mij betreft echt uit. Lijkt me een perfecte opvolger voor Senesi.

Azarkan gaat het niet redden vrees ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Onder 21-speler Ömer Gündüz blijft langer bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft het lopende contract van de negentienjarige middenvelder met een jaar verlengd tot medio 2022.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, rekent erop dat Gündüz zichzelf in het nieuwe seizoen gaat laten zien. ‘Door de coronamaatregelen en een blessure heeft Ömer nauwelijks de mogelijkheid gehad om zich te bewijzen dit jaar. Dus willen we hem, ook omdat we ervan overtuigd zijn dat er genoeg in het vat zit, nog een kans geven om zich te onderscheiden als speler van Feyenoord Onder 21.’

Zelf ziet Gündüz zijn contractverlenging als een beloning voor zijn harde werken. ‘Ik heb elke dag mijn best gedaan om zo goed mogelijk terug te veren na mijn blessure en ben altijd positief gebleven. Dat Feyenoord me volgend jaar er gewoon weer bij wil hebben geeft veel vertrouwen in de aanloop naar komend seizoen.’

De rechtsbenige middenvelder loopt al bijna tien jaar rond op Varkenoord. In 2012 maakte hij de overstap van Excelsior Maassluis naar Feyenoord Academy, waar hij vervolgens alle jeugdelftallen doorliep.



Leuke speler voor de O21, hopen dat ze volgend jaaar gaan promoveren.

 

+1/-0

maar 1 jaar verlengt zal wel met zijn zware blessure te maken hebben

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NAC Breda staat ervoor open om Ramon Hendriks ook volgend seizoen te huren van Feyenoord. De 19-jarige verdediger maakt een goede ontwikkeling door en doet de nodige ervaring op in de Keuken Kampioen Divisie.

''Het ligt aan Feyenoord wat ze met hem willen'', vertelt Maurice Steijn in gesprek met BN DeStem. ''Als ze hem nog niet goed genoeg vinden, kunnen wij hem prima gebruiken. Een wedstrijd als tegen Jong AZ hoort bij het leven van een voetballer. Dat zijn leermomenten, daarom heeft Feyenoord hem bij ons neergezet.''

''Het is sowieso moeilijk een linker centrale verdediger te pakken”, vervolgt Steijn, die graag ook volgend seizoen de beschikking heeft over een verdediger die Nederlands spreekt. ''Hendriks is zeker een optie volgend seizoen mits we zelf iemand kunnen halen natuurlijk die aan onze eisen voldoet.''

Fouten tegen Jong AZ
Hendriks speelde maandagavond geen goede wedstrijd, maar volgens Steijn wordt hij hier juist sterker van. ''Ik heb hem bij me geroepen, want hij zat er doorheen in de kleedkamer. ‘Kop op, je hebt het tot nu toe hartstikke goed gedaan. Je komt van Feyenoord onder 21. Zonder wedstrijdritme hebben we je erin gegooid.’ Fouten horen erbij. Hendriks kan een keer slecht kan spelen, zoals De Rooij een aantal wedstrijden niet goed heeft gespeeld. Hier moet hij van leren. Ik heb daar niet zoveel moeite mee.''



Het zou goed zijn voor zijn ontwikkeling om hem nog een jaartje te verhuren mits nac promoveeert natuurlijk. Van op de bank zitten bij ons wordt hij niet beter.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 22 23 24 25 26

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21