Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 07 januari 2021 om 00:27:

Almere City is toch een satelietclub van Ajax?



Nee dat zijn ze niet.

 

+1/-0

Ze hebben een goede binding met Ajax en soms leent Ajax ze een speler, als ik goed ben ingelicht.

 

+1/-0

Ja dat komt de club en onderhand heel Almere oorspronkelijk uit Amsterdam komen, maar ze hebben geen samenwerkingsverband. Ze nemen afentoe eens een jeugdspeler van ajax die tekort komt, maar goed er gaan ook jeugdspelers van Feyenoord heen.

Gewoon een zelfstandige club met een kutnaam.

 

+1/-0

Arnesen zal proberen wat jonge spelers tijdelijk elders te stallen. Bv Bannis en El Bouchataoui.

 

+1/-0

Laten we het hopen ze moeten gewoon op niveau gaan spelen van alleen trainen word je niet beter. Al zie ik El Bouchataoui het niet redden, veel en veel te licht.
Azarkan ook verhuren graag, leuk voor Emmen ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 januari 2021 om 09:24:

Laten we het hopen ze moeten gewoon op niveau gaan spelen van alleen trainen word je niet beter. Al zie ik El Bouchataoui het niet redden, veel en veel te licht.
Azarkan ook verhuren graag, leuk voor Emmen ofzo.



Dat is voor veel van die marokkaanse talenten lastig zijn vaak aan de lichte en/of kleine kant technisch prima maar fysiek moeten ze nog stappen maken.

 

+1/-0

Het is allemaal leuk en aardig in de jeugd, maar om te slagen moet je meer in huis hebben. Er mist wat bij deze jongen en hij moet maar eens anderhalf jaar in de eerste divisie actief zijn. Zo word het niks.

 

+1/-0

Vente is nog altijd in beeld bij PEC Zwolle. Dat meldde Mikos Gouka. Tegelijkertijd wordt Bannis nu in verband gebracht met FC Volendam.

 

+1/-0

Gouka zegt zoveel.

 

+1/-0

'Feyenoord langer door met Johnsen en Skogren'.

Middenvelder Mikael Johnsen en verdediger Sondre Skogen blijven langer bij Feyenoord. Dat meldt clubwatcher Mikos Gouka. Het tweetal werd gehuurd van het Noorse Rosenborg om het Onder 21-elftal te versterken. Door corona kwam dat elftal dit seizoen nauwelijks in actie.

De Noorse talenten (beiden twintig jaar) zouden aanvankelijk tot de winter gehuurd worden van Rosenborg, waarna hun contract bij die club afliep. Volgens Feyenoord Transfermarkt gaat het om contracten tot aankomende zomer, met de optie om deze te verlengen.

De huurtransfers van Johnsen en Skogen waren afgelopen zomer onderdeel van het versterken van het Onder 21-elftal, waar Frank Arnesen druk mee bezig was. Dat pakte in de eerste maanden nog niet goed uit. In de beloftepoule die Feyenoord op termijn instroming in de voetbalpiramide moest opleveren, stond de club een-na-laatste op het moment dat de competitie door corona werd stopgezet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 14 januari 2021 om 10:01:

Gouka zegt zoveel.




inderdaad die heeft geen bron en doet niet aan hoor en wederhoor. Alles wat hij de lucht in slingert klopt van heen hol

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 09:15:

Vente is nog altijd in beeld bij PEC Zwolle. Dat meldde Mikos Gouka. Tegelijkertijd wordt Bannis nu in verband gebracht met FC Volendam.


Ik las dat ze vooral daar worden aangeboden ipv dat er interesse is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 januari 2021 om 08:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2021 om 09:15:

Vente is nog altijd in beeld bij PEC Zwolle. Dat meldde Mikos Gouka. Tegelijkertijd wordt Bannis nu in verband gebracht met FC Volendam.


Ik las dat ze vooral daar worden aangeboden ipv dat er interesse is.



Lijkt er wel op, maar financieel is het nu erg lastig voor de clubs vooral kleine clubs hebben het zwaar.

 

+1/-0

Vente lekker naar de sportclub sturen...

 

+1/-0

Je gaat toch ook geen talenten aantrekken als je hard punten nodig hebt lijkt mij zo. Ze hebben beide nog helemaal niks bewezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 januari 2021 om 10:48:

Je gaat toch ook geen talenten aantrekken als je hard punten nodig hebt lijkt mij zo. Ze hebben beide nog helemaal niks bewezen.


Zeker deze 2 niet want zijn beide gewoon niet goed genoeg. Zouden bij Excelsior ook gewoon wissel zitten...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 januari 2021 om 10:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 januari 2021 om 10:48:

Je gaat toch ook geen talenten aantrekken als je hard punten nodig hebt lijkt mij zo. Ze hebben beide nog helemaal niks bewezen.


Zeker deze 2 niet want zijn beide gewoon niet goed genoeg. Zouden bij Excelsior ook gewoon wissel zitten...



Azarkan kan je in dat rijtje erbij zetten, die gaat het ook niet redden. Leuk voor de O21 volgend jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 januari 2021 om 11:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 januari 2021 om 10:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 januari 2021 om 10:48:

Je gaat toch ook geen talenten aantrekken als je hard punten nodig hebt lijkt mij zo. Ze hebben beide nog helemaal niks bewezen.


Zeker deze 2 niet want zijn beide gewoon niet goed genoeg. Zouden bij Excelsior ook gewoon wissel zitten...



Azarkan kan je in dat rijtje erbij zetten, die gaat het ook niet redden. Leuk voor de O21 volgend jaar.


Die vind ik nog wel iets hebben, heeft een actie, een goede traptechniek en een mooie steekpas. Fysiek is wel echt een probleem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 januari 2021 om 11:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 januari 2021 om 11:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 januari 2021 om 10:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 januari 2021 om 10:48:

Je gaat toch ook geen talenten aantrekken als je hard punten nodig hebt lijkt mij zo. Ze hebben beide nog helemaal niks bewezen.


Zeker deze 2 niet want zijn beide gewoon niet goed genoeg. Zouden bij Excelsior ook gewoon wissel zitten...



Azarkan kan je in dat rijtje erbij zetten, die gaat het ook niet redden. Leuk voor de O21 volgend jaar.


Die vind ik nog wel iets hebben, heeft een actie, een goede traptechniek en een mooie steekpas. Fysiek is wel echt een probleem.



Hij is 1,50 hoog en ziet er nog uit als een brugklasser, zo gaat hij het gewoon niet redden.

 

+1/-0

Als Marouan zich fysiek goed kan ontwikkelen, dan zal hij zeker mee kunnen spelen, want ik heb al gezien, dat er meerdere spelers van zijn lengte professioneel hoog spelen. Die linkerspits van Santos, bij Shachtar Donetz, in de Duitse liga, de Franse, Italiaanse, Spaanse, Portugese.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21