Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 57 pagina's: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 februari 2026 om 18:31:

Komende zomer loopt het contract van Koeman jr. bij Telstar af, dus mag hij inmiddels met andere clubs praten over een zomerse transfer.

Ik zou het wel aandurven met hem bij Feyenoord.

Is niet goed genoeg voor de top. Zou voor den Busser gaan.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 17 februari 2026 om 21:33:

Lijkt me een strak plan!

+1/-0

Sobat schreef op 17 februari 2026 om 23:52:

Santigoal29 schreef op 17 februari 2026 om 21:33:

Lijkt me een strak plan!

Eens. Koeman doet af ertoe de gekste dingen. De Busser zie je nooit gekke dingen doen, beschikt over weergaloze reflexen en heeft een mooie leeftijd van 26 wat houvast geeft voor langere tijd. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet hoe het met het voetballende gedeelte zit bij hem, dat is tegenwoordig ook een vereiste in de top. Minpunt is dat hij heeft zijn voornaam niet mee heeft :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 maart 2026, 12:23:43.

+1/-0

Eredivisie-uitblinker droomt van Feyenoord: 'Dat zou ik zeker mooi vinden'

Ik zie Noah Naujoks niet als 'uitblinker' deze competitie, maar hij is zeker één van de beteren bij Excelsior. Hij doet het daar goed als '10', maar of hij bij Feyenoord zou kunnen?

Hij is inmiddels 23, dus heel veel 'rek' zit er niet meer in. Misschien zou hij op een gegeven moment wat verder terugzakken in het elftal, richting een meer controlerende positie op het middenveld of op de back-positie.

Zou hij ook wel kunnen, wellicht...

Hij is niet te duur, hij hard keihard en best wel wat voetballende kwaliteiten...

+2/-1

Zal je altijd zien mijn favoriet De Busser ging vreselijk de fout in tegen Twente. Een ouderwetse blunder. Nou ja dat gebeurt elke keeper wel een keer, zolang het een uitzondering blijft…..

+1/-0

Knakkie schreef op 12 maart 2026 om 12:25:

Zal je altijd zien mijn favoriet De Busser ging vreselijk de fout in tegen Twente. Een ouderwetse blunder. Nou ja dat gebeurt elke keeper wel een keer, zolang het een uitzondering blijft…..

Feyenoord moet komende zomer iets met zijn keepers doen. Wellenreuther is geen geweldenaar, ik zie er geregeld doelpunten invliegen waarvan ik denk: 'een goede keeper heeft-ie'. Hij heeft de ploeg ook een aantal keer gered, misschien dat het over een heel seizoen tegen elkaar weg te strepen is. Maar dat betekent dan eigenlijk dat hij géén punten voor je pakt.

Wat mij echter het meeste stoort aan Wellenreuther is zijn 'aanwezigheid'. De manier waarop hij tekeergaat tegen medespelers, hoe hij zich gedraagt richting de arbitrage en tegenstanders. Zo is hij wellicht, maar ik vind het een zwaktebod om iemand zich zo te zien gedragen.

Ik vraag me ook af wat het bijdraagt aan de prestatie van het team. Nu staat er een behoorlijk ervaren centrum, waarvan je verwacht dat ze zich niet gek laten maken. Maar dat geschreeuw en die verwijten na weer een tegendoelpunt; volgens mij worden spelers dat op een gegeven moment behoorlijk zat.

Als ik me dan bedenk hoe 'soeverein' het allemaal leek de eerste wedstrijden van het seizoen, en nu broos het allemaal nu is. Het gedrag van Wellenreuther helpt in ieder geval niet, lijkt mij...

Dan liever een keeper die het houdt bij 'normaal' coachen, en verder wat meer met zichzelf bezig is.

+1/-0

De keepers van Jong Oranje (Nederlands elftal onder 21) zijn Bernt Klaverboer, Joeri Heerkens en Niek Schiks.

Ken ze zelf niet goed genoeg maar mischien zit daar wat tussen voor de toekomst.
Klaverboer zou logisch kunnen zijn die anderen zitten al bij psv en ajax.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 12 maart 2026 om 12:40:

Feyenoord moet komende zomer iets met zijn keepers doen. Wellenreuther is geen geweldenaar, ik zie er geregeld doelpunten invliegen waarvan ik denk: 'een goede keeper heeft-ie'. Hij heeft de ploeg ook een aantal keer gered, misschien dat het over een heel seizoen tegen elkaar weg te strepen is. Maar dat betekent dan eigenlijk dat hij géén punten voor je pakt.

Wat mij echter het meeste stoort aan Wellenreuther is zijn 'aanwezigheid'. De manier waarop hij tekeergaat tegen medespelers, hoe hij zich gedraagt richting de arbitrage en tegenstanders. Zo is hij wellicht, maar ik vind het een zwaktebod om iemand zich zo te zien gedragen.

Ik vraag me ook af wat het bijdraagt aan de prestatie van het team. Nu staat er een behoorlijk ervaren centrum, waarvan je verwacht dat ze zich niet gek laten maken. Maar dat geschreeuw en die verwijten na weer een tegendoelpunt; volgens mij worden spelers dat op een gegeven moment behoorlijk zat.

Als ik me dan bedenk hoe 'soeverein' het allemaal leek de eerste wedstrijden van het seizoen, en nu broos het allemaal nu is. Het gedrag van Wellenreuther helpt in ieder geval niet, lijkt mij...

Dan liever een keeper die het houdt bij 'normaal' coachen, en verder wat meer met zichzelf bezig is.

Buiten het feit dat hij voor een keeper ontzettend veel gele kaarten heeft gekregen door eigen toedoen.
Belachelijk!

+1/-0

Sobat schreef op 13 maart 2026 om 01:01:

(...)Buiten het feit dat hij voor een keeper ontzettend veel gele kaarten heeft gekregen door eigen toedoen.
Belachelijk!

Exact. Die gele kaarten zijn een zichtbaar gevolg van het gedrag van Wellenreuther. Ik denk echter dat de 'onzichtbare' gevolgen, de onrust die dat 'theater' van hem veroorzaakt het gehele team misschien nog wel negatiever beinvloedt.

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2026 om 15:57:

De keepers van Jong Oranje (Nederlands elftal onder 21) zijn Bernt Klaverboer, Joeri Heerkens en Niek Schiks.

Ken ze zelf niet goed genoeg maar mischien zit daar wat tussen voor de toekomst.
Klaverboer zou logisch kunnen zijn die anderen zitten al bij psv en ajax.

Ik vraag me af og dat de juiste leeftijdscategorie is voor Feyenoord, om naar keepers te scouten. Keepen is een ervaringsvak, méér nog dan welke andere positie in het elftal. Als je voor een te jonge keeper gaat, loop je het risico dat je hem te snel afschrijft als het minder gaat.

Daarnaast kan een keeper het presteren op niveau veel langer volhouden. (Veld)spelers zijn tegenwoordig vanaf hun dertigste al 'oud', en afgeschreven. Keepers worden eigenlijk alleen maar beter.

Als Feyenoord, zoals ik bepleit, voor komend seizoen een keeper nodig heeft die beter is dan Wellenreuther en er direct staat; moet het wellicht in de leeftijdscategorie 26-29 zoeken. Een keeper van die leeftijd kan misschien nog wel 10 jaar mee. En kan afhankelijk van zijn loopbaan al voldoende ervaring hebben opgedaan.

Een broekie van begin 20 op doel zetten, is een beetje vragen om problemen in mijn ogen.

Dit bericht is gewijzigd op 17 maart 2026, 13:50:19.

+1/-0

En Ronald Koeman dan, ook een broekie, maar draait wel op eredivisie nivo mee.

+1/-0

danall schreef op 17 maart 2026 om 14:10:

En Ronald Koeman dan, ook een broekie, maar draait wel op eredivisie nivo mee.

Altijd in de marge gekeept wordt straks 31 maar in de zomer ook transfervrij dat Telstar het best goed doet begint bij hem. Ik denk dat je hem er prima bij kan hebben als tweede keeper. Bijlow terug en Koeman jr. :B

Dit bericht is gewijzigd op 17 maart 2026, 16:23:55.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2026 om 16:15:

(...)Altijd in de marge gekeept wordt straks 31 maar in de zomer ook transfervrij dat Telstar het best goed doet begint bij hem. Ik denk dat je hem er prima bij kan hebben als tweede keeper. Bijlow terug en Koeman jr. :B

Bijlow moet je niet meer terughalen, met zijn (blessure)verleden. Het eerste de beste pijntje, en hij krijgt het stempel van invalide. Daarnaast past hij sowieso niet in Feyenoords salarishuis.

En Koeman jr. is niet zo heel goeie keeper, in mijn ogen.

Feyenoord moet toch wel met iets beters op de proppen kunnen komen?

+1/-0

Was ook een geintje over Bijlow dat boek is dicht. Feyenoord kennende zullen ze wel met een buitenlandse verrassing komen via transferroom.

+1/-0

Normaliter geen groot voorstander gezien de prijs/kwaliteitverhouding, maar momenteel lopen er een aantal spelers rond op de Nederlandse markt die een versterking zouden kunnen zijn. Vraag is natuurlijk wel in hoeverre ze haalbaar zijn, de meesten niet waarschijnlijk. Een aantal opties in NL met restwaarde/doorgroeipotentie:

Keeper:
Geen geschikte kandidaat.

RB:
Lushendry Martes (17r, Sparta)

CV:
Ismaël Baouf (19, Cambuur)
https://www.transfermarkt.nl/baouf-wederom-de-grote-winnaar-in-de-nieuwe-marktwaardenupdate/view/news/476768link
Ruud Nijstad (18, Twente)

LB:
Mats Rots (20, Twente)
Souffian El Karouani (25, Utrecht -*transfervrij)

CVM:
Gjivai Zechiël (komt terug)
Stije Resink (22, Groningen)
Kodai Sano (22, NEC)

AM:
Mohamed Ihattaren (24, Fortuna)
Noe Lebreton (21, NEC)

RV:
Sami Ouaissa (21, NEC)

SP:

LV:
Basar Önal (21, NEC)
Sondre Ørjasæter (22, Twente)

Dikgedrukt zou ik een poging voor wagen. Ihattaren is een gokje (qua mentaliteit/fitheid), maar lijkt qua mentaliteit en fitheid de goede kant op te gaan en kwalitatief een duidelijke versterking.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 maart 2026, 15:57:20.

+1/-0

Willykment schreef op 18 maart 2026 om 15:49:

Normaliter geen groot voorstander gezien de prijs/kwaliteitverhouding, maar momenteel lopen er een aantal spelers rond op de Nederlandse markt die een versterking zouden kunnen zijn. Vraag is natuurlijk wel in hoeverre ze haalbaar zijn, de meesten niet waarschijnlijk. Een aantal opties in NL met restwaarde/doorgroeipotentie:

Keeper:

RB:
Lushendry Martes (17r, Sparta)

CV:
Ismaël Baouf (19, Cambuur)
https://www.transfermarkt.nl/baouf-wederom-de-grote-winnaar-in-de-nieuwe-marktwaardenupdate/view/news/476768link
Ruud Nijstad (18, Twente)

LB:
Mats Rots (20, Twente)
Souffian El Karouani (25, Utrecht -*transfervrij)

CVM:
Gjivai Zechiël (komt terug)
Stije Resink (22, Groningen)
Kodai Sano (22, NEC)

AM:
Mohamed Ihattaren (24, Fortuna)
Noe Lebreton (21, NEC)

RV:
Sami Ouaissa (21, NEC)

SP:

LV:
Basar Önal (21, NEC)
Sondre Ørjasæter (22, Twente)

Dikgedrukt zou ik een poging voor wagen. Ihattaren is een gokje (qua mentaliteit/fitheid), maar lijkt qua mentaliteit en fitheid de goede kant op te gaan en kwalitatief een duidelijke versterking.

Als je het over de Nederlandse markt hebt vind ik De Busser wel een geschikte kandidaat voor in de goal. Jij niet?

+1/-0

Keepers blijven een apart volk haha ik ben wel overtuigd dat Feyenoord een echte topper moet hebben het liefst een Nederlander.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 57 pagina's: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord