Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 december 2021 om 00:48:

Clasie reed altijd Haarlem-Rotterdam en Slot blijft gewoon in Zwolle wonen.



Ja woont onze Arne nog in Zwolle? Die zal toch wel een pied-à-terre hebben in het Rotterdamse. Moet er niet aan denken elke dag 150 km heen en terug. Wel goed voor de zegeltjes bij de pomp :B

 

+1/-0

En? Is het al rond? :denk
Of zal het weer zo’n Tymosjtsjoek verhaal worden…….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 december 2021 om 11:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 december 2021 om 00:48:

Clasie reed altijd Haarlem-Rotterdam en Slot blijft gewoon in Zwolle wonen.



Ja woont onze Arne nog in Zwolle? Die zal toch wel een pied-à-terre hebben in het Rotterdamse. Moet er niet aan denken elke dag 150 km heen en terug. Wel goed voor de zegeltjes bij de pomp :B



Meestal zijn ze dan groot gedeelte van de week wel in de omgeving Rotterdam, Feyenoord heeft diverse appartementen voor spelers en staf in Rotterdam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 december 2021 om 11:26:

En? Is het al rond? :denk
Of zal het weer zo’n Tymosjtsjoek verhaal worden…….



Als Joey nu weer teleurgesteld wordt heeft Heerenveen niks meer aan hem, die gaat dan geen meter extra meer lopen voor de club.

 

+1/-0

eerste bod geweigerd, maar Feyenoord heeft een 2e bod gedaan

 

+1/-0

'Heerenveen weigert eerste bod van Feyenoord'

De onderhandelingen tussen Feyenoord en sc Heerenveen zijn momenteel in volle gang. De Friezen hebben het openingsbod van de Rotterdammers op Joey Veerman naast zich neergelegd, zo meldt FeyenoordTM. De stadionclub heeft inmiddels alweer een tweede bod gedaan op de 23-jarige middenvelder.

De hoogte van de biedingen zijn niet bekend in de media. Zaakwaarnemer Fulco van Kooperen vindt een bedrag van 'rond de zes miljoen euro' plus een doorverkooppercentage marktconform voor Veerman. De Volendammer heeft nog een contract tot medio 2024 bij Heerenveen.

Van Kooperen liet ook weten dat Veerman open staat voor een overstap naar De Kuip. ''We zullen zien hoe het verder gaat. Joey wil sowieso een stap maken. Ik denk dat Feyenoord heel goed bij hem past. Heerenveen heeft nu gezegd: Als we het op tijd weten, dus niet op 20 januari of zoiets, dan willen we meedenken.''

 

+1/-0

Bedrag lijkt onder de 6 miljoen uit te komen als ik de berichtgeving op FTM lees, dat vind ik een positieve ontwikkeling.

 

+1/-0

Antonucci in omgekeerde richting?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 december 2021 om 18:08:

Antonucci in omgekeerde richting?



Ferry de Haan heeft eerder wel gezegd dat Feyenoord spelers aangeboden heeft, maar was geen interesse toen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 december 2021 om 17:55:

Bedrag lijkt onder de 6 miljoen uit te komen als ik de berichtgeving op FTM lees, dat vind ik een positieve ontwikkeling.


€ 5 miljoen met maximaal 10% doorverkoop lijkt de beste optie want hij is dit seizoen gewoon niet 'top'. Ik vind het 'n behoorlijk groot risico om hem voor zoveel geld te halen.

 

+1/-0

Een transfer is altijd een risico, maar als je Bozenik voor ca. 5 miljoen haalt en Antonucci voor ca. 2 miljoen dan moet je zeker niet aarzelen om Veerman voor zeg 5 miljoen te halen.
In potentie een zeer goede middenvelder.

Dit bericht is gewijzigd op 31 december 2021, 21:10:50.

 

+1/-0

Veerman wacht rustig af: ''Er is heel veel interesse''

Feyenoord doet er alles aan om Joey Veerman de komende weken aan de selectie toe te voegen. De 23-jarige middenvelder blijft rustig onder de onderhandelingen. ''We zien wel wat er deze weken gaat gebeuren. Ik sta er heel ontspannen in.''

''Er is heel veel interesse'', vervolgt Veerman in gesprek met de Leeuwarder Courant. ''De bal ligt bij Heerenveen. Net als een halfjaar geleden. Natuurlijk was ik deze zomer even teleurgesteld toen de transfer er niet kwam. Maar aan de andere kant: ik heb zelf mijn contract bij Heerenveen getekend.''

''Ik heb altijd heel duidelijk mijn mening gegeven'', vertelt de middenvelder die altijd eerlijk is tijdens interviews. ''Dat komt omdat ik veel eis. Van mezelf, maar ook van anderen. Daardoor ben ik tijdens de wedstrijden niet altijd een makkelijke jongen. Maar omgekeerd begrijp ik ook dat spelers zich aan mij ergeren, als ik ballen geef die zij niet begrijpen.''

 

+1/-0

ik verwacht dat hij al meegaat op trainingskamp, dat is natuurlijk het allerbeste.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 januari 2022 om 10:20:

ik verwacht dat hij al meegaat op trainingskamp, dat is natuurlijk het allerbeste.



Diemers en Teixeira out Veerman in, dan doe je goede zaken!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 januari 2022 om 10:20:

ik verwacht dat hij al meegaat op trainingskamp, dat is natuurlijk het allerbeste.




Dan mogen ze wel opschieten, maandag vertrekt de ploeg al naar Spanje. Ik vermoed zomaar dat ze dat niet gaan redden.

 

+1/-0

ze gaan niet maar blijven hier

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 januari 2022 om 22:25:

ze gaan niet maar blijven hier



Wat een teringzooi met die corona.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 januari 2022 om 22:55:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 januari 2022 om 22:25:

ze gaan niet maar blijven hier



Wat een teringzooi met die corona.



Die omicron verspreid zich als een gek ondanks alle maatregelen, maar is gelukkig een stuk milder met name minder erg voor de longen dat is gunstig voor de toekomst.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 januari 2022 om 05:39:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 januari 2022 om 22:55:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 januari 2022 om 22:25:

ze gaan niet maar blijven hier



Wat een teringzooi met die corona.



Die omicron verspreid zich als een gek ondanks alle maatregelen, maar is gelukkig een stuk milder met name minder erg voor de longen dat is gunstig voor de toekomst.



Laten we het hopen.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman