Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Welke spelers moeten weg?

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik ben gewoon klaar met ons ultra trage en zwakke centrum

 

+1/-0

Larsson is een van de betere spelers. Toen Feyenoord CL-voetbal speelde was hij een van de weinige die overeind bleef.

 

+1/-1

Karsdorp is wat mij betreft een matige verdediger, die af en toe eens goed speelt, maar ook regelmatig opzichtig in de fout gaat, met catastrofale gevolgen. Over het algemeen presteert hij te weinig. Le is echt waardeloos, Senesi te wisselvallig.
Botteghin moet i.m.o. z.s.m. terug in de basis. Ayoub speelt zelden, daar zijn redenen voor, zoals te onervaren, stomme fouten etc, dus ook verkopen.
Een goede wedstrijd en aanvalsopbouw begint vanuit de verdediging, dat leer ik mijn leerlingen als schaaktrainer ook jaar in jaar uit.
Bij Feyenoord staat de verdediging al jaren niet goed. Daarom verliezen we de afgelopen jaren van clubs als Go Ahead, de superboeren, Excelsior etc. Allemaal clubs die dan weer eens promoveren, dan weer eens degraderen. Als topclub of subtopclub hoor je daarvan te winnen.

 

+1/-1

Ik zie deze spelers het liefste vertrekken: Jorgensen, Haps, Diemers, Texeira, Azarkan, Vente, Burger
Verhuren: AEB, Hendriks
Naar O21: Skogen, Conteh, Owusu, Belarbi, Dermane

 

+2/-0

Kan daar helemaal mee eens zijn, al ben ik eigenlijk ook klaar met Fer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 juli 2021 om 13:41:

Kan daar helemaal mee eens zijn, al ben ik eigenlijk ook klaar met Fer


Ik ook niet, maar die zie ik niet weggaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 juli 2021 om 14:07:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 juli 2021 om 13:41:

Kan daar helemaal mee eens zijn, al ben ik eigenlijk ook klaar met Fer


Ik ook niet, maar die zie ik niet weggaan.



is aan zijn laatste jaar bezig mooi voor de bank

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 juli 2021 om 12:52:

Ik zie deze spelers het liefste vertrekken: Jorgensen, Haps, Diemers, Texeira, Azarkan, Vente, Burger
Verhuren: AEB, Hendriks
Naar O21: Skogen, Conteh, Owusu, Belarbi, Dermane


Ik zou Conteh voorlopig bij het eerste houden, we hebben een tekort aan voorhoede spelers. AEB zou ik in de basis zetten, maar lijkt er vooralsnog niet van te komen. Dan is verhuur inderdaad de beste optie. Dermane is niet beter dan onze eigen jeugd, ik heb die speler niets speciaals zien doen. Alleen maar korte passes over 10/15 meter. Belarbi zou ik afschrijven, komt tekort.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 juli 2021 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 juli 2021 om 12:52:

Ik zie deze spelers het liefste vertrekken: Jorgensen, Haps, Diemers, Texeira, Azarkan, Vente, Burger
Verhuren: AEB, Hendriks
Naar O21: Skogen, Conteh, Owusu, Belarbi, Dermane


Ik zou Conteh voorlopig bij het eerste houden, we hebben een tekort aan voorhoede spelers. AEB zou ik in de basis zetten, maar lijkt er vooralsnog niet van te komen. Dan is verhuur inderdaad de beste optie. Dermane is niet beter dan onze eigen jeugd, ik heb die speler niets speciaals zien doen. Alleen maar korte passes over 10/15 meter. Belarbi zou ik afschrijven, komt tekort.


AEB lijkt onder Slot niet te gaan spelen en dan kan je hem het beste verhuren. In Conteh zie ik echt niets bijzonders, die voegt echt niets toe.
Dermane kan een aardige toevoeging zijn voor de O21, daar kan je niet alleen onze talenten stallen.
Ik vind die Skogen eerder de talenten in de weg lopen bij de O21. In Belarbi ziet alleen van Hanegem iets in :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Welke spelers moeten weg?