Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Adolfo Gaich

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord lijkt zich de laatste dagen te roeren op de transfermarkt. De Rotterdammers zoeken in Argentinie naar versterking voor de ploeg van Jaap Stam en dat is ook de media in Zuid-Amerika opgevallen. De laatste dagen schrijven diverse journalisten over de stadionclub.

FOX Sports-journalist Leandro Alves weet te melden dat Feyenoord met een bod gaat komen op Adolfo Gaich. De twintigjarige spits wordt door diverse 'insiders' al weken gelinkt aan een mogelijke overstap naar De Kuip, maar tot vandaag heeft nog geen enkele medium het bevestigt.

Gaich is een groot talent van San Lorenzo en maakt ook veel indruk bij Argentinië Onder 20. Hij was daar in vijftien wedstrijden negen keer trefzeker. Zijn marktwaarde wordt momenteel geschat op een bedrag van boven de tien miljoen euro.



Alleen al om zijn bijnaam halen
forumillustratie

 

+1/-0

Was de bijnaam van de zeer getalenteerde Gabrich die toentertijd naar Amsterdam ging ook niet Tanque? :B
Ivan Gabrich en Adolf Gaich, tja...kan geen toeval zijn :ja

 

+0/-0

Dit gaat niet gebeuren denk ik, San Lorenzo heeft vermoedelijk wat bevriende journalisten ingeschakeld om de transferprijs van deze spits omhoog te werken. Het helpt vaak als er al een Europese club "geïnteresseerd is".
Zou overigens wel een prima spits zijn voor ons, maar je kan betere spitsen krijgen die minder hoeven te kosten.

 

+1/-0

Heeft sowieso nog maar dertien wedstrijden gespeeld. Potentieel een groot talent maar wel een risicogevalletje.

Ik heb liever dat ze Senesi halen van San Lorenzo.

 

+1/-0

Koopmeiners is niet te betalen 10+ miljoen en van Drongelelen wil in Duitsland blijven. Honda en Elia voegen ook niks toe lopen alleen maar de jeugd in de weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 13 augustus 2019 om 17:52:

Koopmeiners is niet te betalen 10+ miljoen en van Drongelelen wil in Duitsland blijven. Honda en Elia voegen ook niks toe lopen alleen maar de jeugd in de weg.



Koopmeiners zou te duur kunnen zijn... Ik zou bij van drongelen maar eens informeren wat hij wil. Zo in de 2de divisie in duitsland leek me ook geen pretje. Elia en honda voegen wel degelijk wat toe en welke jeugd lopen ze in de weg? Azarkan, summerville? Burger? Die hebben de kans gehad en zijn te ligt bevonden. Verhuren en later weer een kans.

 

+1/-1

Die van Drongelen heeft zelf aangegeven in de media dat hij een terugkeer naar Nederland niet ziet zittenen zou ook al iets van rond de 8 miljoen moeten kosten. Totaal onhaalbaar dus.

 

+1/-0

Schijnt dat meerdere clubs hem willen, dan hangt het weer van zaakwaarnemer en familie af. Wil die meteen cashen dan gaat die naar Spanje, wil die een suarez route bewandelen dan komt ie naar Nederland. Je weet nooit wat voor figuren z'n jongen om zich heen heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 13 augustus 2019 om 20:37:

Die van Drongelen heeft zelf aangegeven in de media dat hij een terugkeer naar Nederland niet ziet zittenen zou ook al iets van rond de 8 miljoen moeten kosten. Totaal onhaalbaar dus.



Waar stond dat in de media? Ik zag in de meda dat psv naar hem infrmeerde en zo 5 miljoen moest kosten.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 13 augustus 2019 om 16:52:

Dit gaat niet gebeuren denk ik, San Lorenzo heeft vermoedelijk wat bevriende journalisten ingeschakeld om de transferprijs van deze spits omhoog te werken. Het helpt vaak als er al een Europese club "geïnteresseerd is".
Zou overigens wel een prima spits zijn voor ons, maar je kan betere spitsen krijgen die minder hoeven te kosten.



Ben wel benieuwd dan...

In mijn ogen is Gaich een speler die je met gemak voor 30M kwijt kan over een paar jaar. Heb veel Onder 20 beelden van hem gezien en hij jaagt de ballen echt dwars door het net heen. Minder verfijnd dan zijn voorganger Lautaro Martinez, maar fysiek nog sterker. Met recht een 'tank', waar heel veel iele verdedigers in de Eredivisie een nachtmerrie van krijgen.

Als je deze gast haalt, wat ik niet verwacht, dan is dat simpelweg een upgrade ten opzichte van Jörgensen + groeipotentieel. Gaich heeft veel meer wapens. En, onderschat het niet, die Argentijnse grinta is goud waard. Die kent maar één stand; winst.

 

+2/-0

Kan iemand mij nou eens uitleggen waarom ik constant berichten zie dat Feyenoord zelf geen geld heeft voor de transfersom van zo'n gozer (om en nabij 8 miljoen volgens de laatste berichten).

Je verkoopt st. Juste voor minimaal 9 miljoen, Vilhena eerder voor 9. Tuurlijk vloeit er het een en ander terug maar ik kan maar niet begrijpen dat we zelf niet de mogelijkheid hebben om 8 miljoen neer te leggen.

Zelfs Barreal zou met behulp van externe partijen moeten worden vastgelegd, en die gozer zou 6 miljoen moeten kosten. Ik merk dat ik redelijk gefrustreerd raak van het feit dat wij schijnbaar met de pet moeten rondgaan om onze selectie van enige kwaliteit te voorzien. Zeker als ik dan kijk wat die boeren neer kunnen leggen. De neuzen is een ander verhaal. Die zijn financieel mijlenver weg, daar heb ik mij bij neergelegd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FRjack schreef op 14 augustus 2019 om 00:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 13 augustus 2019 om 16:52:

Dit gaat niet gebeuren denk ik, San Lorenzo heeft vermoedelijk wat bevriende journalisten ingeschakeld om de transferprijs van deze spits omhoog te werken. Het helpt vaak als er al een Europese club "geïnteresseerd is".
Zou overigens wel een prima spits zijn voor ons, maar je kan betere spitsen krijgen die minder hoeven te kosten.



Ben wel benieuwd dan...

In mijn ogen is Gaich een speler die je met gemak voor 30M kwijt kan over een paar jaar. Heb veel Onder 20 beelden van hem gezien en hij jaagt de ballen echt dwars door het net heen. Minder verfijnd dan zijn voorganger Lautaro Martinez, maar fysiek nog sterker. Met recht een 'tank', waar heel veel iele verdedigers in de Eredivisie een nachtmerrie van krijgen.

Als je deze gast haalt, wat ik niet verwacht, dan is dat simpelweg een upgrade ten opzichte van Jörgensen + groeipotentieel. Gaich heeft veel meer wapens. En, onderschat het niet, die Argentijnse grinta is goud waard. Die kent maar één stand; winst.



Ik vind het een goede spits en ik ben het met je eens dat hij hier goed zou kunnen renderen en veel waard zou kunnen worden, dus als het mogelijk is moet Feyenoord het vooral doen.

Maar jij blaast zijn kwaliteiten nu wel een beetje op Jack. Hij heeft veel goals gemaakt die Michiel Kramer bij wijze van ook zou maken, technisch nou ook weer niet zo bijzonder en zeker niet alleen maar ballen die door het net werden gejaagd. En vergis je niet, in de jeugd kom je met wat fysiek al snel als spits aan je doelpunten.

Nog steeds iemand die we goed kunnen gebruiken bij Feyenoord, want Vente maakt ze niet en is fysiek een lichtgewicht vergeleken bij Gaich. Maar als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding schat ik in Europa fysiek vergelijkbare spitsen Jonas Wind of Sandro Kulenovic op dit moment goedkoper in dan de 15 miljoen euro waarover gesproken werd met betrekking tot Gaich en ik acht hen misschien ook iets verder in hun ontwikkeling.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Schevenees schreef op 14 augustus 2019 om 11:55:

Kan iemand mij nou eens uitleggen waarom ik constant berichten zie dat Feyenoord zelf geen geld heeft voor de transfersom van zo'n gozer (om en nabij 8 miljoen volgens de laatste berichten).

Je verkoopt st. Juste voor minimaal 9 miljoen, Vilhena eerder voor 9. Tuurlijk vloeit er het een en ander terug maar ik kan maar niet begrijpen dat we zelf niet de mogelijkheid hebben om 8 miljoen neer te leggen.

Zelfs Barreal zou met behulp van externe partijen moeten worden vastgelegd, en die gozer zou 6 miljoen moeten kosten. Ik merk dat ik redelijk gefrustreerd raak van het feit dat wij schijnbaar met de pet moeten rondgaan om onze selectie van enige kwaliteit te voorzien. Zeker als ik dan kijk wat die boeren neer kunnen leggen. De neuzen is een ander verhaal. Die zijn financieel mijlenver weg, daar heb ik mij bij neergelegd.


Daar snap ik dus ook niks van. Al zou je extreme kosten maken en 60% moeten afstaan dan nog hou je 7,6 mio over.... Heel vreemd allemaal als alles klopt.


Of Feyenoord betaalt de huurspelers hun salaris niet betalen een eenmalige huurfee en betalen dit uit de transferinkomsten?

 

+1/-0

Het is voor mij logischer om spelers te kopen met behulp van investeerders dan je club verkopen aan investeerders. Dan zou ik als Feyenoord 51% van de transferrechten houden en 49% verpatsen. Dat is wel de toekomst denk ik, die bedragen voor transfers worden zo achterlijk en dat trekt ook goudzoekers aan.

 

+1/-0

Heeft inderdaad te maken met een salarisbudget wat al een tijdje overschreden wordt, naar wat ik heb gelezen. Het salaris van Karsdorp (en Ié) zal sowieso wel eenmalig uit de bestaande liquide middelen gehaald worden. Ook de salarissen van Toornstra en Berghuis zouden aardig hoog moeten liggen. Aangezien de inkomsten van Feyenoord niet omhoog gaan en de salarissen van de spelers wel, vermoed ik dat veel van de salarissen gewoon uit het geldpotje gehaald moeten worden.

 

+1/-0

Nope. Het heeft te maken met Jan de Jong en de VVF. Jan de Jong had een plan opgesteld waarin de VVF in tien jaar lineair afgelost dient te worden. Komend seizoen is dat 3M en dit is ook begroot. Zijn obsessie met de VvF, die zelf helemaal niet per se weg hoeven, integendeel, gaat dus ten koste van wat erop het veld staat. Daarom is alles financieel een stuk krapper geworden. Tel daarbij de contractverlengingen van Nicolai, Jens en vooral Steven. Die hebben echt niet blind getekend, daar staat wat tegenover. Vilhena houdt je netto niet zoveel aan over. Gaat wat naar hem, naar zijn zaakwaarnemer en was ook de laatste speler uit de pools. Daar komt ook nog eens de tekengelden bij (Johnston, Narsingh, Fer, Marsman, etc.) dus het gaat dan al erg hard naar beneden allemaal. En dan heb je het nog niet over betalingen in termijnen van Krasnodar en Mainz, al weet ik dat niet zeker. Kortom: het is niet zo gek dat we niet even 10M af kunnen tikken.

 

+2/-0

Was niet op de hoogte van die 3 miljoen naar de VvF. Met alle salarisverhogingen niet zo gek dat Feyenoord geen euro te besteden had voor het vertrek van stJuste.

Dan kan je wel doorrekenen: minus bonussen en het doorverkooppercentage ontving Feyenoord 7.5 miljoen voor stJuste op de bank (er van uitgaande dat dit bedrag niet in termijnen gestort wordt). Daarvan is waarschijnlijk een deel geïnvesteerd om het eenmalige salaris van Karsdorp en Ié te betalen, plus het tekengeld van Johnston (wat vermoedelijk niet heel veel is). Dan zou er een te investeren bedrag van ca 5 miljoen overblijven, denk ik.

Zou er dan iets mogelijk zijn als Feyenoord zich voor de EL plaatst, zonder externe investeerders nodig te hebben?

 

+1/-0

Gaat hem nooit worden boven de 10 miljoen....

 

+1/-0

Die komt niet meer, je kan je geld maar een keer uitgeven. Ik denk dat die Argentijnen gewoon proberen de prijs op te drijven, er is namelijk nog steeds geen bod binnen bij die club voor Gaich. Bovendien als ze zelfs schrijven dat Everton ook in de race is, dan weet je dat het complete onzin is.

 

+1/-0

Klopt, die is gewoon een manier om de prijs op te drijven tot er een club toehapt omdat er anders een ander met hem gaat lopen.
Ik vind het geen realistisch verhaal. Daarbij komt dat je meerdere spelers nodig hebben, en sommigen kunnen weg gaan. De spelers die eventueel kunnen vertrekken leveren vrijwel niets op ( van der Heijden kan zowat gratis weg ). Ik geloof nooit dat we een mega-bedrag ( ook al is het uiteindelijk " slechts " 5 miljoen ) gaan uitgeven voor één speler waarover niemand het echt eens is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Adolfo Gaich