Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Verdient nu wel een eigen topic lijkt me, Slot lijkt gecharmeerd van hem tezijn.

 

+2/-0

Leuke voetballer, beetje Valderrama/Gullit vibes haha.

 

+1/-0

De betere versie van Zerrouki gewoon. Triest dat we 8 miljoen over de balk hebben gegooid terwijl we zo'n fantastisch talent in huis hebben. Die 8 miljoen had naar een aanvaller moeten gaan.

 

+1/-0

Gjivai is meer aanvallend als Zerrouki, dat is een controleur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 20:50:

Gjivai is meer aanvallend als Zerrouki, dat is een controleur.


Zechiël kan zowel op 6 als 8, is van nature een controleur in de jeugd. Daar staat hij meestal 6.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:26:

De betere versie van Zerrouki gewoon. Triest dat we 8 miljoen over de balk hebben gegooid terwijl we zo'n fantastisch talent in huis hebben. Die 8 miljoen had naar een aanvaller moeten gaan.




Kom op Willy, je slaat nu wel een beetje boel door in je kruistocht tegen Zerrouki met een hele voorbarige conclusie. Het is nog maar de voorbereiding.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 juli 2023 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:26:

De betere versie van Zerrouki gewoon. Triest dat we 8 miljoen over de balk hebben gegooid terwijl we zo'n fantastisch talent in huis hebben. Die 8 miljoen had naar een aanvaller moeten gaan.




Kom op Willy, je slaat nu wel een beetje boel door in je kruistocht tegen Zerrouki met een hele voorbarige conclusie. Het is nog maar de voorbereiding.


Dat is ook zo, ik hoop enorm dat Zerrouki mij ongelofelijk voor lul zal zetten en mijn ongelijk gaat bewijzen.

 

+1/-0

Kom op Arne geef hem een kans, wordt een publiekslieveling weet ik zeker.

 

+1/-0

Weet niet wat het is met deze speler, echt speler waar je steeds naar kijkt.
Super dat hij een kans krijgt en dat is waar we allemaal op hopen.
Hoeft niet perse gelijk een basisspeler te zijn maar geef hem hem de kans om het af te dwingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 27 augustus 2023 om 17:46:

Weet niet wat het is met deze speler, echt speler waar je steeds naar kijkt.
Super dat hij een kans krijgt en dat is waar we allemaal op hopen.
Hoeft niet perse gelijk een basisspeler te zijn maar geef hem hem de kans om het af te dwingen.



Super ja Sauer en Zechiël zijn blijvertjes zou stom zijn om ze nu teverhuren zoals 1908 beweert.

En dan die tranen prachtig. :feyenoord

 

+1/-0

tegen Benfica was hij ook al zo op dreef, fijne speler. Zal dit jaar gewoon minuten gaan sprokkelen en wennen aan tempo en ritme. Denk niet dat hij al volwaardige vervanger van Timber kan zijn, maar wel nummer 3 op de 8-positie. Dan kan ie genoeg tijd meepakken.

 

+1/-0

Heerlijk jochie! Ik hoop dat hij z’n minuten gaan pakken dit seizoen en zich blijft ontwikkelen. Het is dringen op het middenveld, maar met zo’n instelling en zulke invalbeurten geeft hij Slot voldoende reden om hem te blijven belonen. Dat dwingt hij helemaal zelf af zo!

 

+1/-0

Mooie acties gisteren. Deed alles goed. Volle inzet. Echt genoten van zijn spel. Je ziet dat er veel kwaliteit in die jongen zit!

 

+1/-0

Ook Sauer had weer een goede invalbeurt denk dat Slot er niet onderuitkomt om ze geregeld minuten telaten maken.

 

+1/-0

'Zechiël ondertekent deze week verbeterd contract bij Feyenoord'

Feyenoord en Gjivai Zechiël hebben een akkoord bereikt over een nieuw contract. Donderdag gaat de talentvolle middenvelder zijn nieuwe verbintenis tekenen in De Kuip, zo meldt 1908.nl. Zechiël had een contract dat liep tot medio 2025 en wordt nu beloond voor zijn goede ontwikkeling met een nieuwe verbintenis.

De 19-jarige Zechiël geldt als een van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van Feyenoord. In 2018 maakte Zechiël de overstap van Sparta Rotterdam naar de stadionclub. Eerder was hij al actief voor de amateurclubs Swift Boys en XerxesDZB. Bij de Feyenoord Academy is de rechtspoot momenteel bezig aan zijn vijfde seizoen en maakt hij deel uit van de eerste selectie van Feyenoord.

Zechiël maakte dit seizoen zijn debuut in Feyenoord 1. De middenvelder kreeg van trainer Arne Slot een klein kwartiertje om zich te laten zien in de wedstrijd tegen Almere City. Het werd een middag om nooit meer te vergeten. ''Geweldig. Ik ben heel dankbaar, hier droom je van, je officiële debuut. Ik heb veel goede dingen meegemaakt'', was zijn reactie na afloop van de wedstrijd.

 

+1/-0

Lees net dat hij een zware blessure heeft opgelopen. Jammer voor O21 maar vooral voor hem

 

+1/-0

Ik had gelezen dat hij een knieblessure had opgelopen. Naar mijn mening zal hij niet zo'n lange herstel periode tegemoet gaan. Als het een van de kruisbanden is dan wordt dat wel een lang verhaal. Dan heet het een zware blessure.

 

+1/-0

Zonder de details te kennen, leek het bericht inderdaad te suggereren dat het een zware blessure betreft. Ontzettend zuur. Niet alleen omdat Zechiël dit seizoen wellicht nog minuten kon gaan pakken, en in de voorbereiding voor komend seizoen in de pikorde kan stijgen als er spelers vertrekken. Maar vooral omdat hij gezien zijn leeftijd en ontwikkeling in een cruciale fase zit. Als je dan lang moet revalideren, is dat een grote streep door de rekening. En zal je in bepaalde opzichten straks opnieuw moeten beginnen als je weer fit bent.

Anderzijds, je ziet genoeg (jonge) spelers die sterker terugkomen. En zo'n revalidatie in je voordeel gebruiken, kweekt een mentaliteit. Daar moet Zechiël zich maar aan vasthouden en aan spiegelen. Sterker terugkomen!

 

+1/-0

Hartman was vorig jaar ook teruggekomen van een zware knieblessure? Gjivai is daarentegen nog jonger, en zal dan sneller herstellen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël