Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Javairô Dilrosun

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2023 om 19:01:

Je kan de 10 positie verschillend invullen Koeman koos voor de beperkte Immers en die vulde dat nog best goed in. Bullaude zou het ook kunnen en persoonlijk zou ik tegen Heerenveen gewoon eens willen zien hoe hij die positie invult tov Dilrosun.


Ik zie die Bullaude die positie graag invullen. Ben zeer benieuwd.

 

+1/-0

Zonder hem toch minder ergenis, moet voorlopig pas op de plaats maken.

 

+1/-0

Ik zie het eigenlijk niet in hem zitten. Inzicht ontbreekt en gaat er ook niet komen. Die enkele bevlieging is niet voldoende.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 17 maart 2023 om 10:39:

Ik zie het eigenlijk niet in hem zitten. Inzicht ontbreekt en gaat er ook niet komen. Die enkele bevlieging is niet voldoende.



Hij heeft opzich wel de kwaliteiten, maar is meer een solist er zijn nu betere opties met Idrissi-Szymanksi-Alireza. Als invaller kan hij wel wat forceren als het nodig is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 17 maart 2023 om 10:39:

Ik zie het eigenlijk niet in hem zitten. Inzicht ontbreekt en gaat er ook niet komen. Die enkele bevlieging is niet voldoende.



Precies, werd totaal niet gemist gisteren. Dilrosun vind ik misschien wel de minste aankoop van het seizoen. Weinig inzicht, vaak geen overzicht, uitermate lage handelingssnelheid en hij gebruikt die explosieve versnelling veel te sporadisch. Het is te hopen dat hij nog een stap zet, maar ik geloof er ook niet in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2023 om 12:45:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 17 maart 2023 om 10:39:

Ik zie het eigenlijk niet in hem zitten. Inzicht ontbreekt en gaat er ook niet komen. Die enkele bevlieging is niet voldoende.



Hij heeft opzich wel de kwaliteiten, maar is meer een solist er zijn nu betere opties met Idrissi-Szymanksi-Alireza. Als invaller kan hij wel wat forceren als het nodig is.



Ik weet het niet hoor Marc, ik zie die kwaliteiten niet zo. Altijd kop omlaag, dribbelt vaak de drukte in. Vind hem ook niet heel snel. Er zal heel veel moeten verbeteren, maar zijn gebrek aan inzicht los je niet zo maar op.

 

+1/-0

Ik heb hem ongeveer een seizoen lang de kans willen geven, omdat Arne Slot het enorm in hem zag zitten. Ik had vooraf al mijn twijfels en heb gaandeweg het seizoen geen potentie gezien om het te halen. Hij heeft niet eens dramatische statistieken, maar hij ontbeert helaas bepaalde basale kwaliteiten (handelingssnelheid, overzicht, functionele techniek) om het te halen in de Nederlandse top. Doorselecteren nu we de CL ingaan, lijkt me voor beide partijen het beste.

 

+1/-0

Had er ook veel meer van verwacht voor hem zelf mischien ook beter om na het kampioenschap verder tekijken. Al heeft hij vanaf het begin wel veel kritiek gehad maar dit geldt ook voor Timber en Idrissi.

 

+1/-0

Denk niet dat een club hem wil kopen voor paar miljoen en zijn topsalaris, mischien beter om hem teverhuren, even in een andere omgeving weg uit de eredivisie. Eventueel met optie tot koop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2023 om 06:10:

Denk niet dat een club hem wil kopen voor paar miljoen en zijn topsalaris, mischien beter om hem teverhuren, even in een andere omgeving weg uit de eredivisie. Eventueel met optie tot koop.



Ik hoop op de zandbak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 augustus 2023 om 10:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2023 om 06:10:

Denk niet dat een club hem wil kopen voor paar miljoen en zijn topsalaris, mischien beter om hem teverhuren, even in een andere omgeving weg uit de eredivisie. Eventueel met optie tot koop.



Ik hoop op de zandbak.



Daar had ik niet aan gedacht zelfde zou kunnen voor Alireza. Emiraten of SA.
Hun speeltijd gaat hier minimaal zijn.

 

+1/-0

Olympiakos overweegt hem over tenemen, lijkt me het beste voor alle partijen. De Griekse transferwindow loopt door tot en met maandag 11 september, dus ze hoeven nog niet tehaasten.

 

+1/-0

'Feyenoord zoekt oplossing: Dilrosun mag vertrekken'

Feyenoord zoekt naar een oplossing voor de situatie van Javairo Dilrosun. De buitenspeler is overbodig geworden in de ploeg van trainer Arne Slot en mag van de Rotterdammers vertrekken uit De Kuip, zo meldt De Telegraaf.

 

+1/-0

'Istanbul Başakşehir meldt zich voor Dilrosun'
vandaag, 12:38 3 reacties
Javairô Dilrosun kan de overstap maken naar Istanbul Başakşehir, zo meldt journalist Yağız Sabuncuoğlu vrijdagmiddag op X. De Turken hebben inmiddels de onderhandelingen al gestart en moeten haast maken om een akkoord te bereiken met Feyenoord.

 

+1/-0

Ik las dat ze ook interesse hebben in Idrissi. Dan gaan ze natuurlijk voor hem. Geen transfersom en stukken beter dan Dilrosun.

 

+1/-0

De blunder van deze transferperiode is het niet laten vertrekken van Dilrosun toen er -wonderbaarlijk genoeg- interesse was. Zelden iemand zo ongemotiveerd zien invallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 januari 2024 om 16:59:

De blunder van deze transferperiode is het niet laten vertrekken van Dilrosun toen er -wonderbaarlijk genoeg- interesse was. Zelden iemand zo ongemotiveerd zien invallen.



Eens. Door en door lamlendig figuur dit.

 

+1/-0

Dilrosun heeft het gewoon niet bij Feyenoord moet je strijd en vechtlust leveren hopelijk beseft Stengs dat wel.

 

+1/-0

Lorient wil hem hebben. Gelijk weg doen, ook als dat gratis is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 januari 2024 om 20:08:

Lorient wil hem hebben. Gelijk weg doen, ook als dat gratis is.



Zeker. Dwingt Slot ook om meer beroep te doen op Sauer en Ivanusec. Ik baal er nog steeds van dat Nieuwkoop gisteren de voorkeur kreeg en dat Dilrosun dan eerste invaller is. Dat moet niet ons ambitieniveau zijn verdorie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Javairô Dilrosun