Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Oussama Idrissi

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Spanjaarden kijken met open mond naar Feyenoord
NET BINNEN

Eerlijkheid gebiedt ons gewoonweg om te zeggen dat Oussama Idrissi best goed aan zijn verhuurperiode bij Feyenoord is begonnen. De linksbuiten wordt met de week beter én beslissender, met doelpunten en assists. En in Andalusië weten ze niet wat ze meemaken.

Idrissi is natuurlijk eigendom van Sevilla, maar oefenmeester Julen Lopetegui had hem niet nodig en hij werd naar Rotterdam-Zuid gestuurd... "Maar in de Eredivisie laat hij zien dat hij wel degelijk kan voetballen", aldus het plaatselijke medium La Colina de Nervión. "Hij maakt doelpunten, geeft assists en is een van de 'aanvalssterren' van Feyenoord."

In 2020 transfereerde de vleugelspits voor behoorlijk wat poen van AZ naar Sevilla: "Maar hij kon zich niet aanpassen aan wat Lopetegui aan hem vroeg en werd al vrij snel weer uitgeleend aan Ajax." Daarna keerde Idrissi terug naar het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán: "Hij begon een paar keer in de basis, maar werd opnieuw verhuurd, dit keer aan Cádiz."

Problemen

Nu speelt Idrissi dus op huurbasis voor Feyenoord en bij La Colina de Nervión denken ze dat Sevilla misschien wel een grote fout heeft gemaakt: "Hij had het nu best goed kunnen doen in het Ramón Sánchez Pizjuán. Lucas Ocampos vertrok en Sevilla heeft Adnan Januzaj aan de selectie toegevoegd, maar hij maakt nog geen indruk. Jesús Corona is geblesseerd, Suso is niet wedstrijdfit en Erik Lamela is de ene week goed, de andere slecht. Idrissi had echt niet misstaan in de selectie van Lopetegui..."

Sevilla staat momenteel vijftiende in de Primera División, vandaar ook de kritiek.

 

+1/-0

Weet iemand hoe het met zijn herstel gaat?

Je hoort er helemaal niks over momenteel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 december 2022 om 13:00:

Weet iemand hoe het met zijn herstel gaat?

Je hoort er helemaal niks over momenteel.



Is nu bijna twee maanden, revalidatie duurt van een paar weken (bij een lichte overrekking) tot drie maanden, als de hamstring volledig door- of afgescheurd is.

Idrissi fit zou Slot erg helpen in de strijd om de titel.

 

+1/-0

Is nu wel belangrijke speler hoor, nivo van zijn tijd bij AZ heeft hij jammer genoeg nog niet, maar Slot heeft vertrouwen in hem.

 

+1/-0

Dit was echt weer de Idrissi van FC Groningen en AZ.

 

+1/-0

Wat mij betreft overnemen van Sevilla bij een schappelijke prijs. Is heel veel beter dan bijv Dilrosun

 

+1/-0

Gaat nu niet meer lukken die schappelijke prijs, zonde dat er geen koopoptie is van ca 5 mln.

Ik zei het maanden geleden al dat deze vorm wel weer zou komen, volgens velen moest hij toen per direct retour gestuurd worden.

Doe maar de gelijkmakert of winnende zondag maken dan heb je het helemaal top gedaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 maart 2023 om 11:52:

Gaat nu niet meer lukken die schappelijke prijs, zonde dat er geen koopoptie is van ca 5 mln.

Ik zei het maanden geleden al dat deze vorm wel weer zou komen, volgens velen moest hij toen per direct retour gestuurd worden.

Doe maar de gelijkmakert of winnende zondag maken dan heb je het helemaal top gedaan.



Dit is een jongen die 100% vertrouwen moet krijgen en zijn vele fouten je moet vergeven zodat hij in topvorm komt.
Als je een half jaartje wacht kan je hem weer overnemen voor een paar miljoen want zo lang wachten ze niet in het buitenland.
Ook bij Feyenoord heeft hij de mazzel dat de rest onvoldoende presteert.

 

+1/-0

Zo zie je maar je kan beter eerst naar een topclub in NL gaan voor een avontuur in het buitenland!

 

+1/-0

‘Feyenoord wil opleving belonen en denkt aan definitieve overname'

27 jaar inmiddels. Als Feyenoord Idrissi definitief overneemt, verwacht ik niet dat ze er nog veel geld aan gaan overhouden. Sevilla heeft hem ooit van AZ gekocht voor 12M, daar zullen ze toch een deel van willen terugzien.

Buiten dat, met Dilrosun, Paixão, Wålemark en Jahanbakhsh heeft Feyenoord zélf 4 spelers onder contract staan voor de posities op de flanken. En dan is Azarkan nog uitgeleend, en gaan spelers als Slory en Sauer komend zomer hopelijk nadrukkelijker op de deur kloppen.

Voor de doorstroming van zulke talenten helpt het niet, als Feyenoord op de flanken méér dan dubbele bezetting heeft. Of er moet nu al duidelijk zijn dat deze spelers richting FC Dordrecht gaan.

Een overname van Idrissi of een andere buitenspeler heeft volgens mij geen prioriteit.

 

+1/-0

Of relatief goedkoop overnemen of nog een jaar huren. Sowieso lang wachten in de transferwindow, vind hem wel heel goed hoor! Topleeftijd nu in principoe, restwaarde twijfelachtig idd. En misschien bij nog wat ouder nog wel wat verstandiger en minder impulsief/emotioneel.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 31 maart 2023 om 10:47:

‘Feyenoord wil opleving belonen en denkt aan definitieve overname'

27 jaar inmiddels. Als Feyenoord Idrissi definitief overneemt, verwacht ik niet dat ze er nog veel geld aan gaan overhouden. Sevilla heeft hem ooit van AZ gekocht voor 12M, daar zullen ze toch een deel van willen terugzien.

Buiten dat, met Dilrosun, Paixão, Wålemark en Jahanbakhsh heeft Feyenoord zélf 4 spelers onder contract staan voor de posities op de flanken. En dan is Azarkan nog uitgeleend, en gaan spelers als Slory en Sauer komend zomer hopelijk nadrukkelijker op de deur kloppen.

Voor de doorstroming van zulke talenten helpt het niet, als Feyenoord op de flanken méér dan dubbele bezetting heeft. Of er moet nu al duidelijk zijn dat deze spelers richting FC Dordrecht gaan.

Een overname van Idrissi of een andere buitenspeler heeft volgens mij geen prioriteit.


Idrissi maakt op mij een sterke indruk. Hij is dreigend en hij scoort. Hij doet het veel beter dan Paixao, Dilrosun of Walemark. De mogelijkheid om hem langer te behouden moet serieus overwogen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 maart 2023 om 11:38:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 31 maart 2023 om 10:47:

‘Feyenoord wil opleving belonen en denkt aan definitieve overname'

27 jaar inmiddels. Als Feyenoord Idrissi definitief overneemt, verwacht ik niet dat ze er nog veel geld aan gaan overhouden. Sevilla heeft hem ooit van AZ gekocht voor 12M, daar zullen ze toch een deel van willen terugzien.

Buiten dat, met Dilrosun, Paixão, Wålemark en Jahanbakhsh heeft Feyenoord zélf 4 spelers onder contract staan voor de posities op de flanken. En dan is Azarkan nog uitgeleend, en gaan spelers als Slory en Sauer komend zomer hopelijk nadrukkelijker op de deur kloppen.

Voor de doorstroming van zulke talenten helpt het niet, als Feyenoord op de flanken méér dan dubbele bezetting heeft. Of er moet nu al duidelijk zijn dat deze spelers richting FC Dordrecht gaan.

Een overname van Idrissi of een andere buitenspeler heeft volgens mij geen prioriteit.


Idrissi maakt op mij een sterke indruk. Hij is dreigend en hij scoort. Hij doet het veel beter dan Paixao, Dilrosun of Walemark. De mogelijkheid om hem langer te behouden moet serieus overwogen worden.



Dilrosun komt nog totaal niet uit de verf in mijn ogen. Wålemark lijkt behoorlijke moeite te hebben met de intensiteit die Slot van hem verlangd; hij droomt nog teveel/-vaak in het veld. Daarnaast ook wel wat blessures. Paixão kan mij wel bekoren, ik vind het een speler waar heel veel dreiging vanuit gaat en die zeker wanneer de ruimtes groter worden/zijn beslissend kan zijn.

Ik vind Idrissi van alle flankspelers ook echt niet de minste, qua prestaties misschien zelfs de beste. Echter, de andere spelers kunnen zich ook niet ontwikkelen en tot dezelfde prestaties komen als Idrissi de voorkeur krijgt. Dat ze het dan maar moeten afdwingen tijdens trainingen en de momenten dat ze invallen, zo werkt de voetballerij en dat kan ik alleen maar onderschrijven.

Maar soms moet je de ontwikkeling en doorstroming wel een beetje helpen. Ook met het oog op de toekomst. Paixão zit komend seizoen een jaar bij Feyenoord, de club en iedereen om het elftal verwacht heel veel van hem. Misschien moet je ervoor kiezen om Idrissi te laten terugkeren naar Spanje en vól inzetten op Paixão?

Ben het wel eens met Kuytebijter, laten we niet nu al met Sevilla onderzoeken wat er mogelijk is maar het gewoon nog even afwachten. Er kan nog van alles gebeuren en eventueel kunnen we ook in augustus pas besluiten om werk te maken van Idrissi. Zoals gezegd; de positie heeft mijn inziens geen prioriteit.

 

+1/-0

Slot/Feyenoord is duidelijk al bezig met volgend seizoen. Snap wel dat ze nu al willen doorpakken met Idrissi.

Verlenging Pusic
Verlenging Geertruida
Verlenging Trauner
Komst Vd Belt

Overname Idrissi??
Overname Szymanski??

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 maart 2023, 12:43:26.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 maart 2023 om 12:26:

Slot/Feyenoord is duidelijk al bezig met volgend seizoen. Snap wel dat ze nu al willen doorpakken met Idrissi.

Verlenging Pusic
Verlenging Geertruida
Verlenging Trauner
Komst Vd Belt

Overname Idrissi??
Overname Szymanski??



Mag toch hopen dat we het dan over 3 milj max hebben voor Idrissi.
Szymanski vind ik een goede speler maar wel aan de dure kant.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1072769/van-slot-aan-de-ketting-tot-nieuwe-sinisterra-de-uitdagingen-voor-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlin
k&utm_campaign=feyenoord
link

 

+1/-0

Als het financieel haalbaar is desnoods met externe investeerders gewoon doen het zijn grote bedragen voor Feyenoord maar wel conform de markt je kan tegenwoordig niet meer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Wieffer, Kasanwirjo en Vd Belt haal je heel goedkoop maar dat geluk heb je niet altijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 maart 2023 om 13:15:

Als het financieel haalbaar is desnoods met externe investeerders gewoon doen het zijn grote bedragen voor Feyenoord maar wel conform de markt je kan tegenwoordig niet meer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Wieffer, Kasanwirjo en Vd Belt haal je heel goedkoop maar dat geluk heb je niet altijd.



Maar een Idrissi is toch niet veel meer waard dan 3 milj?
Die heeft overal gefaald en zelfs nu twijfel ik nog, heeft wel erg lang en veel vertrouwen nodig voordat hij weer begint te presteren.
Zou toch wel graag een betere winger willen zien als we de CL halen.

 

+1/-0

3-4 miljoen maximaal ja en als Slot het graag wil moet je hem ook happy houden.

 

+1/-0

Ik vind Idrissi in huidige vorm prima voor de breedte, maar ik zou er geen miljoenen aan besteden. Hij kost aardig wat salaris en zal vrijwel niets meer opleveren. Ik vind het niet echt passend binnen de clubvisie. Liever zie ik dat ze talenten zoals Nuamah, Sahraoui, Gulliksen, etc in de gaten houdt en daar een poging voor waagt. Als die goed presteren in CL wedstrijden kan je denken aan tientallen miljoenen die je terug kan verdienen.

 

+1/-0

Mag toch hopen dat we deze speler niet gaan halen.
Vind het maar erg matig , had een paar wedstrijden dat het er leuk uitzag maar het wel erg slecht de laatste tijd weer.
Transfervrij kan je er over nadenken maar anders lekker laten gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Oussama Idrissi