Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Javairô Dilrosun

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

We hebben kwa voornamen toch wel de mooiste selectie. :B

Javairô Dilrosun is onder de indruk van een geste van René Hake. De trainer van Go Ahead Eagles vertelde na afloop in de kleedkamer dat Feyenoord goed voetbal had laten zien in De Adelaarhorst na de snelle en verrassende 2-0 achterstand. Dilrosun zelf was verantwoordelijk voor de belangrijke 2-3 van Feyenoord, dat uiteindelijk met een 3-4 overwinning terugkeerde richting Rotterdam-Zuid.

Dilrosun vertelde aan ESPN waarom er applaus klonk uit de kleedkamer van Feyenoord. "De trainer vertelde dat wanneer we scherp zijn en opletten dat we een hele goede ploeg zijn", aldus de scorende aanvaller van Feyenoord. "De trainer van de tegenpartij vertelde dat we een hele goede ploeg zijn en dat we goed voetbal hebben gespeeld. Hij was onder de indruk van ons, dat vond ik wel een mooi gebaar." De trefzekere Dilrosun ging daarna in op zijn eigen ontwikkeling als speler van Feyenoord.

 

+1/-0

Wat liep hij gisteren te klunzen. Geen balcontrole. Ronduit onwaardig om op dit niveau te mogen acteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 10 september 2022 om 00:36:

Wat liep hij gisteren te klunzen. Geen balcontrole. Ronduit onwaardig om op dit niveau te mogen acteren.




klopt een keertje banken kan geen kwaad

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 10 september 2022 om 00:36:

Wat liep hij gisteren te klunzen. Geen balcontrole. Ronduit onwaardig om op dit niveau te mogen acteren.



Het is een jongen met talent, dat zeker, maar zal de tijd moeten krijgen.

Op dit moment is een hardloper zonder echte actie.
Tot op heden gaan al z'n voorzetten de tribune in of over de andere zijlijn.
Toch zie je dat hij het wel in zich heeft, maar zal komende maanden ontwikkeling moeten laten zien.

Dat geldt helaas voor meerderen...

 

+1/-0

Haha mooie reactie Oma en de rest van de familie ware niet blij met wat hij donderdag had laten zien.
Vandaag een dikke voldoende op nieuwe positie.

 

+1/-0

Stukken beter als aanvallende middenvelder dan als buitenspeler maar dat is een momentopname. Misschien leuke invaller voor Szymanski.

 

+1/-0

Dilrosun hoopt via Feyenoord ooit terug te keren in Oranje
10:37 – Javairo Dilrosun streek afgelopen zomer na omzwervingen in Engeland, Duitsland en Frankrijk bij Feyenoord neer. De 24-jarige aanvaller blikt in gesprek met regionale omroep Rijnmond terug op zijn buitenlandse avonturen en gaat ook in op zijn spel bij Feyenoord en toekomstige kansen op het Nederlands elftal.

Dilrosun is blij na acht jaar terug te zijn in Nederland: "Mijn oma, mijn neven en mijn ooms, die miste ik wel", geeft hij toe. De overgang naar zijn geboorteland bevalt hem prima: "Mijn familie die hier woont zie ik regelmatig. Ik kom oude vrienden tegen en speel ook in nieuwe stadions. Alles is nieuw voor me, maar ik geniet ervan. Ik wil mezelf weer laten zien in Nederland." Overigens heeft Dilrosun twee ooms die eveneens geen onbekenden zijn in de voetbalwereld: Gerald Vanenburg en Sheraldo Becker. Het gaat daarom vaak maar over één ding als de familie bij elkaar komt: "Soms proberen we het ook weleens niet over voetbal te hebben hoor, maar dat lukt eigenlijk niet. Thuis gaat het mijn hele leven al over voetbal."

Bij Feyenoord wordt van Dilrosun verwacht dat hij een leidende rol in het talentvolle elftal van Arne Slot op zich neemt. "Als het slechter gaat, moet ik opstaan en het team proberen op sleeptouw te nemen", zegt Dilrosun. Als relatief oudere speler in de jonge selectie van de Rotterdammers vindt hij dat ook logisch: "Ik heb lang in het buitenland gespeeld, dus het is niet gek om dat van mij te verwachten. We hebben een hele jonge ploeg." Dilrosun is onder de indruk van zijn teamgenoten, en verwacht dat onder leiding van Slot het elftal verder vooruit zal gaan: "We hebben in het eerste blok al mooi voetbal laten zien en goede wedstrijden gespeeld. We zijn goed onderweg, al hebben we nog stappen te maken."

Terug in Oranje?
In 2018 mocht Dilrosun zijn debuut maken in het Nederlands elftal. Als speler van Hertha BSC deed hij onder Ronald Koeman uitgerekend tegen Duitsland twintig minuten mee. Zijn debuut duurde niet langer omdat de ingevallen Dilrosun kort na zijn entree geblesseerd naar de kant moest. "Het is jammer, maar het is gebeurd", zegt Dilrosun daarover. "Ik ben blij dat ik een interland heb mogen spelen. Ik wil er ook niet echt meer naar terug kijken, ik wil naar de toekomst kijken." Hij is realistisch maar hoopvol over zijn kansen om ooit een tweede interland te kunnen toevoegen aan zijn staat van dienst: "Voor elke speler die ooit in aanraking is gekomen met het Nederlands elftal, blijft het een ambitie. Je weet immers dat je het kan. Maar het is mijn hoofd vooral zaak het nu bij Feyenoord zo goed mogelijk te doen. Wie weet gebeurt het dan weer in de toekomst."

 

+1/-0

1 van zijn betere wedstrijden mooie goal heeft iig een individuele actie iets meer rendement en het kan nog wat worden. Koeman kijkt mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2023 om 15:47:

1 van zijn betere wedstrijden mooie goal heeft iig een individuele actie iets meer rendement en het kan nog wat worden. Koeman kijkt mee.



Ik kijk ook mee en laat hem eerst 10 goede wedstrijden achter elkaar op de mat leggen voordat we aan oranje gaan denken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2023 om 15:47:

1 van zijn betere wedstrijden mooie goal heeft iig een individuele actie iets meer rendement en het kan nog wat worden. Koeman kijkt mee.


En 2 assists. Ik zou hem tegen hveen opstellen met jhb. Idrissi was op gisteren die kan later invallen. Paixao nu nog te licht voor basis maar zeker potentie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 09 februari 2023 om 17:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2023 om 15:47:

1 van zijn betere wedstrijden mooie goal heeft iig een individuele actie iets meer rendement en het kan nog wat worden. Koeman kijkt mee.


En 2 assists. Ik zou hem tegen hveen opstellen met jhb. Idrissi was op gisteren die kan later invallen. Paixao nu nog te licht voor basis maar zeker potentie.



Gebruik Paixao maar voor de SLOT fase.

 

+1/-0

Dilrosun op 10 maar niet meer doen, mist gewoon het overzicht en kan ook niet goed druk zetten op de flanken ging het juist steeds beter.

 

+1/-0

Zie mij vorige post! Maar blijkbaar ziet Slot geen betere optie voor de 10 positie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2023 om 14:49:

Zie mij vorige post! Maar blijkbaar ziet Slot geen betere optie voor de 10 positie.


Maar hopen dat szymanski weer snel kan aansluiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2023 om 14:49:

Zie mij vorige post! Maar blijkbaar ziet Slot geen betere optie voor de 10 positie.


Slot vond hem goed spelen vandaag

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 26 februari 2023 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2023 om 14:49:

Zie mij vorige post! Maar blijkbaar ziet Slot geen betere optie voor de 10 positie.


Slot vond hem goed spelen vandaag



Vreemd wat deed hij goed dan? Tegen een Fortuna gaat het nog wel maar hij komt echt tekort op die positie. Misschien wou Slot niet tekritisch zijn hij is de beste optie. Szymanski is natuurlijk twee klassen beter als 10.

 

+1/-0

De nummer 10-positie voegt niet veel toe aan een elftal, maakt niet uit wie daar speelt. Dilrosun had 1 goed moment. Hij legde het balletje klaar voor Wieffer. Slot kan beter Lopez opstellen ipv Dilrosun. Dan is de linkerkant ook goed bezet. Nu is er maar 1 linksbenige voetballer, nl. Hartman.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2023 om 18:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 26 februari 2023 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2023 om 14:49:

Zie mij vorige post! Maar blijkbaar ziet Slot geen betere optie voor de 10 positie.


Slot vond hem goed spelen vandaag



Vreemd wat deed hij goed dan? Tegen een Fortuna gaat het nog wel maar hij komt echt tekort op die positie. Misschien wou Slot niet tekritisch zijn hij is de beste optie. Szymanski is natuurlijk twee klassen beter als 10.


Ja, ik ben het helemaal met je eens hoor

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 februari 2023 om 20:35:

De nummer 10-positie voegt niet veel toe aan een elftal, maakt niet uit wie daar speelt. Dilrosun had 1 goed moment. Hij legde het balletje klaar voor Wieffer. Slot kan beter Lopez opstellen ipv Dilrosun. Dan is de linkerkant ook goed bezet. Nu is er maar 1 linksbenige voetballer, nl. Hartman.



Normaal gesproken is het een essentiële positie in dit systeem; de schakel tussen middenveld en aanval, de speler die het dichtste bij de nummer 9 speelt en hem ondersteunt, ernaast/-over komt en veelvuldig scoort.

Szymanski kwam er in dat opzicht steeds beter in tot hij geblesseerd raakte.

Dat Feyenoord al een aantal wedstrijden -zonder wint, tekent het karakter en de kwaliteiten in het elftal. Andere posities nemen de rol over.

 

+1/-0

Je kan de 10 positie verschillend invullen Koeman koos voor de beperkte Immers en die vulde dat nog best goed in. Bullaude zou het ook kunnen en persoonlijk zou ik tegen Heerenveen gewoon eens willen zien hoe hij die positie invult tov Dilrosun.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Javairô Dilrosun