Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Goed nieuws voor Feyenoord: Geertruida en Til vliegen mee

 

+1/-0

toch zou ik met Jens beginnen ipv Til

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 april 2022 om 14:16:

toch zou ik met Jens beginnen ipv Til


Laat dat maar aan Slot over.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 april 2022 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 april 2022 om 14:16:

toch zou ik met Jens beginnen ipv Til


Laat dat maar aan Slot over.



leuk, nu nog een keertje origineel zijn....(kots)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 april 2022 om 17:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 april 2022 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 april 2022 om 14:16:

toch zou ik met Jens beginnen ipv Til


Laat dat maar aan Slot over.



leuk, nu nog een keertje origineel zijn....(kots)


Laat Slot maar schuiven, zie zijn prestaties dit seizoen.

 

+1/-0

Geertruida of Pedersen?

 

+1/-0

Nou Pedersen speelt als een krant de laatste tijd dus liever Geertruida.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 13 april 2022 om 22:05:

Nou Pedersen speelt als een krant de laatste tijd dus liever Geertruida.



Geertruida kan ook goal maken is belangrijk morgen.

 

+1/-0

moet hij wel fit zijn.

 

+2/-1

Vond hem erg goed spelen. Ben nooit een liefhebber geweest van zijn spel, maar heeft zich goed ontwikkeld dit jaar.
Zit ook nog zat ruimte in voor verbetering, dat is ook fijn om te weten.

 

+2/-0

Geertruida speelde goed, Pedersen was toen hij erin kwam echt een paar minuten zoekende. Die liep toch een partij te 'zwemmen' op het veld. Het leverde gelukkig geen grote kansen op voor Slavia maar man, ik zat hem te knijpen...

 

+1/-0

Altijd al fan geweest van Geertruida, wat een fantastische verdediger. Vooral zijn vermogen om alles voetballend op te lossen is echt een groot plus plunt. Zoals hij nu speelt op de back is hij van grote waarde. Als centrale verdediger zie ik ook veel potentie. Het kan niet anders dat hij een keer uitgenodigd gaat worden voor het NL elftal en dat een Europese (sub)topclub deze speler gaat kopen.

 

+1/-0

Geertruida neemt rugnummer Senesi over

Lutsharel Geertruida heeft het rugnummer 4 van Marcos Senesi overgenomen. De 22-jarige jeugdexponent van de Rotterdammers plaatste vanmiddag een foto van zijn wedstrijdshirt in de kleedkamer.

De rugnummers van de spelers van Feyenoord zijn altijd onder voorbehoud van transfers, waardoor het kan zijn dat ze de komende week nog gaan veranderen. De Rotterdammers maken na het sluiten van de transfermarkt de definitieve rugnummers bekend.

Supporters die de afgelopen weken een nieuw shirt van Geertruida hebben gekocht met nummer drie kunnen niet meer ruilen, zo laat Feyenoord weten. ''We begrijpen dat dit onwijs balen is, maar kunnen hier helaas geen nieuw shirt voor aanbieden. Rugnummers zijn pas definitief na de transferperiode.''

 

+1/-0

'Feyenoord probeert nog altijd het contract van Geertruida te verlengen'

Feyenoord doet er nog steeds alles aan om Lutsharel Geertruida langer te behouden. Dat meldt 1908.nl vandaag. Het huidige contract van de verdediger loopt tot medio 2024. Bij eerdere pogingen tot een contractverlenging kwamen beide partijen er niet uit.

Geertruida heeft zich dit seizoen bij meerdere clubs in de kijker gespeeld en moet voor Feyenoord een mooie transfersom opleveren. Feyenoord hoopt een akkoord te bereiken op een contractduur tot medio 2025. De 22-jarige verdediger speelde dit seizoen twintig wedstrijden voor Feyenoord en vult de plek van de geblesseerde Gernot Trauner de laatste weken uitstekend in. In het totaal speelde Geertruida al 130 wedstrijden voor de club uit Rotterdam. Volgens Transfermarkt heeft hij een marktwaarde van twaalf miljoen euro.

Arne Slot was gister op de persconferentie al lovend over Geertruida. De trainer is vooral positief over zijn opbouwende kwaliteiten op meerdere posities. "Dat is uiteindelijk wat de speler ook graag wil. Hij kan beide erg goed en het is ook een speler die de opbouw vorm geeft. Als hij centraal staat, dan staat hij centraal. Als hij rechtsback staat, dan krijgt hij alle vrijheid om constant in de as uit te komen, om daar een extra middenvelder te worden. Als hij centraal staat, dan dribbelt hij in waardoor het voor ons ook een extra middenvelder is. Als ik het zo uitleg dan zijn er heel veel overeenkomsten tussen beide posities.''

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 28 januari 2023 om 16:16:

'Feyenoord probeert nog altijd het contract van Geertruida te verlengen'

Feyenoord doet er nog steeds alles aan om Lutsharel Geertruida langer te behouden. Dat meldt 1908.nl vandaag. Het huidige contract van de verdediger loopt tot medio 2024. Bij eerdere pogingen tot een contractverlenging kwamen beide partijen er niet uit.

Geertruida heeft zich dit seizoen bij meerdere clubs in de kijker gespeeld en moet voor Feyenoord een mooie transfersom opleveren. Feyenoord hoopt een akkoord te bereiken op een contractduur tot medio 2025. De 22-jarige verdediger speelde dit seizoen twintig wedstrijden voor Feyenoord en vult de plek van de geblesseerde Gernot Trauner de laatste weken uitstekend in. In het totaal speelde Geertruida al 130 wedstrijden voor de club uit Rotterdam. Volgens Transfermarkt heeft hij een marktwaarde van twaalf miljoen euro.

Arne Slot was gister op de persconferentie al lovend over Geertruida. De trainer is vooral positief over zijn opbouwende kwaliteiten op meerdere posities. "Dat is uiteindelijk wat de speler ook graag wil. Hij kan beide erg goed en het is ook een speler die de opbouw vorm geeft. Als hij centraal staat, dan staat hij centraal. Als hij rechtsback staat, dan krijgt hij alle vrijheid om constant in de as uit te komen, om daar een extra middenvelder te worden. Als hij centraal staat, dan dribbelt hij in waardoor het voor ons ook een extra middenvelder is. Als ik het zo uitleg dan zijn er heel veel overeenkomsten tussen beide posities.''


Beste nieuws van deze window. Geertruida is een absolute steunpilaar in onze verdediging en het lijk me zeer waarschijnlijk dat hij een oproep voor Oranje gaat krijgen.

 

+1/-0

Weet niet hoe de salarisverhoudingen zijn, maar als je Geertruida bij de bestverdiendende spelers zet gaat hij vast wel bijtekenen.

 

+1/-0

Lutsharel Geertruida blijft één jaar langer bij Feyenoord. Beide partijen hebben een akkoord bereikt over een verlenging van zijn contract dat liep tot medio 2024.

TOP en lekker moment om het bekend temaken.

 

+1/-0

Geweldig nieuws, op een leuke manier gepresenteerd door club en speler. Ik geloof niet dat hij hier na dit seizoen nog speelt, maar met deze verlenging doen we uitstekende zaken qua eventuele transferbedragen. Geertruida hoef je niet te verkopen voor onder de 20 miljoen vind ik.

 

+1/-0

Onze beste verdediger met Hancko, top dat die bijtekent.

Hopelijk kunnen ze hem na dit seizoen langer vastleggen.

Geweldige bekendmaking ook:pul

 

+1/-0

Die komt morgen met een gigantische bigsmile en gigantische leuter in Zeist binnen zetten.

En zo dik verdient:pul:pul:pul

Contract voor het leven geven!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida