Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Lennard Hartjes

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Dikteert gewoon tegen de Spaanse kampioen erg knap.

 

+1/-0

Geef hem een basisplaats, kan met alle gemak mee in de eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 augustus 2021 om 19:06:

Geef hem een basisplaats, kan met alle gemak mee in de eredivisie.



Komt vanzelf, nu rustig brengen is de beste manier.

 

+1/-0

Deze jongen komt er wel, maar laten we hem alsjeblieft rustig brengen. Een paar slechte invalbeurten en hij kan er weer helemaal niks van. We weten allemaal hoe het werkt.

 

+1/-0

Perez vindt hem ook wel wat hebben maar vond hem wel erg klein. Lengte hoeft volgens mij geen probleem te zijn (zie Dries Mertens) als je maar stevig op je poten staat en niet makkelijk laat wegzetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2021 om 12:48:

Perez vindt hem ook wel wat hebben maar vond hem wel erg klein. Lengte hoeft volgens mij geen probleem te zijn (zie Dries Mertens) als je maar stevig op je poten staat en niet makkelijk laat wegzetten.


Hij is ook erg klein natuurlijk, maar laten we maar afwachten hoe hij zich gaat houden op de langere termijn.

Rustig aan laten ontwikkelen en geregeld in laten vallen. Slot gaat dat ook echt wel doen.

 

+1/-0

''Ik noemde Lennard altijd de Frenkie de Jong van Feyenoord''

Bij de Feyenoord Academy zijn ze trots op de ontwikkeling van Lennard Hartjes en Antoni-Djibu Milambo. De twee talenten hebben afgelopen donderdagavond tegen FC Luzern hun officiële debuut gemaakt in het shirt van Feyenoord. Melvin Boel werkte samen met Hartjes en is lovend over zijn ontwikkeling.

''Ik noemde Lennard altijd de Frenkie de Jong van Feyenoord'', begint jeugdtrainer Boel in gesprek met Feyenoord TV. ''Het is een jongen die graag aan de bal is en wil dribbelen, maar die ook echt dat gif heeft om die bal af te pakken. Bij ons bij Onder 18 was het altijd zo: als Lennard goed was, dan waren wij ook goed. Echt een aanjager en iemand die vooruit druk wil zetten. Iemand die op het moment, wanneer hij de bal verovert, vaardig is om de juiste keuzes te maken. Hij is heel behendig en gretig. Ondanks zijn fysiek, want hij is niet de grootste, maar hij is voor niemand bang. Je ziet dat hij zich goed ontwikkeld heeft en dat straalt hij uit op het veld. Hij vindt het leuk om aan de bal te zijn en het is voor hem zaak dat functioneel te gaan doen.''

Boel is ook vol lof over over Milambo. ''Ik weet nog dat hij bij de Onder 13 was en toen zei ik tegen hem 'jij bent de beste speler die ik bij Feyenoord heb zien lopen, nu is het voor jou zaak om te zorgen dat je dat doortrekt en wie weet word je dan wel de jongste debutant bij Feyenoord 1'. Wat maakt hem zo goed? Hij is altijd blij en vrolijk en vindt het leuk om te trainen. Los daarvan wil hij altijd winnen en altijd de beste zijn. Als je die twee kwaliteiten hebt en kan combineren, dan is dat heel belangrijk om ver te komen. Hij is goed aan de bal en heeft veel loopvermogen. Het nieuwe voetbal vraagt lopende mensen en dat beheerst hij heel goed. Hij kan ook een doelpunt maken en is eigenlijk all-round. Dat was in de jeugd wel eens lastig. Kon hij beter op het middenveld spelen of in de aanval?''

 

+1/-0

Hartjes heeft zeker wel wat weg van Frenkie! Over een paar jaar in Oranje.

 

+1/-0

'Feyenoord bereikt akkoord met Hartjes over nieuw contract'

Feyenoord heeft een akkoord weten te bereiken met Lennard Hartjes over een nieuw contract, zo melden Feyenoord Youth Watcher en 1908.nl op Twitter. Hartjes zijn huidige contract loopt nog tot medio 2023. Beide partijen waren al enkele weken in gesprek.

Hartjes is sinds 2015 speler van Feyenoord Academy en kwam daarvoor uit in de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. Feyenoord is momenteel ook nog in gesprek met Mimeirhel Benita. De club hoopt ook de vleugelverdediger langer te binden. Zijn contract loopt tot medio 2023.

De achttienjarige middenvelder Hartjes zat al meerdere keren bij de selectie van Arne Slot. In de voorbereiding maakte hij veel minuten en tegen FC Luzern mocht Hartjes in de Conference League zijn officiële debuut in het eerste maken.Feyenoord en Hartjes akkoord over contractverlenging

Lennard Hartjes heeft twee jaar bijgetekend bij Feyenoord. De 18-jarige middenvelder, die twee jaar geleden in De Kuip zijn handtekening zette onder zijn eerste profcontract, blijft daardoor tot medio 2025 verbonden aan de club.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is zeer content met de ontwikkeling die Hartjes doormaak. ‘Lennard is een dragende, zeer balvaste speler op het middenveld van Feyenoord Onder 21, die ook dit seizoen weer de nodige stappen heeft gezet. Hij heeft inmiddels ook al zijn eerste minuten mogen maken voor Feyenoord 1 en ik ben ervan overtuigd dat als hij deze lijn doortrekt er nog vele zullen volgen.’

Hartjes zelf put vertrouwen uit de contractverlenging. ‘Het zegt veel dat de club nog twee jaar extra met mij door wil. Dit seizoen gaat het goed, ik merk dat ik door het meetrainen bij het eerste elftal groei als voetballer en dat wil ik doortrekken. De komende jaren hoop ik mezelf nog meer op het hoogste podium bij Feyenoord te kunnen bewijzen. En dit seizoen moeten we met Feyenoord Onder 21 in stijl proberen af te ronden.’

Vijfvoudig jeugdinternational Hartjes, die met Oranje Onder 19 naar het EK in Slowakije hoopt af te reizen in juni, voegde zich in 2015 bij Feyenoord Academy. Voor zijn komst naar Varkenoord voetbalde de rechtsbenige controleur voor VV Spijkenisse en de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam.Hartjes over contractverlenging: ''Blij en opgelucht''

Lennard Hartjes heeft vandaag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2025 aan Feyenoord verbindt. De 18-jarige middenvelder is blij met zijn nieuwe verbintenis.

''Ik ben heel blij en opgelucht dat het klaar is'', zegt Hartjes over de onderhandelingen in gesprek met Feyenoord Media. ''Dit geeft me extra zelfvertrouwen en het zorgt ervoor dat ik me weer kan focussen op het voetbal.'' De middenvelder maakte in de voorbereiding zijn debuut in het eerste elftal.

''Ik deed het toen best goed. Ik wil mezelf zo goed mogelijk presenteren als ik minuten mag maken.'' Hartjes geeft toe dat het een zwaar seizoen voor hem is. ''Ik zit de hele tijd heen en weer, want ik train altijd met het eerste elftal en maak mijn minuten bij de O21. Soms was dat wel even lastig. De verschillen zijn wat groter en het zorgt ervoor dat iedereen wat meer van je verwacht bij de O21'', gaat de middenvelder verder, die nog wel eens terugdenkt aan zijn debuut in De Kuip.

''Het is een droom dat je dat überhaupt mee kan maken. Dat was heel mooi.'' Technisch directeur Frank Arnesen gaf tijdens de contractondertekening aan dat dit een seizoen van 'ups en downs' is voor Hartjes. De middenvelder legt uit waarom. ''Je krijgt een hype over je heen na je debuut. Daarna viel ik wat weg qua speelminuten in het eerste elftal. Dan kom je, volgens mensen, in een dalende lijn terecht. Ik hoop dat ik nu de stijgende lijn weer kan gaan oppakken.''

Het doel van Feyenoord O21 is om kampioen te worden, zo geeft Hartjes aan. ''We hebben daar een hartstikke goede ploeg. We kunnen zomaar kampioen worden. Dit weekend moeten we winnen. We benaderen alle resterende wedstrijden als finales.'' De jeugdexponent is ook lovend over Arne Slot. ''Ik heb onder hem mijn debuut mogen maken. Dat ik met het eerste mag meetrainen heb ik ook aan hem te danken.''

 

+1/-0

Ik vind Hartjes geen Feyenoordnaam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 april 2022 om 09:43:

Ik vind Hartjes geen Feyenoordnaam.




LEKKER BELANGRIJK!

 

+1/-0

Ja, hij heeft bij mij een goede indruk achtergelaten en mag wat mij betreft blijven. Goed werken aan zijn fysiek, lichaam en van 30 meter op doel schieten en te scoren, zal mijn advies aan hem zijn.

 

+1/-0

Rustig brengen heeft deze jongen weinig gebracht (had prima ipv Hendrix of Toornstra speelminuten als controlerende middenvelder kunnen krijgen mijns inziens). Ik hoop dat hij volgend seizoen aan een eredivisieclub uitgeleend kan worden om serieuze speelminuten te maken. In de O21 is zijn ontwikkeling volledig gestagneerd en met Dermane loopt daar nu een soortgelijk type rond.

 

+1/-0

'Hartjes kiest voor overstap naar Excelsior'

Lennard Hartjes gaat de overstap maken naar Excelsior. De middenvelder van Feyenoord heeft zijn keuze gemaakt en gaat maandag tekenen bij de Kralingers. Hartjes wordt verhuurd zonder koopoptie, zo meldt 1908.nl.

PEC Zwolle had eerder ook een akkoord bereikt met Feyenoord over een huurovereenkomst, maar Hartjes zag trainer Dirk Schreuder vertrekken en begon daardoor te twijfelen. Uiteindelijk vonden de Zwollenaren dat het te lang duurde en trokken ze de stekker uit de deal. Afgelopen weekend bereikten Excelsior en Feyenoord een overeenkomst en kiest Hartjes voor het plan van trainer Marinus Dijkhuizen.

Naast Hartjes is de kans groot dat ook Mimeirhel Benita op huurbasis vertrekt naar Excelsior. De rechtsback van Feyenoord ziet een tijdelijke overstap naar de Kralingers zitten. De Rotterdammers geven groen licht wanneer er meer duidelijkheid is over de toekomst van Lutsharel Geertruida en Marcus Holmgren Pedersen. Benita draait daardoor voorlopig nog de voorbereiding mee met de ploeg van trainer Arne Slot.

 

+1/-0

Ik vond Hartjes twee jaar geleden indrukwekkend in de voorbereiding. Bij Roda was het helaas behoorlijk wisselvallig en tegen PEC vond ik hem zaterdag anoniem meespelen (al zal ik hem daar zeker niet op beoordelen). Een verhuur aan Excelsior lijkt me een goede stap, maar ik zie op korte termijn voor hem weinig toekomst bij Feyenoord 1. Er zit technisch potentie in, maar ik denk dat hij fysiek nog wat stappen moet maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 juli 2023 om 12:22:

Ik vond Hartjes twee jaar geleden indrukwekkend in de voorbereiding. Bij Roda was het helaas behoorlijk wisselvallig en tegen PEC vond ik hem zaterdag anoniem meespelen (al zal ik hem daar zeker niet op beoordelen). Een verhuur aan Excelsior lijkt me een goede stap, maar ik zie op korte termijn voor hem weinig toekomst bij Feyenoord 1. Er zit technisch potentie in, maar ik denk dat hij fysiek nog wat stappen moet maken.




Vind het toch wel vreemd, hij was in mijn ogen echt indrukwekkend bij Feyenoord in de eerste voorbereiding.
Wilde hem toen bij de eerste 15 hebben.
Maar je ziet dat onder Slot je maar weinig aan het spelen komt als jongeling of je moet echt mazzel hebben met blessures of dat de andere zo slecht zijn dat hij wel moet.
En zelfs dan zie je Slot nog rare positie wisselingen proberen om toch weer iemand anders te proberen.

Vind wel dat hij na Feyenoord dan ook zijn talent moet laten zien en hopelijk gebeurt dat weer.


Ben wel benieuwd nu zoveel jeugdspelers dreigen weg te gaan hoe Feyenoord er dan over een jaar eruit ziet.(mochten ze echt weggaan)
Denk zelf allemaal aangekochte en gehuurde spelers in de basis + Hartman.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Lennard Hartjes