Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Hmmm, ik denk aangepaste straf : toch moeten werken met deze selectie :-)
Zoniet, Siberië.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 14 juli 2021 om 19:43:

Hmmm, ik denk aangepaste straf : toch moeten werken met deze selectie :-)
Zoniet, Siberië.


:B

 

+1/-0

Zijn gewoon veel middenvelders, omdat El Bouchataoui, Milambo en Hartjes ook aan de deur kloppen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 juli 2021, 02:10:56.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 juli 2021 om 00:24:

Zijn gewoon veel middenvelders, omdat El Bouchataoui, Milambo en Hartjes ook aan de deur kloppen.


Ik verwacht dat Milambo en Hartjes aan O21 worden toegewezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 juli 2021 om 15:42:

Slot heeft zijn visie prima, maar hij kwam nadat Antonucci was vastgelegd Slot moet maar zorgen dat hij het optimale eruit haalt je kan wel een visie hebben maar je moet ook kijken naar de spelers die je hebt.



Als je als trainert tegen je natuur in moet spelen gaat dat nooit lang goed...
Feyenoord heeft met Slot ergens voor gekozen, na het fiasco met Stam kunnen we een volgend debacle niet gebruiken.

 

+1/-0

Klopt de spelers moeten echter wel 100% achter de nieuwe koers staan, maar lijkt me ook niet zo dat Antonucci helemaal niet in de visie van Slot past hoor, hij heeft in de voorbereiding wel redelijk speeltijd gehad. Mischien dat hij er wel tandje bij moet zetten maar dat is logisch als je uit de KKD komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 13:11:

Klopt de spelers moeten echter wel 100% achter de nieuwe koers staan, maar lijkt me ook niet zo dat Antonucci helemaal niet in de visie van Slot past hoor, hij heeft in de voorbereiding wel redelijk speeltijd gehad. Mischien dat hij er wel tandje bij moet zetten maar dat is logisch als je uit de KKD komt.


Hoe kan Slot anders een speler beoordelen? Hij komt gewoon (nog) tekort, wat heel logisch is hij komt van de kkd. Alleen hij gaat gewoon niet passen in het spel dat Slot voor ogen heeft.
Hij heeft gewoon te weinig loopvermogen, zijn handelingssnelheid is nog te traag en ik weet niet of hij wel de slimheid bezit heeft om deze gebreken te compenseren.

Het is gewoon een merkwaardige aankoop geweest aangezien ze dat geld beter in een andere sspeler hadden kunnen steken. Nu werd Diemers gehaald ipv een speler die wel potentie had.

We hebben nu Kokcu, Til, Toornstra die als middenvelders goed genoeg zijn om in de basis te staan. De rest is gewoon niet goed genoeg. De talentjes zijn leuk, maar die gaan weer terug naar de jeugd. Zoveel middenvelders hou je dan niet over.

 

+1/-0

Ik vond het juist een goede aankoop omdat hij een klassieke spelmaker is, maar begrijp ook wel dat Til de voorkeur krijgt op 10.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 13:49:

Ik vond het juist een goede aankoop omdat hij een klassieke spelmaker is, maar begrijp ook wel dat Til de voorkeur krijgt op 10.


Wat heb je aan een speler, die je het jaar erop pas kon gebruiken? Leuk als er geld genoeg is, maar als je geen stuiver hebt te bestedenn erg vreemd natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 13:49:

Ik vond het juist een goede aankoop omdat hij een klassieke spelmaker is, maar begrijp ook wel dat Til de voorkeur krijgt op 10.


We spelen niet met een 10.

 

+1/-0

Til is wel gehaald als lopende nummer 10, lijkt me dat Slot met de punt naar voren gaat spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 15:25:

Til is wel gehaald als lopende nummer 10, lijkt me dat Slot met de punt naar voren gaat spelen.


Slot speelt met de punt naar achteren en 2 lopende middenvelders

 

+1/-0

Slot speelt gewoon met de punt naar voren, deed hij ook bij AZ.

 

+1/-0

Ik denk dat als Til niet kan spelen dat Slot gewoon Kokcu op 10 zet. Je kan dan altijd nog AEB links op het middenveld zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juli 2021 om 21:46:

Slot speelt gewoon met de punt naar voren, deed hij ook bij AZ.



Wisselt per wedstrijd is mij opgevallen. Soms in de wedstrijd.

 

+1/-0

Klopt ik verwacht dat hij tactisch dingen kan omzetten maar hij zal gewoon starten met een 4-3-3, met één aanvallende middenvelder, spits en twee buitenspelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 juli 2021 om 01:29:

Klopt ik verwacht dat hij tactisch dingen kan omzetten maar hij zal gewoon starten met een 4-3-3, met één aanvallende middenvelder, spits en twee buitenspelers.



Az speelden met 1 controlerende middenvelder (dus puntje naar achteren). Dat was Koopmeiners. Midtjo en De Wit als lopende middenvelders die om en om achter de spits of in de ruimte die de buitenspelers laten vallen opduiken.

Jaren ervoor ook met Koopmeiners met voor hem Maher en Til als lopende / aanvallende middenvelders.

 

+1/-0

Ook vandaag was weer te zien dat we met een 10 spelen en niet met de punt naar achteren.

 

+1/-0

Waar was hij eigenlijk? Geblesseerd, ziek, zwak of misselijk?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 juli 2021 om 20:35:

Waar was hij eigenlijk? Geblesseerd, ziek, zwak of misselijk?


Geblesseerd hoorde ik ergens.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci